Bufík X7-1M, ovládání, zapojení otočného přepínače
Moderátor: Moderátoři
Bufík X7-1M, ovládání, zapojení otočného přepínače
Zdravím, nevěděl by někdo vnitřní zapojení otočného přepínače (viz. obr.) (co je v jaké poloze spojeno) u ovládacího panelu k bufiku X7-1M (dával se standartně do T815).
Tak nějak mi tento panel schází, ze schematu to nejde zjistit... a dávat za spínač 350 - 500 kč se mi moc nechce, když ho můžu nahradit nečím jiným ze syslátů...
Mnohokrát díky.
PS: schéma zapojení bufiku mám, ale není zde znázorněn přepínač podrobně (poze na který kontakt co připojit)
Tak nějak mi tento panel schází, ze schematu to nejde zjistit... a dávat za spínač 350 - 500 kč se mi moc nechce, když ho můžu nahradit nečím jiným ze syslátů...
Mnohokrát díky.
PS: schéma zapojení bufiku mám, ale není zde znázorněn přepínač podrobně (poze na který kontakt co připojit)
- Přílohy
-
- Ovladac X71M.jpg
- (44.93 KiB) Staženo 205 x
Jak na to romisku koukám , tak tam není 1/2 výkonu , jen topení/větrání . No já mám schema k topení 6BON3 a tam je rozdíl v tom , že se na 1/2výkonu vřadí odpor do okruhu ventilátoru a připne druhé "budící" vinutí u motoru čerpadla nafty , ovšem je podotknuto , že startovat se musí na plný výkon a až když běží přepnout na poloviční výkon . Tam se přehazuje pouze jeden drát . Kdyžtak sem dej svoje schema , třeba něco vymyslíme .
schema sem v poradnem rozliseni hodim odpoledne, jinak prepinani vykonu je zde reseno ridici jednotkou (meni se pak frekvence pulzu) vyrabelo se to v nemecke licenci, ono to mozna pujde vykoukat ze shematu, v manualu je psano co se deje v jake poloze spinace, ale bude to na dyl .... nejlepe kdyby nekdo timto bufikem disponoval a chtelo se mu promerit kontakty ... nejlevnejsi nahrada co se stale vyrabi stoji 430,- s dph original novy 890,- s dph a to za blbej otocnej prepinac nehodlam davat, kdyz se to da nahradit 3x kolibkovym v celkove hodnote nepresahujici 60 kc
(na foru Ford to tak ma jeden pan vyreseno v Transitu na tento bufik, ale nedari se mi ho kontaktovatt
(na foru Ford to tak ma jeden pan vyreseno v Transitu na tento bufik, ale nedari se mi ho kontaktovatt
To by bylo super ... jinak tady je manual komplet k celemu topeni v .pdf (to same jako na brdm ale v lepsi kvalite)http://www.edisk.cz/stahni/38221/X7-1M- ... .92MB.html
Podle schema, které tady vysadil pepík9 to vypadá na normální dvojitý
přepínač blinkrů. Odpovídá tomu číslování svorek. Takový přepínač býval montován třeba v Multikaru, nebo náklaďáku IFA, nebo kombajnech i jiných vozidlech. Bylo tam oddělené spínání blikačů pro vozidlo a vlek.
přepínač blinkrů. Odpovídá tomu číslování svorek. Takový přepínač býval montován třeba v Multikaru, nebo náklaďáku IFA, nebo kombajnech i jiných vozidlech. Bylo tam oddělené spínání blikačů pro vozidlo a vlek.
- Přílohy
-
- obrázek00.png
- (9.36 KiB) Staženo 164 x
priznam sa ze nepochopil som ktore vyvody su spojene ked je ten spinac na 1/1 a ktore ked je na 1/1.
pise sa ze dvojity prepinc blinkrov. Cize ak logicky uvazujem tak v jednej polohe je spojene 49a´ + L´ a zaroven 49 + L , a v druhej polohe je spojene 49a´ +R´ a zaroven 49+R.... prosim Vas spravne tomu rozumiem?
pise sa ze dvojity prepinc blinkrov. Cize ak logicky uvazujem tak v jednej polohe je spojene 49a´ + L´ a zaroven 49 + L , a v druhej polohe je spojene 49a´ +R´ a zaroven 49+R.... prosim Vas spravne tomu rozumiem?