Tak netankuj na divných pumpách a přidávej zimní aditivum (VIF) a budeš mít klid.Navíc nafta je lepší když je studená, víc jí projde přes vstřiky, protože je hustší.procesor píše:Ha. Pri -25°C ti scípne nafťák, stačí natankovať u nejakého McDucka začiatkom zimy, ako sa mi stalo na Vianoce 2007 či 8.
PWM regulátor podávacího čerpadla
Moderátor: Moderátoři
No teplota paliva má docela zásadní vliv na nastavení dávky vstřiku jednotkou, samozřejmě se jedná o motory řízené ECU.Zkrátka nafta má určitou roztažnost v závislosti na teplotě.Jiné množství se vstřikuje při teplotě 60°C a jiné při -15°C.Pro palivo je lepší nížších teplot, stejně jako pro nasávaný vzduch.Proto má většina turbo motorů chladič stlačeného vzduchu, je to jen pro zvýšení hustoty, čím menší teplota, tím větší hustota, ať už vzduchu, nebo nafty.fifiju píše:asi sem ve škole nedával dost pozor... můžeš mě to s těma hustotama a teplotama prosím nějak blíže objasnit?
- frantajetel11
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 13 lis 2008, 01:00
- Bydliště: Kladno
Pri určitej teplote nafta hustne tak, že niektoré jej zložky s dlhým molekulárnym reťazcom sa lepí na filter. A o teplotách paliva a vzduchu počas vstrekovania je aj tu. Dole odstavec je aj o zimnom štartovaní.