to fredis:
schema mam, ale bez popisu součastek je to dost voser něco najít. To jak to proměřit si právě nejsem moc jistej. Starej elektrolit předpokladám bude mít kapacitu stejnou jako by byl v pořádku, jen se bude jinak vybíjet a nabíjet, tedy potřeba osciloskopu se asi nevyhnu. Vše odpájet pro proměření.
Kdyby ten kanál nefungoval stále tak by byla věc jiná, ale on jen jednou za čas vypadne, pak se sám probere zase po nějak době k životu, pokud ho nepřesvědčim hned nějakým větším impulsem.
Předchozí majitel ho měl kdysi v opravě a řekli mu že najít závadu je dost složité a od opravy ho odradili. Že by se to mohlo srovnat samo postupnym napormatovanim, protože dlouho nebyl používán Mě přijde, že to tak složitý bejt nemusí a rád bych mu pomohl, přecejenom mám k němu citový vztah za tu dobu co ho mam. Já jsem problem neřešil protože jsem ho vždycky měl půštěn dostatečně na hlas aby kanál nevypadával, problém je že teď mám doma malé dítě a tomu by se to asi v noci nelíbilo
Další otázka je za jaké kondíky ty staré vyměnit? Jsou třeba do zesilovače nějaké spešl, nebo mě zajímá akotát kapacita a napětí?
Technics SUV4A
Moderátor: Moderátoři
hmm myslim, že bez techto teoretických infomací, které hledám, těžko dokážu poznat jestli tomu někdo rozumí, navíc ani nevím kde hledat.
Ono je rozdíl opravit a opravit.
Jednoduší elektroniku si opravím bez problémů. Tohle je ale taková závada nezávada.
Napadlo mě pustit do obou kanálů stejný signal a měřit rozdíl. Našel bych pak bod kde se signál rozchází a proměřil bych jen ty konkrétní kondíky. Problém ale je že se závada neprojevuje vždy...
Ono je rozdíl opravit a opravit.
Jednoduší elektroniku si opravím bez problémů. Tohle je ale taková závada nezávada.
Napadlo mě pustit do obou kanálů stejný signal a měřit rozdíl. Našel bych pak bod kde se signál rozchází a proměřil bych jen ty konkrétní kondíky. Problém ale je že se závada neprojevuje vždy...