USB místo optické mechaniky
Moderátor: Moderátoři
USB místo optické mechaniky
Asi je to úplně blbej dotaz,ale jde nějakým převodníkem místo optické mechaniky připojit USB?
Jde o to ,že v BMW se v navigačním modulu používá optická mechanika a u mechanik MK3 je většinou mrtvá a laser je vesměs nesehnatelný.MK3 je cd-rom.Pak je MK4 a to je DVD-rom
Tak mě napadlo,jestli by místo laseru tam nešlo namontovat usb a mapy mít na flash
Jde o to ,že v BMW se v navigačním modulu používá optická mechanika a u mechanik MK3 je většinou mrtvá a laser je vesměs nesehnatelný.MK3 je cd-rom.Pak je MK4 a to je DVD-rom
Tak mě napadlo,jestli by místo laseru tam nešlo namontovat usb a mapy mít na flash
- Přílohy
-
- navigace.jpg
- (180.27 KiB) Staženo 93 x
U podobných dotazů většinou nastává problém, že už samotný fakt, že se na to ptáš, dokazuje, že to nedokážeš... Znám to například u sebe.
Samotný signál z Laseru je až příliš "analogový". Pokusil bych se najít rozhraní na jiné úrovni.
Předpokládám, že už jsi to měl otevřené. Není to udělané tak, že celá sestava CD mechaniky má standardní 40-vodičové rozhraní (byť třeba s nestandardním konektorem, jako u notebooků) a přes něj komunikuje s nadřazenou deskou té navigace???
rnbw Nekaž nám to, prosím, třeba opravdu k té úpravě nakonec dospějeme.
Samotný signál z Laseru je až příliš "analogový". Pokusil bych se najít rozhraní na jiné úrovni.
Předpokládám, že už jsi to měl otevřené. Není to udělané tak, že celá sestava CD mechaniky má standardní 40-vodičové rozhraní (byť třeba s nestandardním konektorem, jako u notebooků) a přes něj komunikuje s nadřazenou deskou té navigace???
rnbw Nekaž nám to, prosím, třeba opravdu k té úpravě nakonec dospějeme.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Díky za odkaz
Já bych musel vyměnit celou mechaniku, protože jsou kaput i převody http://www.navigatie-onderdelen.nl/epag ... cts/PH2001
Ale stejně je to sázka do loterie,protože ty MK3 odchází i v elektronice a to mě hodně odrazuje.
Já jsem si naivně myslel ,že by to vyřešil nějakej " integráč " mezi flash a procesorem v navigaci.
Prostě mě to napadlo a bylo by to i rychlejší v načítání,atd
No, a nikdo netvrdí, že to nejde udělat.
Dokonce bych řekl, že ten emulátor CD mechaniky by musel být zapojen nejen místo Laseru, ale také místo těch motůrků. Nezapomeň že to, z kolikátého závitu CD se má právě číst se nastavuje přes všechny ty převody právě tím motůrkem.
Vyšší úroveň rozpojitelnosti, než ta mechanika v tvém odkazu, už tam není???
Dokonce bych řekl, že ten emulátor CD mechaniky by musel být zapojen nejen místo Laseru, ale také místo těch motůrků. Nezapomeň že to, z kolikátého závitu CD se má právě číst se nastavuje přes všechny ty převody právě tím motůrkem.
Vyšší úroveň rozpojitelnosti, než ta mechanika v tvém odkazu, už tam není???
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Myslím, že klíčem bude důkladné nastudování datasheetu k tomu SAA7373GP.
Buď to bude I2S, nebo CD-Graphics, nebo microcontroller interface (I2C).
Procesor v té GPS sekci si řekne, co chce z toho CD-ROMu načíst, a zpátky dostane načtená data.
Buď to bude I2S, nebo CD-Graphics, nebo microcontroller interface (I2C).
Procesor v té GPS sekci si řekne, co chce z toho CD-ROMu načíst, a zpátky dostane načtená data.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)