Tomu bych se asi vyhnul, má to max. 50W a na takovýhle věci bych radši počítal s dostatečnou rezervoupetr1991 píše: http://www.napajaciezdroje.sk/spd/926199/SD50A5
Denné svietenie - dialkovými...
Moderátor: Moderátoři
- frantajetel11
- Příspěvky: 1922
- Registrován: 13 lis 2008, 01:00
- Bydliště: Kladno
Hoši, vymejšlíte chujoviny! Čeho tím dosáhnete? V jednoduchosti je síla. Nějakej pátek mám namontovaný automatický zapínání světel toho nejjednoduššího provedení. Spínám kompletní osvětlení vozu (Mondeo MKII, 4x H7) a jsou zachovány veškeré ostatní funkce (světelná houkačka, přepínání dálk./ tlum.). Takže na spínač světel hrabu pouze za mlhy. Žárovku měním max. jednou ročně. Kecy o vyšší spotřebě benzínu a žárovek jsou mi víte kde. Hlavní je, že jsem pořádně vidět. A ty, kteří mají jako DLR namontovány bludičky co nejsou vidět a nebo ve světlech HID, bych nakopal ze předu do prdele!
- frantacech
- Příspěvky: 96
- Registrován: 20 dub 2013, 02:00
Zasadni duvod je, ze nechci jezdit zbytecne na xenony. D2S porad stoji docela dost a starter taky neni nesmrtelny.frantajetel11 píše:Já se teda spíš zeptám jinak: Co brání tomu, dát tenhle "ztlumovač" do POTKÁVAČEK a používat jako DRL? Samozřejmě s mírnou úpravou...
Jestli to dobře chápu, tak tahle regulace halogenkám nevadí a zároveň budou předžhavený v případě přepnutí žárovek na plno?
DRL se hlavně dávaj proto, že při nich nesvítěj všechny chujoviny jako podsvícení apod. A ty chujoviny jsou všechny napájený v podstatě z parkovaček...
Vlákna H4 neřeším, páč mám 2x H7 teda vlastně 4x
- monterjirka
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 14 čer 2003, 02:00
- Bydliště: Blížejov
Nejhorší je, když už není moc světla a někdo si jede, protože si myslí, že vidí dost, ale "zezadu" je neviditelnej!Milan_F píše:Hoši, vymejšlíte chujoviny! .... Hlavní je, že jsem pořádně vidět. A ty, kteří mají jako DLR namontovány bludičky co nejsou vidět a nebo ve světlech HID, bych nakopal ze předu do prdele!
To je podle mě docela kopanec, že se světla pro denní svícení spínají nezávisle na zadním osvětlení!
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
Denní svícení nemá nahrazovat osvětlení vozidla za snížené viditelnosti. Proto tam nesvítí zadek.monterjirka píše:To je podle mě docela kopanec, že se světla pro denní svícení spínají nezávisle na zadním osvětlení!
Vůbec nejlepší by bylo, kdyby každé vozidlo mělo povinně na střeše blikající maják ve výšce alespoň 3 m, rozsvěcený automaticky při odemčení dveří, a zhasínající až poté, co vozidlo stojí 5 minut zamčené a se zhasnutým motorem
Kde zůstala zásada, že jedu jen tak, abych byl schopen zastavit na vzdálenost, na kterou vidím? Třeba i za zhasnutým černým autem?
Je zajímavé, že u našich německy mluvících sousedů denní svícení povinné není, v Rakousku dokonce bylo a zrušili ho.
To nebude o nasypaní výrobcovi žiaroviek ale o pokusoch na ľuďoch. V civilizovaných krajinách už zistili, že to neprináša až takú zvýšenú bezpečnosť na cestách, preto to zrušili. Pri zavádzaní u nás argumentovali súdruhovia z vlády tým, že v Rakúsku a Nemecku vedia že je to dobré. Teraz, keď to zrušili je im blbé priznať, že sú len tupé ovce, čo len nasledujú €U stádo. Nezabudnime ešte na fakt, že PACHovia u nás dávajú s obľubou pokuty za nezapnuté denné svietenie. Bolo by zaujímavé dopátrať sa štatistiky, koľko im tieto pokuty už nasypali do bezodnej štátnej kasy.
Keď Vám hodia pod nohy polená, zakúrte s nimi.
Já mám postaveno toto v oktávce a je to funkční. Svit mám potenciometrem zregulovanej na 50 procent.
- Přílohy
-
- schema.jpg
- (44.72 KiB) Staženo 127 x