Autobaterie Banner

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#16 Příspěvek od pepik9 »

máš nějakej speciální kulatej pilník? ... nebo mi něco uniká?
http://www.autodily-kladno.cz/kartac-na ... 02805.html
Jde o to, že uvolněná zrnka písku se zadřou do povrchu kontaktu a omezují dotek. U baterie to ještě jde, když se to nedělá často. Největší problém je šmirglpapír na kontakty přerušovace.
Naposledy upravil(a) pepik9 dne 19 črc 2012, 10:00, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bastlfanda
Příspěvky: 301
Registrován: 11 črc 2012, 02:00
Bydliště: za Prahó

#17 Příspěvek od Bastlfanda »

no vidiš to - já tohle vlastně někde i viděl :oops: ... ale bere to stejně asi docela "nahrubo", ne? (i když to při tý měkkosti materiálu nemusí bejt na škodu - aspoň pro první utáhnutí svorky) Ten písek může dělat bordel, s hrubším šmirglem bych na to nešel, někdy stříkam kontaktol už při broušení, vždycky po a pořádně to otřu hadrem.

Uživatelský avatar
pepik9
Příspěvky: 2239
Registrován: 31 srp 2010, 02:00

#18 Příspěvek od pepik9 »

Nejvíc záleží na autě/stavu nabíjení. Častější čištění bylo u staré oktávky (asfaltem zalitá baterie) a žigulíka, kterej dost přebíjel. Velkej problém byla nevětraná krabice škodovek. U favorita a novějších aut už stačilo u nové baterie vývody lehce namázhout vazelínou a už nikdy nebylo potřeba čistit, jen příležitostně domazat.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“