Jéžišm šmarjá, číselý souřadnice umím, ale nikdy jsme je nespojovali s integrálama.EKKAR píše:Ze soustavy souřadnic - ale pokud nevíš ani TOTO, pak se vrať do mateřský školky.
0451: OZ
Moderátor: Moderátoři
Coze??
Jak za co?
No dobre, tak ujeta vzdalenost.
Jedes autem stalou rychlosti 100km/h. Kolik ujedes za dve hodiny? To je integral... geometricky to odpovida plose mezi krivkou a osou x na intervalu 0 az 2h. Tady je krivka jednoducha primka y(x)=100, plocha pod ni v inetrvalo x(0 az 2) je 2*100 = 200km. Schvalne si to spocitej pro y(x)=100*x... to bys jeste mohl dat.
Jak za co?
No dobre, tak ujeta vzdalenost.
Jedes autem stalou rychlosti 100km/h. Kolik ujedes za dve hodiny? To je integral... geometricky to odpovida plose mezi krivkou a osou x na intervalu 0 az 2h. Tady je krivka jednoducha primka y(x)=100, plocha pod ni v inetrvalo x(0 az 2) je 2*100 = 200km. Schvalne si to spocitej pro y(x)=100*x... to bys jeste mohl dat.
de omnibus dubitandum est
- tomasjedno
- Příspěvky: 5634
- Registrován: 11 říj 2008, 02:00
- Bydliště: ZZ9 Plural Z Alpha
http://forum.lide.cz/forum.fcgi?akce=fo ... r=-1&auth=
http://forum.lide.cz/forum.fcgi?akce=fo ... ir=1&auth=
http://77.75.72.60/forum.fcgi?akce=foru ... ir=1&auth=
http://forum.lide.cz/forum.fcgi?akce=fo ... ir=1&auth=
http://77.75.72.60/forum.fcgi?akce=foru ... ir=1&auth=
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Ahoj, toto je integrační A/D převodník.
Ten komparátor tam mi nějak nedává smysl, když je využit jen jeden vstup.
Co vy na to?
Ten komparátor tam mi nějak nedává smysl, když je využit jen jeden vstup.
Co vy na to?
- Přílohy
-
- Zulfikar Ali Bhutto.JPG
- (105.94 KiB) Staženo 42 x
Kamaráde, skoro všichni ostatní na to kašlou, a ani nevědí, že takovýhle schéma existuje...
Tak k čemu je to?
A jak už jsem jednou vysvětloval, mít učebnici, kde je toto vysvětleno, a která bude dostatečně stručná a výkladová pro začátečníka, tak se tu neptám.
Navíc, už se mi mnohokrát stalo, že i odborné knihy trpěly chybama.
Ale připomíná mi to jeden článek:
Většina studentů, se kterými se vídám, nemá skoro žádné sebevědomí. Výsledek je ten, že se často bojí učitele zeptat, když něco nevědí nebo nechápou. Že prý se nebudou ztrapňovat. Jenže pak se nic nedozvědí a jejich sebevědomí to nijak nepomůže. Je to začarovaný kruh.
Zdroj: http://cestovani.lidovky.cz/anglican-vs ... skysok_lvv
Tak k čemu je to?
A jak už jsem jednou vysvětloval, mít učebnici, kde je toto vysvětleno, a která bude dostatečně stručná a výkladová pro začátečníka, tak se tu neptám.
Navíc, už se mi mnohokrát stalo, že i odborné knihy trpěly chybama.
Ale připomíná mi to jeden článek:
Většina studentů, se kterými se vídám, nemá skoro žádné sebevědomí. Výsledek je ten, že se často bojí učitele zeptat, když něco nevědí nebo nechápou. Že prý se nebudou ztrapňovat. Jenže pak se nic nedozvědí a jejich sebevědomí to nijak nepomůže. Je to začarovaný kruh.
Zdroj: http://cestovani.lidovky.cz/anglican-vs ... skysok_lvv
Když máš taková obecná zapojení , tak předpokládej symetrické napájení OZ a zapojení z OZ tvořená . Takže ty vstupy nejsou na záporném potenciálu , ale vůči zápornému jsou kladné např. 12 , 15V . No a kolem této hodnoty se pohybují . Představ si , že na těch "pracovních vstupech se mění napětí (při středu např.12 ) napětí od 11,9 do 12,1V . Namaluj si jednotlivé situace . A u toho integrátoru si všimni toho ZNAMÉNKA !