Mám tento telefon připojený k internetové síti Mates 802, stáří tohoto přístroje je tři roky a nyní se začala projevovat tato závada. Když přístroj zapojím k internetové síti a připojím napájecí kabel adaptéru 5V, tak se normálně načte telefonní číslo na displeji telefonu a vše funguje jak má. Telefon je aktivní, lze s něj volat i dovolat se na toto číslo. Na displeji přístroje je stále zobrazen datum a čas a také telefonní číslo stanice.
Problém je ten,že po třech hodinách, někdy po delší době dojde k tomu,že na telefonním přístroji konkrétně na displeji zmizí číslo stanice a již se nelze dovolat na tento telefon. Musím zkrátka odpojit na pár vteřin napájecí zdroj a opět připojit a zase naběhne a po několika hodinách provozu zmizne telefonní číslo z displeje a telefon je hluchý. Zkoušel jsem již koupit nový napajecí zdroj, je tam spínaný 5V/2A, ale závada se stále opakuje. Přístroj jsem rozebral a na vstupu napájení vyměnil dva ellyty a nic.
Nemá někdo z vás zkušenost, co s tím? Zda mám zkusit propájet mikroprocesory pájkou, že by se jednalo o nějaký studený spoj nebo to spíš vidíte na nějakou vnitřní vadu některého integráku?
VOIP D-Link DPH-120S
Moderátor: Moderátoři
- psychosalam
- Zablokován
- Příspěvky: 156
- Registrován: 03 dub 2012, 02:00
- Bydliště: v domě na Dobytčím trhu v Praze
a jste si jistý, že to je telefoním přístrojem? Chtělo by to otestovat jiným telefonem. Teprve pak bude jistota, že závada je buďto v přístroji, anebo na síti.
Můžu Vám přenechat jiný VOIP přístroj, aby jste zjistil, zda je závada skutečně ve Vašem přístroji nebo na síti. Popřípadě se můžeme domluvit a nastavím VOIP u sebe (volat z něj nebudu) ale nechám svůj VOIP pár hodin v chodu a budu sledovat, jestli na mém VOIP také zmizí číslo. Pokud ano, je závada na síti a ne ve Vašem přístroji. Pokud bude u mne vše v pořádku a číslo nezmizí, pak je opravdu závada ve Vašem přístroji a spíš to bude chtít nový VOIP. Tyhle věci nemá smysl opravovat.
Můžu Vám přenechat jiný VOIP přístroj, aby jste zjistil, zda je závada skutečně ve Vašem přístroji nebo na síti. Popřípadě se můžeme domluvit a nastavím VOIP u sebe (volat z něj nebudu) ale nechám svůj VOIP pár hodin v chodu a budu sledovat, jestli na mém VOIP také zmizí číslo. Pokud ano, je závada na síti a ne ve Vašem přístroji. Pokud bude u mne vše v pořádku a číslo nezmizí, pak je opravdu závada ve Vašem přístroji a spíš to bude chtít nový VOIP. Tyhle věci nemá smysl opravovat.