Opel Vectra "B", ztracene klice, co dal.

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

Opel Vectra "B", ztracene klice, co dal.

#1 Příspěvek od robo »

Kamosovy se povedlo ztratit jedine klice od sveho auta. Je druhy majitel auta. Puvodni majitel nahradni klice nema, karticku k zhotoveni klice take ne. Zhotoveni klice v BS auto prijde komplet neco pres 3 tacky. Coz se mu davat moc nechce. Auto je uz stare a pred nedavnem do nej vrazil asi 6 tisic za servis. Obcas nechtelo nastartovat. Obcas netahlo. Civka v haji. A tak spekulujem ze by jsme se nejak dostali do auta. Ale nedestruktivne. Ma central, bez DO. Otevrit predni kapotu by mozna pomohlo, odpojit a zapojit baterku. Mozna by se to odemklo. Ale ze spodu je susplech, a nedari se mi dostat k bowdenu od mechanismu zamku kapoty. Slo by to jeste nejak jinak otevrit?
Dalsi na rade je imobilizer. Jak ho zrusit. Ze by se vymontoval zamek a podle nej by se udelal klic. Bez IMO. casti v klici ale auto nenastartuje. Takze nejak zrusit v aute pri startu pozadavek IMO. Klic ma spolecny jak na odemceni auta tak na nastartovani. Jak na imobilizer, vyradit ho z provozu. Kdyz by nekdo mel knizku v pdf a ideal v cestine o tomto aute, a nekam ji upnul, byl bych mu neskonale vdecen. Dekuji za rady a pripominky.

Uživatelský avatar
budsky
Příspěvky: 76
Registrován: 06 srp 2007, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od budsky »

Knížka tohle nejni a pokud je taku ž vubec ne v CZ...vypnout se immo teoreticky dá,ale pouze upravou v paměti řídící jednotce motoru,a to také nejní zadarmo

Uživatelský avatar
Mirda
Příspěvky: 597
Registrován: 14 kvě 2004, 02:00
Bydliště: Vysočina

#3 Příspěvek od Mirda »

Za ty 3 tisícovky to bude nejlacinější a nejspolehlivější jestli chce ještě někdy jezdit.

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#4 Příspěvek od robo »

prosím o nějaký rámcový postup jak ten IMO pořešit. případně někdo z Brna kdo by to uměl ať se ozve s nabídkou přes SZ. Jasné ze korunu to stát nebude. Pokud bude cenové lepší zrušit IMO tak raději toto než dělat klíč v servisu.

Uživatelský avatar
pavel71
Příspěvky: 96
Registrován: 08 úno 2011, 01:00
Bydliště: Karlovarsko

#5 Příspěvek od pavel71 »

mě se zabouchlo auto v chorvatsku vzali sme kus drátu odělali na něm oko tak aby bylo o fous menší než je čudlík dveří pak odehli v rohu dveře šprajcli klackem a za pomoci delší větve sme ten drát s okem namáčkli na ten čudl a pak ho vytáhli a odevřeli dveře
s tím immem máš asi smůlu potřebuješ car pas a nekoho šikovnýho s počítačem laicky doma ho neodstavíš dle mě ten novej klíč je sice drahý řešení ale nejlepší

Uživatelský avatar
xmurgi
Příspěvky: 402
Registrován: 23 dub 2007, 02:00

#6 Příspěvek od xmurgi »

Cena za likvidaciu IMO pocitaj +- 70 - 100€ zavisi od elektrikara, pokial to samozrejme ide spravit (su na to uz postupy). Renaulty to maju ako bezny problem a bezne sa teda aj IMO vypina o oploch som nepocul. Svojpomocnym zrusenim IMA si na 99% zrusis aj riadiacu jednotku, pretoze potrebujes na to patricne HW a SW vybavenie, skusenosti ..... . Vsetky info najdes na specializovanych forach ale pokial sa s tym nechces zivit, tak sa na to vykasli. Tych 3000Kc sa mi zda celkom rozumnych, bez ohladu na cenu auta, mas to bez starosti a rizika. Akurat netreba zabudnut na nutnost prikodovania klucov do RJ.

Uživatelský avatar
robo
Příspěvky: 3228
Registrován: 08 dub 2004, 02:00
Bydliště: Brno

#7 Příspěvek od robo »

Sam bych to nedelal. Nemam na to vercajk a vim o tom kulovy. To by nedopadlo dobre. Ten ramcovy postup jsem chtel proto abych zjistil pripadnou slozitost a nasledne problemy po zruseni IMO. Na puntu je moznost, kdyz se z nejakeho duvodu po*ere IMO, je mozna nouzova jizda. Kvuli dojezdu opla do servisu. Na pedalu se vyslape nejaky kod. To vim. Mam punto a z nejakeho duvodu sem tam zblbne IMO a neregistruje klic. A tak jsem zjistoval, kdyz budu nekde na dovolene tak co delat. A v prirucce k puntu jsem nejaky kod a postup nasel. Zatim staci parkrat otocit klic a ono se to chytne. Jesli existuje neco takoveho na opel nevim. Ale urcite bude mit kazdy auto jiny kod na dojezd. A majitel nema k autu ted uz nic. Natoz nejakou prirucku ve ktere by to melo byt napsane.

Uživatelský avatar
xmurgi
Příspěvky: 402
Registrován: 23 dub 2007, 02:00

#8 Příspěvek od xmurgi »

Vascinou je to kombinacia HW a SW zasahu do RJ.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od ZdenekHQ »

Ten experiment skončí tak, že sice ušetříš 3000Kč, ale zrušíš auto.

Navíc podobné postupy/návody jsou na hraně Pravidel EB, takže doporučuju pokorně vytasit peníze a hurá do servisu.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“