Hrnky, ventily, brzdy, prostě jen tak o autech (odděleno)
Moderátor: Moderátoři
Podle mě mají tyhle ročníky japonských aut 4 cívky přímo u svíček. Čili jen jednoduchý rozdělovač bez cívky. A zatímco rozdělovače s cívkou u těchhle aut prakticky neodcházely, u těchto novějších ty cívky bývají problém. Zato výměna je jednoduchá:
http://autodily.mjauto.cz/nissan/micra- ... 00337.html
http://autodily.mjauto.cz/nissan/micra- ... 00337.html
Ale prd velebnosti a ne jednoduchej rozdělovač - mají docela normální řídicí jednotku, která ovládá 4 samostatné zapalovací moduly nízkonapěťovým impulsem = 4 výstupy z ŘJ pro 4 zapalovací moduly. Každý modul obsahuje výkonový spínač, indukční cívku a odrušovací prvky. Je to nejběžnější uspořádání v moderních autech - liší se konkrétním typem ŘJ a zapalovacího modulu, z principu je ale v drtivé většině aut stejné.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Jimmi2 auto z roku 2001 nebude mít rozdělovač, ale řídící jednotku, jak píše EKKAR.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Hmm můžu zkusit Golfa plus 1.4Tsivoodoo400 píše: mne sa zas nezdá tých 18litrov na 100 pri 1,2 TSI roomster.
Ekara treba brať s veĺkou rezervou, nedávno tvrdil, že u 1,2 tsi je olej. čerpadlo hnané rozvodovou reťazou.
Jinak 1.4Tsi má olejové čerpadlo hnané řetězem. Ale ne rozvodovým. Je tam druhý. Ty motory jsou celé problémové...... Další by byl nafťák zvlášť v plusku.
Internet - metla lidstva
To je podle mýho názoru naprostej nesmysl, mechanickej rozdělovač nikdy u žádnýho auta nebyl zalitej spolu s cívkou. Používá se jestě "lišta", kde jsou zalité dvě zapalovací cívky s vyvedenými všemi čtyřmi vývody na čtyři svíčky, a to zas nemá nic společnýho s rozdělovačem. Ale podle mě tohle nissan nepoužívá.Chalanisko mne tvrdil, že toto nie je modul, ale jedna indukčka a normálny rozdeľovač, len v jednom celku i so spínacou elektronikou..
Chalanisko buď ví, co konkrétně potřebuje, nebo to neví a pak má jen jednu možnost: zaplatit v servise.
Jenže já jsem fakt reagoval na něco jiného:Eleman píše:Jimmi2 auto z roku 2001 nebude mít rozdělovač, ale řídící jednotku, jak píše EKKAR.
čili cívka určitě není zalita u něčeho (klidně to nazývejmě elektronický rozdělovač, prostě z toho lezou čtyři dráty), alebrž je přímo u svíčky. A toho se také týkal ten odkaz na náhradní díly.Duvsan píše: ... Tam je vraj indukčná cievka, rozdeľovač a elektronika spínajúca tú cievku ako jeden kus zaliaty v hmote...
Jak to funguje opravdu vím
Duvsane, jestli je tam rozdělovač s cívkou, muselo by to být starší než 2001 nebo se jednat o nějaký export na méně rozvinuté trhy.
Dal som to chalanovi prečítať a dozvedel som sa, že existujú tri systémy. U jedného sú indukčky na sviečkach, druhý je štvorcievkový modul. Tieto sú bežne k dostaniu u distribútora. Tretí systém je zmieňovaná indukčka s rozdeľovačom spolu a tie voľne na trhu nie sú. Takže len u výrobcu a na šrotoviskách. Už to objednal (na šrotovisku, poštou), takže tému môžeme ukončiť. Ďakujem za záujem.