Abych nezakladal nove vlakno. Taky mi plynuje Pb aku, ale on plynuje porad. Vsechny clanky.
Varta moto 12V/14Ah klasicky s tekutym elektrolytem. Do provozu 2009, novy sem ho nalil koupenym redenym elektrolytem a nabil. Uz tehdy porad probublaval. Staci ho nechat stat, a sem tam clovek uslysi blub...
Kdyz ho nahnu tak od spodku elektrod okamzite vyleti plynove kapsy. Nepodvybity, udrzovany a stale kontrolovana hladina. Kdyz bylo treba dolil sem destilku. Zmereny vnitrni odpor 106mOhm. Nabijel sem ho pred 14ti dny a od te doby napeti kleslo na 12,45V. Hustomer nemam a nechat ho v motorce mesic, tak ani nenastartuju (odber z nej v motorce je opravdu nulovy). Je to normalni a nebo je to defektni kus? Nak
Plynování Pb akumulátoru Banner
Moderátor: Moderátoři
Bohužel nakadahu , aku je v tahu . Když vymontuješ aku z moto a cvičně nabiješ - nikdy ne na 15V(7,5V) a uložíš ho do sklepa , musí bobrý aku v klidu 4 měsíce vydržet bez velké ztráty náboje a už vůbec ne se vybít . Tenhle aku prodej do výkupu a na jaře kup nový . Někde je zde vlákno o motorce , že má stále nabíjecí napětí až 15V , tam jen zázrakem může aku vydržet více než dvě sezony .