Záplatující měření (mírně projednoceno)
Moderátor: Moderátoři
Záplatující měření (mírně projednoceno)
Ahoj, efektivní honotu napětí vypočítám jako Umax/odmocnina 2.
Maximální jako Uefe * odmocnina 2.
Jak vypočítám střední?
Co je tehcnikcý kmitočet?
Co je třída přesnosti? Když mám třeba t.p. 10, znamená to, že se naměřená hodnota může lišit o 10% nahoru i dolů?
Dielektrické ohřevy chápu takto: jsou dvě nějaké plochy (ale nevím, jak si je předstacvit konkrétně, které předstaují dvě elektrody kondíku) které mají mezi sebou "dielektrikum", což je nějaká věc - dřevo, svařování folii - na které působí nějaké teplo..-. kde se to teplo ale bere?
Jak fungují odporové děliče?
Děkuji za výplň.
Maximální jako Uefe * odmocnina 2.
Jak vypočítám střední?
Co je tehcnikcý kmitočet?
Co je třída přesnosti? Když mám třeba t.p. 10, znamená to, že se naměřená hodnota může lišit o 10% nahoru i dolů?
Dielektrické ohřevy chápu takto: jsou dvě nějaké plochy (ale nevím, jak si je předstacvit konkrétně, které předstaují dvě elektrody kondíku) které mají mezi sebou "dielektrikum", což je nějaká věc - dřevo, svařování folii - na které působí nějaké teplo..-. kde se to teplo ale bere?
Jak fungují odporové děliče?
Děkuji za výplň.
- radekrd
- Příspěvky: 642
- Registrován: 21 kvě 2008, 02:00
- Bydliště: Moravský Krumlov
- Kontaktovat uživatele:
A hledat také neumíš? K čemu potom jsi?
Fyziku jsme měli, ale skončila silami. Celý problém by v kvalitě pedagogů... vytsřídali se čtyři, a dva takoví exoti, co z nich měla celá třída naprostou srandu, a pak jedna taková paní, co byla silně flegmatická, že si z ní dělali taky srandu... a ta odešla, když se jí objesila dcera.
Na začátku jsme měli jednu učitelku, co byla na úrovni, ale ta šla na mateřskou.
Na začátku jsme měli jednu učitelku, co byla na úrovni, ale ta šla na mateřskou.
A ty se jdi "objesit" taky - s češtinou jsi na tom ještě hůř, než z fyzikou (elektronikou).Fredy00 píše:Fyziku jsme měli, ale skončila silami. Celý problém by v kvalitě pedagogů... vytsřídali se čtyři, a dva takoví exoti, co z nich měla celá třída naprostou srandu, a pak jedna taková paní, co byla silně flegmatická, že si z ní dělali taky srandu... a ta odešla, když se jí objesila dcera.
Na začátku jsme měli jednu učitelku, co byla na úrovni, ale ta šla na mateřskou.
Na co se ještě budeš vymlouvat?
Za ten měsíc jsi to tu tak zaneřádil, že než bys toho "banána" dostal, tak bys to měl napřed zaplatit
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
Ty máš, chudinko, takovou smůlu na učitele, všichni jsou exoti, jenom Ty jseš letadlo, viď? A stejně jako oni pro Tebe, jseš nám k smíchu, nebo spíš k pláči. Bych Ti přál úču, co jsem měl na základce- malá, tlustá natolik, že jsme ji malovali kružítkem, neuvěřitelně zakomplexovaná, psychicky labilní. Jo, s holčičkama byla strašná kamarádka, nadržovala jim, automaticky dostávaly jedničky, ale jak se jí postavil do cesty někdo s ptákem, bylo zle. A to člověk mohl umět víc jak ona, přesto si našla záminku k tomu, aby udělila minimálně trojku.
Taky jsem okopával záhony (=chodil kouřit do keře za plot), učil jsem se vařit a dělat s pilníkem, ale elektrozáklady jsou ve fyzice 2. stupně ZŠ léta letoucí! Tak nelži!
Taky jsem okopával záhony (=chodil kouřit do keře za plot), učil jsem se vařit a dělat s pilníkem, ale elektrozáklady jsou ve fyzice 2. stupně ZŠ léta letoucí! Tak nelži!
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Protože mně víc jak lidská blbost sere lenost. Hele- "odporový dělič" @ GoogleJodr píše:Že Vás ten exot dokáže vytočit.
Taky se mi zdáJodr píše:Nevim proč, ale mám dojem, že to dělá záměrně.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Na střední (nutno dodat, že se mělo jednat o "prestižní" školu) jsem měl na prd dva docela důležité předměty (Elektronika a el. měření). Jedno učil učitel, co oboru prostě nerozuměl a tak hodiny byly opisování promítaných slajdů a drcení blokových schémat nazpamět. Druhej byl na elektroniku zas bedna jak cyp, ale nedokázal si udělat na hodinách pořádek. Oba předměty jsem se po sebeuvědomění musel učit samostudiem a podařilo se.
Cesta tu je...nemluvě o tom, jak se nároky na studenty snižují a prostě to nestačí, ale když si císařpánové poručí, že tenhle rok musí bejt tolik a tolik maturitních absolventů, tak to pak takhle dopadá.
Cesta tu je...nemluvě o tom, jak se nároky na studenty snižují a prostě to nestačí, ale když si císařpánové poručí, že tenhle rok musí bejt tolik a tolik maturitních absolventů, tak to pak takhle dopadá.
Frikulín kterej se akorát tak 4 roky flákal a až měsíc před maturou zjistil, že ji bez vědomostí prostě udělat nedokáže, protože sice papínek dokázal (možná) zaretušovat kázeňský přestupky, ale už nedokáže kamuflovat diagnózu pojmenovatelnou "absolutní mozková dutina", si nic jinýho než opovržení nezaslouží. Určitě ne odmaturovat z předmětu, u kterýho jde v praxi běžně o hubu, neřkuli o kejhák. Kdyby takovýmu ignorantovi někdo dal maturitní vysvědčení "prospěl" z oboru elektro, doporučoval bych takovýho examinátora obžalovat z obecnýho ohrožení až pokusu o těžký ublížení na zdraví s následkem smrti. Nic jinýho by to totiž nebylo.
A tvrdit, že základy elektrotechniky se na základce neberou je ještě větší lhaní, než to, že vina je na jeho učitelích - moje 13letá dcera ty základy právě probírá v 7. třídě ZŠ...
A tvrdit, že základy elektrotechniky se na základce neberou je ještě větší lhaní, než to, že vina je na jeho učitelích - moje 13letá dcera ty základy právě probírá v 7. třídě ZŠ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
To je přesně to, co se na té škole od studentů požadovalo už před mnoha lety.Adolfik píše:...Oba předměty jsem se po sebeuvědomění musel učit samostudiem a podařilo se...
Tím máš výhodu, že jsi z průmky lépe připravený na vyšší efektivitu vysokoškolského studia, než ti, kterým to na škole podávali pěkně naaranžované na stříbrném tácku a stačilo jim naučit se to zpaměti.
V elektrotechnice a v elektronice sice není na škodu znát zpaměti co nejvíc pravidel a vzorců, nebo aspoň, kde je nalistuješ. Daleko důležitější je však zvládnutí jejich správné aplikace.
Ale o tom jsem nechtěl.
Mám potvrzené, že Fredy to nemusí dělat úmyslně, ba dokonce možná za to ani nemůže. Jenže to prý bez nějakého zkušeného dušezpytce nezjistíme.
Tak či tak: naše případná pomoc nemá mnoho úrodné půdy, na kterou by mohla padnout (toto nemám ze své hlavy, ale zeptal jsem se a zaznamenal udivený dotaz "jak se ale na tu školu dostal?").
Mozna, kdybyste z nich meli mene srandy a vic se zajimali o to, co vam chteji sdelit, byste neco vedeli. Pripadne se to snazili sami zjistit. Ale je to vas boj.Fredy00 píše:Fyziku jsme měli, ale skončila silami. Celý problém by v kvalitě pedagogů... vytsřídali se čtyři, a dva takoví exoti, co z nich měla celá třída naprostou srandu, a pak jedna taková paní, co byla silně flegmatická, že si z ní dělali taky srandu... a ta odešla, když se jí objesila dcera.
Na začátku jsme měli jednu učitelku, co byla na úrovni, ale ta šla na mateřskou.
Mne fascinuje, jak hned vis, kde je chyba... zajimavy je, ze nikdy neni v tobe... . Studium typu "tak tady me mate a neco do mne nalejte" konci presne takhle, jak na tobe muzeme pozorovat a je naprostou ztratou casu a penez. Je proste chyba, ze tenhle matros skoly "nevylejvaj"... ale to bychom jich mohli tak 80% zavrit.
de omnibus dubitandum est