"Naši otcové je neměli, takže si museli nějak vystačit s 2kOhm sluchátky."
A tankistická sluchátka by stačila? Táta myslím jedny má, ale to bys mi musel popsat, jak se s nimi měří oscilace.
"A zamyslel jsi se nekdy nad tim, jak by ta schemata prvotne vznikla?"
Zamyslel, jistěže, ale nevidím analogii mezi vodou a kondenzátorem (jistě, kondenzátor je zásobník na vodu), která mi umožní oscilace.
Umím tu definici, že je to přelévaní "vody" mezi cívkou a kondíkem, ale to mi nevysvětlí, proč tam NĚKTERÉ z těch kondíků jsou... stejně jako mi to nepomůže s pamatováním velkých rovnic.
Fredy00, proč jsi na tu školu lezl, když tě to nebaví?
Protože mi bylo oznámeno, že elektřinou se dobře chytnu na trhu práce. Já chtěl jít na něco, k čemu mám vztah, ale bylo mi to vyvráceno - argumenty, ne výhružkami. Celý ten problém je o tom, zda je lepší se rozhodovat podle uplatnění, anebo podle talentů. To první je asi praktičtější, to druhé se ale evidentně víc osvědčilo.
Je to jako s výběrem jazyka... na základce se ty jazyky vybíraly, a já říkal, že chci jít na ENG, páč si to budu denně cvičit na počítači. Ne, musel sem na DE, protože je tam jednoduší pravopis (ve skutečnosti potřebovali naplnit třídu na němčinu, protože o ní byl malej zájem, a tak ranařili rodiče) a protože sem jen hloupé dítě, co nechápe, že při hře se "přece nesoustředí" na jazyk, ale jen na hru.
Výsledek? Dneska za mnou chodí angličtináři pro radu, když si dopisují úkoly, jednoho sem dokonce doučoval. Zejména se slovní zásobou, páč gramatika je ultralehká věc.
"Na matiku, na češtinu, na dějepis, na zeměpis atd. " mě Zase právě jde dějepis a zeměpis, sic, s tím se člověk těžko uživí
Pánové, Já i beru, že Vás štvu, ale on člověk skutečně si nějak musí vydělat na svůj denní chléb. Kdyby to bylo na mě, živím se dějepisem či podobnými věcmi, a elektřině se vyhnu obloukem, protože na jí, narozdíl od těch dějin, nemám dar.