Junkers ZWE 24-2 AE, píše chybu C2
Moderátor: Moderátoři
Junkers ZWE 24-2 AE, píše chybu C2
Zdravím, tento závěsný kotel čas od času napíše chybu C2, nemáte někdo prosím seznam hlášek tohoto zařízení. Je to starší konstrukce a google mlčí.
Skus tu je toho viac
http://findebookee.com/j/junkers-zwr
http://findebookee.com/j/junkers-zwr
C1 Kontakt dif. spínaãe pro nízké otáãky se
bûhem provozu rozepnul.
Pfiezkou‰ejte dif. spínaã, ventilátor a odtah spalin.
C2 Kontakt dif. spínaãe pro vysoké otáãky se
bûhem provozu rozepnul.
C4 Kontakt dif. spínaãe zÛstává uzavfien. Pfiezkou‰ejte dif. spínaã, ventilátor a fiídící
vedení, jakoÏ délku roury odtahu spalin.
C6 Kontakt dif. spínaãe zÛstává otevfien.
CC Pfieru‰eno venkovní ãidlo u TA 211 E. Zkontrolovat venkovní ãidlo a kabel.
d1 LSM 5 není pod napûtím. Zkontrolovat kabelové spojení mezi LSM 5
a klapkou spalin.
d3 Chybí mÛstek mezi 8 - 9, nebo sepnul
zapojen˘ omezovaã (uÏivatelem
instalovan˘).
Provûfiit mÛstek 8 - 9 nebo omezovaã.
E0 Interní chyba fiídící karty. ¤ídící modul vymûnit.
E2 NTC-pfiívodní potrubí je pfieru‰eno nebo
zkratováno.
Zkontrolovat, pfiíp. vymûnit NTC-nábûhov˘
potrubí a pfiipojovací kabel.
E5 Na NTC hofiáku byla pfiekroãena teplota. Zkontrolovat NTC-hofiáku, je topn˘ systém
odvzdu‰nûn?
E7 NTC-hofiáku je pfieru‰eno nebo
zkratováno.
Zkontrolovat, pfiíp. vymûnit NTC-hofiáku a
pfiipojovací kabel.
E8 Kontrola minimálního tlaku se aktivovala. Tlak topného systému niωí jak 0,5 bar nebo
vadné ãidlo minimálního tlaku. Doplnit topn˘
systém, resp. vymûnit ãidlo minimálního tlaku.
E9 STB vypnul. Zkontrolovat NTC nábûhov˘ potrubí,ãerpadlo,
jakoÏ i pojistky.
EA Chybí ionizaãní proud. Je otevfien˘ plynov˘ kohout? Provûfiit pfiívodní
tlak plynu, síÈové pfiipojení, zapalovací elektrodu
s kabelem, jakoÏ i ionizaãní elektrodu s kabelem.
F7 Chybn˘ ionizaãní signál. Zkontrolovat ionizaãní elektrodu s kabelem na
po‰kození.
FA Lonizaãní proud zÛstává i po vypnutí
regulátoru.
Provûfiit kabelové
bûhem provozu rozepnul.
Pfiezkou‰ejte dif. spínaã, ventilátor a odtah spalin.
C2 Kontakt dif. spínaãe pro vysoké otáãky se
bûhem provozu rozepnul.
C4 Kontakt dif. spínaãe zÛstává uzavfien. Pfiezkou‰ejte dif. spínaã, ventilátor a fiídící
vedení, jakoÏ délku roury odtahu spalin.
C6 Kontakt dif. spínaãe zÛstává otevfien.
CC Pfieru‰eno venkovní ãidlo u TA 211 E. Zkontrolovat venkovní ãidlo a kabel.
d1 LSM 5 není pod napûtím. Zkontrolovat kabelové spojení mezi LSM 5
a klapkou spalin.
d3 Chybí mÛstek mezi 8 - 9, nebo sepnul
zapojen˘ omezovaã (uÏivatelem
instalovan˘).
Provûfiit mÛstek 8 - 9 nebo omezovaã.
E0 Interní chyba fiídící karty. ¤ídící modul vymûnit.
E2 NTC-pfiívodní potrubí je pfieru‰eno nebo
zkratováno.
Zkontrolovat, pfiíp. vymûnit NTC-nábûhov˘
potrubí a pfiipojovací kabel.
E5 Na NTC hofiáku byla pfiekroãena teplota. Zkontrolovat NTC-hofiáku, je topn˘ systém
odvzdu‰nûn?
E7 NTC-hofiáku je pfieru‰eno nebo
zkratováno.
Zkontrolovat, pfiíp. vymûnit NTC-hofiáku a
pfiipojovací kabel.
E8 Kontrola minimálního tlaku se aktivovala. Tlak topného systému niωí jak 0,5 bar nebo
vadné ãidlo minimálního tlaku. Doplnit topn˘
systém, resp. vymûnit ãidlo minimálního tlaku.
E9 STB vypnul. Zkontrolovat NTC nábûhov˘ potrubí,ãerpadlo,
jakoÏ i pojistky.
EA Chybí ionizaãní proud. Je otevfien˘ plynov˘ kohout? Provûfiit pfiívodní
tlak plynu, síÈové pfiipojení, zapalovací elektrodu
s kabelem, jakoÏ i ionizaãní elektrodu s kabelem.
F7 Chybn˘ ionizaãní signál. Zkontrolovat ionizaãní elektrodu s kabelem na
po‰kození.
FA Lonizaãní proud zÛstává i po vypnutí
regulátoru.
Provûfiit kabelové