centrál favorit

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
niccozm
Příspěvky: 40
Registrován: 05 úno 2007, 01:00
Bydliště: Nitriansky kraj - SR
Kontaktovat uživatele:

centrál favorit

#1 Příspěvek od niccozm »

Ludia ako sa dá urobiť do favorita v ktorom je central na dialkové, to že pri zamknutí a odomknutí prebliknú smerovky? Centrál tam je nejaký starý, dávno ho niekto montoval..... Teraz sa zamyka aj odomyka bez akejkoľvek signalizacie....
Pozor, nenaser ma, niekedy som nervák... :-P

Uživatelský avatar
Jindra2
Příspěvky: 758
Registrován: 09 srp 2005, 02:00

#2 Příspěvek od Jindra2 »

Takovou funkci mají většinou zabezpečovací systémy a jsou spřáhnuty s centrálem. Jestli je to pouze DO k centrálu tak to nemusí být jednoduché.
Jindra

Uživatelský avatar
niccozm
Příspěvky: 40
Registrován: 05 úno 2007, 01:00
Bydliště: Nitriansky kraj - SR
Kontaktovat uživatele:

upresnenie

#3 Příspěvek od niccozm »

Upresnim to: je tam alarm a naň je asi pripojený centrál..... ale nikto nevie kde to je, a kedy a kto to montoval....
Pozor, nenaser ma, niekedy som nervák... :-P

Uživatelský avatar
jave
Příspěvky: 1602
Registrován: 26 lis 2005, 01:00
Bydliště: jizni cechy

#4 Příspěvek od jave »

A jaky tam mas alarm? Alespon foto.

Uživatelský avatar
niccozm
Příspěvky: 40
Registrován: 05 úno 2007, 01:00
Bydliště: Nitriansky kraj - SR
Kontaktovat uživatele:

neviem

#5 Příspěvek od niccozm »

tak to vážne netuším.... :(
Pozor, nenaser ma, niekedy som nervák... :-P

Uživatelský avatar
mzama
Příspěvky: 54
Registrován: 07 bře 2006, 01:00

#6 Příspěvek od mzama »

Při zamykání/odemykání je k motorkům centrálu přiváděno dvěma vodiči 0V a +12V. Pokud nechceš hledat nebo zasahovat do původního systému, pak by mohlo být řešením např. použití relátka, jehož cívka by byla jedním koncem ukostřená a druhým koncem připojena přes dvě diody ke zmiňovaným dvěma vodičům vedoucím k motorkům centrálu (anody diod k vodičům, katody spojeny a připojeny na cívku relé). Tím by při zamykání/odemykání pomocí DO docházelo ke krátkodobému (cca 0,5 sec.) spínání relé. Kontakty relé by samozřejmě aktivovaly např. směrovky (opět nejlépe spínání +12V přes dvě další diody na levou a pravou stranu).

Uživatelský avatar
niccozm
Příspěvky: 40
Registrován: 05 úno 2007, 01:00
Bydliště: Nitriansky kraj - SR
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od niccozm »

mzama píše:Při zamykání/odemykání je k motorkům centrálu přiváděno dvěma vodiči 0V a +12V. Pokud nechceš hledat nebo zasahovat do původního systému, pak by mohlo být řešením např. použití relátka, jehož cívka by byla jedním koncem ukostřená a druhým koncem připojena přes dvě diody ke zmiňovaným dvěma vodičům vedoucím k motorkům centrálu (anody diod k vodičům, katody spojeny a připojeny na cívku relé). Tím by při zamykání/odemykání pomocí DO docházelo ke krátkodobému (cca 0,5 sec.) spínání relé. Kontakty relé by samozřejmě aktivovaly např. směrovky (opět nejlépe spínání +12V přes dvě další diody na levou a pravou stranu).
Tak to je uplne jednoduche riesenie... kua ze ma to hned nenapadlo... :roll:
Pozor, nenaser ma, niekedy som nervák... :-P

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“