Zdravim,
řešim takovou "specialitku" u jedný téměř "relikvie" (el.schéma jsem zatim nenašel, stejně tam bude půlka věcí jinak, jak jsem to tak viděl a origo bude asi jednodušší než schéma samotnýho relátka
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) ... po "vytopení" palubky (ne povodněma, ale možná ještě hůř - rezavou vodou z prasklýho topení) a předchozím "domlouvání" jak relátku (blinkry zůstávaly svítit, cívka a okolí vnitřku relátka zjevně "teplotně namáhaný", tj. "rozpohybování" "kotvy"/"U" jádra cívky, která má mít 100 Ohm, ale DCR jsem naměřil cca 72 Ohm a výměně teplotně namáhanějšího C5 za C6 - kupodivu i přes mírně "spečenej návlek" kapacita pořád skoro 90% s rozdílem u obou do 5%, ESR oproti "tabulkovýmu" pořád hodně nízký taky s min. rozdílem), tak spínače varovek (komplet rozborka, vyčištění, oprava "propiskovýho" mechanismu a sborka) i páčce (po pročištění přechoďáků k prvnímu konektoru všechno v řádech desetin Ohmu) to chvíli fungovalo (zajímavý je, že při prvnim bliknutí obvykle problikla kontrolka C i C2, pak pokračovala jen C, přitom přívěs zapojenej nebyl a zásuvka přívěsu ani vedení k ní nevypadá na "nejtragičtější část" elinstalace)
Po zmíněnym "vytopení útrob palubky" přestaly fungovat jednotlivý blinkry - podezírám "napájení od spínačky" (kde jsem mj. taky opravoval jeden spínanej 12V ro drát visící na posl.pár vláscích, ale bez schématu si ani po snaze o prozvánění/ barevnou shodu kabelu nejsem jistej, kterej je kam ...
![Confused :?](./images/smilies/icon_confused.gif)
... ), přitom varovky blikaj, ale nebliká ani jejich "čudl" a už ani C nebo C2 na přístrojovce... poradíte, na co se zaměřit? Nesetkal se někdo s něčim podobnym? Na 49 (což by dle info z netu/katalogů bliknrrelat mělo bejt spínaný + ) po zapnutí klíčku naměřim bez relátka max.pár desítek mV a nevim, jestli začít tim "relátkem" (popř. nějakym tranzistorem v něm - asi hlavně podle dostupnosti) nebo spínačkou (popř. spínačem varovek, kterej ale sotva drží pohromadě a narozdíl od spínačky a asi spolu s relatem u nás téměř neni k sehnání nebo neumim pořádně hledat), popř. jestli se snažit hledat problém kolem toho největšího kabel. svazku nebo jako moji předchůdci (např. s pofidérním předěláním ukazatele tlaku oleje nebo teploty motoru ...) vyzkoušet přivést novejch spínanejch 12V od spínačky, ale při proměřování těch 5 kabelů a 6. - stálých +12V jsem tu spínačku místama taky podezíral z "obsahu polovodičovejch součástek"
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
Předem díky všem za podnětný rady, foto relátka kdyžtak dodam )má-li někdo opodstatněnej názor, že mam začít u něj) a uvítam i konkakt na možnost koupě (novýho) relé (ideálně u nás, ač v reichu se dá sehnat určitě líp, např. "za pusinku" starší bez záruky - viz.
http://schwenningen.zuio.de/xa_19068106 ... 10140.html ), popř. tu spínačku (přesný číslo zatim nemam) nebo čudl varovek v lepším stavu ...