Dokonce je dost pravděpodobný, že jsou totožný - a ten Brondi je jen přejmenovaný Sencor. Nebyla by to (nejen) v oblasti elektroniky žádná výjimka - stačí se podívat na Forda Fiestu a Mazdu 121 nebo na "trojčátka" z kolínský TPCA (Pažout 107 + citrón C1 + Tojóta Jádu) nebo z BAZky (VW Up! + SEAT Mii + ŠKODA Citigo).
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
Takže asi nejzásadnější rozdíl je, že Brondi má pod baterkou přepínač pro větší výkon.
Ne že by bylo nouzové vysílání na PMR nějak užitečné, ale je to asi jediný rozdíl.
no jelikož je to vratná změna, tak jde samozřejmě brát i jako přepínač pro menší výkon
Ale jelikož je PMR legální do 500mW a tenhle přepínač přemíná standard a cca 1,4W tak bych uvažoval za původní stav spíše 500mW, tedy je to přepínač na větší výkon..
v SMR600 tam ten přepínač není,
ale pod baterkama je v udělaný prolis aby to šlo asi dodělat . . .
dovnitř jsem ještě nelezl, ale předpokládám, že by to mělo jít realizovat.
. . . tak už jsou po záruce, možná se na to i podívám a někdy později dám vědět.