Hrnky, ventily, brzdy, prostě jen tak o autech (odděleno)
Moderátor: Moderátoři
Nemusíš - já s takovým autem jezdím a ta spotřeba je nejen podle PP, ale i podle tankování.TAKJAN píše:Nevěřím ,že by nějaký 1,4 měl spotřebu 10,5 při 160. Takovej prcek se musí točit a 10,5 je nesmysl. Navíc s autem, které má Cx dost velké..
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
ako sa merá spotreba pri 160km/h podla tankovania? Tankuješ v takej rýchlosti?
mne sa zas nezdá tých 18litrov na 100 pri 1,2 TSI roomster.
Ekara treba brať s veĺkou rezervou, nedávno tvrdil, že u 1,2 tsi je olej. čerpadlo hnané rozvodovou reťazou. Nečudoval by som sa keby to bolo s tou spotrebou naopak a pri 160km/h by malo to tsi menšiu spotrebu.
mne sa zas nezdá tých 18litrov na 100 pri 1,2 TSI roomster.
Ekara treba brať s veĺkou rezervou, nedávno tvrdil, že u 1,2 tsi je olej. čerpadlo hnané rozvodovou reťazou. Nečudoval by som sa keby to bolo s tou spotrebou naopak a pri 160km/h by malo to tsi menšiu spotrebu.
Ono stačí natankovat před úsekem projetým takovou rychlostí doplna a na jeho konci taky - a rozdíl podělit ujetými km. Sice je v tom vnesená určitá nepřesnost daná úseky než dosáhneš "cestovní rychlosti" a než zase dojedeš k pumpě, ale jde o odchylku v řádu max. jednoho decilitru, rozhodně to nejsou litry. Každopádně netvrdím, že bych v takové rychlosti jezdil VÝRAZNĚ pod 10 a nebo přes 11 - tuto spotřebu mám navíc potvrzenou i dalšími uživateli stejného typu a motorizace.voodoo400 píše:ako sa merá spotreba pri 160km/h podla tankovania? Tankuješ v takej rýchlosti?
mne sa zas nezdá tých 18litrov na 100 pri 1,2 TSI roomster.
Ekara treba brať s veĺkou rezervou, nedávno tvrdil, že u 1,2 tsi je olej. čerpadlo hnané rozvodovou reťazou. Nečudoval by som sa keby to bolo s tou spotrebou naopak a pri 160km/h by malo to tsi menšiu spotrebu.
A o tom TSIčku v AutoBildu je to bohužel taky pravda - potvrzeno to mám přímo prameny z fabriky, ten motor takovou úpravu softu má - bez dalších konstrukčních opatření (která jsou třeba dnes už na počátku sériové výroby v podobě nové konstrukční řady koncernových motorů) nelze dosáhnout těch parametrů, které TSI vykazuje v oblasti emisí = kvůli rychlejšímu ohřevu katalyzátoru po startu je tento bezprostředně u hlavy válců a aby se naopak katalyzátor nepřehřál a nezničil v režimu vysokých otáček, jsou výfukové plyny v tomto režimu nuceně ochlazovány nadměrnou dodávkou paliva. Předpisy to neporušuje, protože emise jsou zjišťovány při mnohem nižších otáčkách, než při kterých se tato nadměrná spotřeba aktivuje. A fabrika samozřejmě mlčí jak Julda Fulda, protože by to odrazovalo zákoše ...
Takjan - ano, GPS.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
A máš ho se 7Q-DSG nebo aspoň 6Q-MAN špajzkou, co? Jasný... Je to totiž vo tom, že ve škodovce je 7Q-DSG "top-fuel" a 6Q-MAN se dodává jen v Oktávkách - vůbec to není běžná výbava a ani ten test Autobildu s takovým autem neprobíhal. Jednalo se o obyčejnou 5Q manuální převodovku...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
už som Ti raz vysvetloval, že najvyšší prevodový stupeň má u všetkých prevodoviek približne rovnaké sprevodovanie, takže tým to nie je. Dokonca u fábie je pri 5Q 5ka "ďalej" ako 6ka v golfe so 6Q.
Proste tých 18l/100km je blud, ktorý s veľkou radosťou šíriš ďalej.
Ale skôr by som povedal, že Autobild tých 18l uviedol ako okamžitú spotrebu, pri zošlápnutí pedála pri 160ke a ďalšom zrýchlovaní, to by mi posovalo aj s mojím PP.
Proste tých 18l/100km je blud, ktorý s veľkou radosťou šíriš ďalej.
Ale skôr by som povedal, že Autobild tých 18l uviedol ako okamžitú spotrebu, pri zošlápnutí pedála pri 160ke a ďalšom zrýchlovaní, to by mi posovalo aj s mojím PP.
Jenže podíl má i stálý převod v diferenciálu, který má každá převodovka odlišný a výsledkem je, že jak 6Q-MAN, tak 7Q-DSG jsou "převodově těžší" = motor s nimi ve stejné dopředné rychlosti "točí níž" = má i nižší spotřebu.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
no novy 5Q manual 5 stupen 1000ot 34,8 km/h; 7DSG na 5tku 30,9km/h.. kolko to ide na 7 mi nieje jasne kedze je tma x prevodovych pomerov
ale 5q je 63kW a 7dsg 77kW
A rozhodne 6q a 7 dsg bude mat tie pprevody tazsie aby sa usetrilo palivo...sam som nmenil na aute kolesa na 5prevodovom stupni aby motor tocil menej pri tej istej rychlosti...kedze nieje mozne namontovt 6Q prevodovku... a uspora to je len mam vecsi skok medzi 5 a 4 kou..proste chce to 6q prevodovku
ale 5q je 63kW a 7dsg 77kW
A rozhodne 6q a 7 dsg bude mat tie pprevody tazsie aby sa usetrilo palivo...sam som nmenil na aute kolesa na 5prevodovom stupni aby motor tocil menej pri tej istej rychlosti...kedze nieje mozne namontovt 6Q prevodovku... a uspora to je len mam vecsi skok medzi 5 a 4 kou..proste chce to 6q prevodovku
Hmm, takže ak spotreba auta závisí nie na jeho hmotnosti, trecích, valivých odporoch a odporu vzduchu a účinnosti motora, ale na počte stupňov v prevodovke a výsledného prevodu, prečo tí blbci už dávno nerobia 10 rýchlostné prevodovky a spotreba by bola liter na sto kilákov?
Neviem kde všetci berú tie nezmysly, že zväčšením počtu prevodov, alebo posun do nižších otáčok motora automaticky znamená nižšiu spotrebu...ja som na ťažkom ducate menil prevod päťky, kvôli otáčkam, aby motor tak nehučal, ale spotreba nijako neklesla...stále je okolo 10l na 100km, s takou ťažkou kravou fyzika nepustí, otáčky môžu byť aj tisíc za minútu, ale bude potrebná 🤐 dávka paliva, aby to udržalo tú rýchlosť, a nafta zjavne viac energie nedá, otáčky neotáčky ![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)