Tak pánové, stačil jeden email do CZC a reklamace byla "dořešena" dle mého přání, tedy vrácením peněz.
Samozřejmě chápu, že teď jsem pro některé zdejší přispěvatele ultra-mega-vychcánek, ale co už.
Reklamace CZC
Moderátor: Moderátoři
Je vidět, že jsi tam asi nenarazil na blbce ... bývá to totiž kolikráte k posrá×í.1N4148 píše:Tak pánové, stačil jeden email do CZC a reklamace byla "dořešena" dle mého přání, tedy vrácením peněz.
Samozřejmě chápu, že teď jsem pro některé zdejší přispěvatele ultra-mega-vychcánek, ale co už.
-- Gepard --
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
- hafca
- Příspěvky: 4401
- Registrován: 27 črc 2004, 02:00
- Bydliště: 25km na západ od Prahy
- Kontaktovat uživatele:
Nenašel jsem tu nebo špatně hledal, co je za časovou jednotku "před časem" ani za jak dlouho po nákupu byl disk reklamovaný.
Všeobecně ale podle OZ platí, že při reklaci do půli roka od koupě je na mě, jak chci řešit oprávněnou reklamaci. Jestli výměnou za bezvadný kus nebo vrácením peněz. První půlrok se považuje z hlediska reklamace za rozpor v kupní smlouvě. Po zbytek záruční doby už je na prodejci, jak se k tomu postaví a reklamaci bude řešit. Zároveň při výměně zboží za nové začíná běžet nová záruční doba.
Někdo to řeší ale vyčůraně. Reklamaci vrátí jako neuznanou nebo s tím, že se závada neobjevila. Výrobek je ale opravený a funkční nebo vyměněný za nový. Tím všechno elegatně obejdou. Mají malé procento reklamací, nemusí dávat nový výrobek s novou zárukou nebo vracet peníze. To je moje vlastní zkušenost s reklamací DVD mechaniky.
Všeobecně ale podle OZ platí, že při reklaci do půli roka od koupě je na mě, jak chci řešit oprávněnou reklamaci. Jestli výměnou za bezvadný kus nebo vrácením peněz. První půlrok se považuje z hlediska reklamace za rozpor v kupní smlouvě. Po zbytek záruční doby už je na prodejci, jak se k tomu postaví a reklamaci bude řešit. Zároveň při výměně zboží za nové začíná běžet nová záruční doba.
Někdo to řeší ale vyčůraně. Reklamaci vrátí jako neuznanou nebo s tím, že se závada neobjevila. Výrobek je ale opravený a funkční nebo vyměněný za nový. Tím všechno elegatně obejdou. Mají malé procento reklamací, nemusí dávat nový výrobek s novou zárukou nebo vracet peníze. To je moje vlastní zkušenost s reklamací DVD mechaniky.
Kdyby Edison nevynalezl elektřinu, do teď se díváme na televizi při svíčkách.
Tak jsou hodní. Ono asi máš pravdu, že by to dělat neměli, protože tím zkrátí záruku. Takže pokud by Ti šlo o to, že se bojíš, že ten nový zase odejde, ale už nebude v záruce, tak to naprosto chápu a vůbec tě za vychcánka nemám. Já to vlastně stejně řeším u bot, u těch disků bych si asi klidně vzal nový, ale máš pravdu, že je škoda kratší záruky zbytečně. A možná je to opravdu vychcanost z jejich strany.
Ty jsi ale psal, že ti jde o to, žes neměl disk, dokud se nevyřídí reklamace. To bys ale opravdu neměl chtít řešit po prodejci. To by byla vážně zase vychcanost z tvojí strany.
Ty jsi ale psal, že ti jde o to, žes neměl disk, dokud se nevyřídí reklamace. To bys ale opravdu neměl chtít řešit po prodejci. To by byla vážně zase vychcanost z tvojí strany.
Taky jsem se setkal za dobu mého působení s tím, že zákazník na vyměněný výrobek chtěl plnou záruku. Nebylo pomoci - reklamace u dodavatele zabrala víc a naše firma musela dát 2 roky na ten krámek vyměněný z nový - toliko z občanského zákoníku. Sám chápu rozhořčení prodejců, nad tímto nesmyslem - ale když už to naše hlavy pomazané vymyslely, taky bych plnou záruku na vyměněný kus asi požadoval. Ber to tak, že Ti třeba vymění boty po roce a půl a dali by místo toho nové papírové na půl roku
A v případě, že SN se změnilo oproti účtence nemůže být o opravě asi řeč, leda by měnili v záruce dekl...
A v případě, že SN se změnilo oproti účtence nemůže být o opravě asi řeč, leda by měnili v záruce dekl...