MOSFET IRF5210 jako elektronicke rele

Problémy s návrhem, konstrukcí, zapojením, realizací elektronických zařízení

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
piitr
Příspěvky: 1003
Registrován: 19 říj 2007, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od piitr »

DjRix píše::puke: Podle mě tym včera byl 1kOhm,tak optarně s tím ohmem ženská.Možná jsem se včera přehlídl-nevím,ale celé tohle vlákno od tvého schématu je stejně off-topic,tak se vrať k plotně,ženská která nesnese kritiku svého schématu :lol:
Je to pravda, člověk se kritice nemá bránit. Třeba Tobě v Tvém příspěvku chybí dvě čárky - jedna před prvním slovem "ženská", druhá za druhým slovem "ženská". Je fajn vědět, že Ti to takhle můžu napsat, a Tobě to přitom vůbec nebude vadit.

Zirafka
Příspěvky: 819
Registrován: 20 srp 2006, 02:00

#32 Příspěvek od Zirafka »

:lol: :lol:

Osobně bych tam použila relátko, ale kdo chce polovodiče, má je mít. Na tom zapojení od Andy není nic špatného a to hádání se je snad zbytečné...

Zapojení od PeteBurns mi také připadá dobré, jestli mi tedy něco neuniká.

Jen drobné popíchnutí všech: Ani jedno z těchto zapojení se nesmí do auta použít, takže se můžete hezky hádat, ale to je tak všechno :P

Uživatelský avatar
DjRix
Příspěvky: 1247
Registrován: 30 dub 2005, 02:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#33 Příspěvek od DjRix »

Sakryš! Že by tu byly i rozumné ženy se znalostí problematiky??? (myšleno v dobrém) :D
Klídek chlapi,to je nulák...

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#34 Příspěvek od PeteBurns »

piitr píše:A úplně nejelegantnější na tom je, že není vůbec třeba napájení. Svítí to samo.
No vidím že tu je kopec odborníkov, namiesto nakreslenia vlastného riešenia len splietať dve na tri :wink: Ale zábava musí byť :twisted:
Napríklad takto? :twisted:
Přílohy
t_t_zarovky_950_136.png
Napájanie 12V, ak nie je miesto v konektore, čo takto zobrať napájanie so samotných žiaroviek? :D
(52.48 KiB) Staženo 143 x

Uživatelský avatar
PeteBurns
Zablokován
Zablokován
Příspěvky: 2576
Registrován: 08 říj 2007, 02:00

#35 Příspěvek od PeteBurns »

Včul ma napadlo, že to nemôže zaťažovať pôvodné žiarovky, takže sorry, zábava pokračuje :twisted: Ale bez extra napájania, teda prívodu 12V, nemôžete použiť ani P-FET ani relátka :lol: Takže tak či tak ste v ( ! )

Zirafka
Příspěvky: 819
Registrován: 20 srp 2006, 02:00

#36 Příspěvek od Zirafka »

Nejsme.

Když se použije relátko, tak to má přepínací doteky ;-)

Jo a v autě je přeci spousta různých drátů a drátečků a také tam je místo pro tu elektroniku, na vleku je jen ta žárovka. Nevidím problém.

Uživatelský avatar
grajda
Příspěvky: 15
Registrován: 21 čer 2009, 02:00

#37 Příspěvek od grajda »

Jedna nula pro ženskýObrázekObrázek. Pánové, sklopit ocas zpět mezi nohyObrázek

Asi mě něco uniká,Obrázek proč se to nesmí v autě použítObrázek? Dík.;)

Uživatelský avatar
caven
Příspěvky: 417
Registrován: 15 srp 2006, 02:00

#38 Příspěvek od caven »

že by to nebylo schválené pro provoz na pozemních komunikacích ??????

Uživatelský avatar
p0l0us
Příspěvky: 1
Registrován: 25 zář 2012, 02:00

#39 Příspěvek od p0l0us »

Chci se zeptat, ten IRF5210 je takhle schopny spinat 40A ale zaroven jen max 200W ? Takze nejakych 15A/12V ?

Andrea
Příspěvky: 9340
Registrován: 07 zář 2007, 02:00

#40 Příspěvek od Andrea »

Asi si pleteš max. povolený ztrátový výkon a max. spínaný výkon.

Uživatelský avatar
frantajetel11
Příspěvky: 1922
Registrován: 13 lis 2008, 01:00
Bydliště: Kladno

#41 Příspěvek od frantajetel11 »

To PeteBurns: co tady zatím vidím tvoje příspěvky, tak jedna chujovina za druhou... Nevadí ti, že by ta "krabička" měla bejt na autě a ne na vleku? To tvoje poslední schéma je fakt výplod chorýho mozku... Už jsi někdy viděl jak jsou zapojený žárovky na vleku? Spínat jim zem a ještě blbě, to je opravdu rada nad zlato :?
Osobně v autě mám taky hlídání žárovek a mám tam klasiku = tranzistor NPN a relé a trochu smetí okolo...

masar
Příspěvky: 12295
Registrován: 03 pro 2005, 01:00

#42 Příspěvek od masar »

Zkus mu odpustit. Byl přece o 3 roky mladší. :wink:

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#43 Příspěvek od TAKJAN »

A já bych tam dal relátka. Moc elektroniky škodí. Zkraty, přerušování obvodu. Řeší se to tak běžně. Ale možná je to málo in..

Uživatelský avatar
stres3d
Příspěvky: 63
Registrován: 25 říj 2009, 02:00

#44 Příspěvek od stres3d »

frantajetel11 píše:To PeteBurns: co tady zatím vidím tvoje příspěvky, tak jedna chujovina za druhou... Nevadí ti, že by ta "krabička" měla bejt na autě a ne na vleku? To tvoje poslední schéma je fakt výplod chorýho mozku... Už jsi někdy viděl jak jsou zapojený žárovky na vleku? Spínat jim zem a ještě blbě, to je opravdu rada nad zlato :?
Osobně v autě mám taky hlídání žárovek a mám tam klasiku = tranzistor NPN a relé a trochu smetí okolo...
zapojeni je dobre! akorat aby to mohlo byt na aute tak na kostru musis dat + (a modlit se ze na vleku je to tazeny vsude kabelem a neni pripojeny na konstrukci) a pak ty jednotlivy vyvody na zarovky spinat na minus jak je zrejmy. je to ale chujovina, lepsi je hned to prvni schema.. s krizkem po funuse ale aspon sem se pobavil pri cteni tech reakci :wink:

Odpovědět

Zpět na „Řešení problémů s různými konstrukcemi“