Dovření všech oken po zamčení
Moderátor: Moderátoři
- frantacech
- Příspěvky: 96
- Registrován: 20 dub 2013, 02:00
Kdyz spinaci impulz skonci, na vstupu neni zadne napeti, tak jak pomuze tranzistor drzet rele?Duvsan píše:Pochopil si správne. Ovšem, vychádzal som z predpokladu, že spínací impulz je +12V. Ak je tomu ináč, tak ma oprav.
Ten impulz má nabiť kondenzátor a ten sa potom má pomaly vybíjať cez tranzistor, ktorý je vo funkcii emitorového sledovača a má napájať to relétko, ktoré zase má pripojiť motor. Rýchlosť vybíjania kondenzátora C stanovíš jeho kapacitou a odporom rezistoru R1.
Kouzlo vyrobku je prave v kapacite kondiku, ktery drzi seple rele i kdyz uz skoncil impulz a neni napeti na vinuti rele zvenku.
si myslim
- frantacech
- Příspěvky: 96
- Registrován: 20 dub 2013, 02:00
Zaujalo me prodlouzeni impulsu vyrobkem, ale zjistil jsem ze ho neumim zapojit
Vyrobil jsem za 50Kc vyrobek
Funguje na stole ok, drzi rele cca 15sek. Super.
A ted kam s tim ve dverich???
Puvodni navod...
A ted jak to je v aute
Central locking control unit, door contact switch - driver’s side
E3 - Hazard warning light switch
F2 - Door contact switch, driver's side
F131 - Central locking actuator, front left
F241 - Contact switch in lock cylinder, driver's side
F243 - Central locking actuator (Safe), driver's door
J197 - Self-levelling suspension control unit
J285 - Control unit with display in dash panel insert
J429 - Central locking control unit
T10aw - 10-pin connector, black, connector point, A pillar, right
T15i - 15-pin connector, brown, connector point, A pillar, left
T17 - 17-pin connector, orange, connector point, A pillar, right
T17a - 17-pin connector, brown, connector point, A pillar, right
T20a - 20-pin connector, red, on self-levelling suspension control unit
T32 - 32-pin connector, blue, on dash panel insert
V56 - Central locking motor, driver's door
V161 - Central locking motor (Safe), driver's door
205 - Earth connection, in door wiring harness - driver's side
A27 - Connection (speed signal), in dash panel wiring harness
* - Models with self-levelling suspension, does not apply to allroad models
** - Allroad models
Takze zluty vyrobku... zaviraci je asi F241 , pin5 zeleno/modry na zamku?
Hnedy vyrobku je jasna kostra
Cerveny je +12V
ale ... kde vezmu pro modry zamykaci impuls alarmu, kdyz nemam dodelavany alarm ale origo alarm???
Takze kdyz to zrekapituluju, u A6 C5 ktera nema komfortku, mam zamykaci drat, ale netusim kde vzit signal alarmu, zamknuti.
Normalne se citim menecenny
Vyrobil jsem za 50Kc vyrobek
Funguje na stole ok, drzi rele cca 15sek. Super.
A ted kam s tim ve dverich???
Puvodni navod...
A ted jak to je v aute
Central locking control unit, door contact switch - driver’s side
E3 - Hazard warning light switch
F2 - Door contact switch, driver's side
F131 - Central locking actuator, front left
F241 - Contact switch in lock cylinder, driver's side
F243 - Central locking actuator (Safe), driver's door
J197 - Self-levelling suspension control unit
J285 - Control unit with display in dash panel insert
J429 - Central locking control unit
T10aw - 10-pin connector, black, connector point, A pillar, right
T15i - 15-pin connector, brown, connector point, A pillar, left
T17 - 17-pin connector, orange, connector point, A pillar, right
T17a - 17-pin connector, brown, connector point, A pillar, right
T20a - 20-pin connector, red, on self-levelling suspension control unit
T32 - 32-pin connector, blue, on dash panel insert
V56 - Central locking motor, driver's door
V161 - Central locking motor (Safe), driver's door
205 - Earth connection, in door wiring harness - driver's side
A27 - Connection (speed signal), in dash panel wiring harness
* - Models with self-levelling suspension, does not apply to allroad models
** - Allroad models
Takze zluty vyrobku... zaviraci je asi F241 , pin5 zeleno/modry na zamku?
Hnedy vyrobku je jasna kostra
Cerveny je +12V
ale ... kde vezmu pro modry zamykaci impuls alarmu, kdyz nemam dodelavany alarm ale origo alarm???
Takze kdyz to zrekapituluju, u A6 C5 ktera nema komfortku, mam zamykaci drat, ale netusim kde vzit signal alarmu, zamknuti.
Normalne se citim menecenny
pokud chceš zamykací impuls není nic jednodušího než si ho v autě najít u koncernu ho lze nejčastěji najít ve dveřích řidiče na ŘJ stahování oken
já to hledám pomoci 21W 12V žárovky na půlmetrových kablících jednu stranu ukostříš a na druhou stranu dáš nabroušenej hřebík či jiný ostrý hrot a tím opatrně napichuješ jednotlivý dráty až ti to na jeden zamkne či odemkne dle toho co hledáš
centrál koncernů reaguje na mínusovej impuls
já to hledám pomoci 21W 12V žárovky na půlmetrových kablících jednu stranu ukostříš a na druhou stranu dáš nabroušenej hřebík či jiný ostrý hrot a tím opatrně napichuješ jednotlivý dráty až ti to na jeden zamkne či odemkne dle toho co hledáš
centrál koncernů reaguje na mínusovej impuls