Opel Frontera 1995 2.0
Moderátor: Moderátoři
- vasekpetr1
- Příspěvky: 802
- Registrován: 20 čer 2005, 02:00
- Bydliště: Hospoda u Třebíče
Tak to srovnej:
https://www.google.cz/search?q=opel+fro ... d=0CCkQsAQ
https://www.google.cz/search?q=isuzu+wi ... d=0CCkQsAQ
Dé ja vu?
A pro jistotu:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Rode ... l_Frontera
http://cs.wikipedia.org/wiki/Opel_Frontera
Zbejvá vyřešit kdo od koho opisoval...
https://www.google.cz/search?q=opel+fro ... d=0CCkQsAQ
https://www.google.cz/search?q=isuzu+wi ... d=0CCkQsAQ
Dé ja vu?
A pro jistotu:
http://tr.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Rode ... l_Frontera
http://cs.wikipedia.org/wiki/Opel_Frontera
Zbejvá vyřešit kdo od koho opisoval...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Na anglickej wikipedii je napisane, ze povodne auto je Isuzu Wizard a predavalo sa pod mnohymi dalsimi znackami:
http://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Wizard
http://en.wikipedia.org/wiki/Isuzu_Wizard
Za 60A pojistkou je to OK 12V a při přemostění do spínačky auto nastartuji a vše funguje. Dál ve vedení 8.0W už naměřím jenom 10V a při zapnutí zapalování na spínačce okamžitá ztráta napětí až na 2V. Podle schéma jsem postupně odpojoval pojistky a relé ve vedení 8.0W a když jsem odpojil 2pojistky po 30A do ŘJ stahování oken,tak to spadlo ve vedení 8.0W na 2V bez zapnutí klíčku. Je to prostě divný.
- Přílohy
-
- 003.jpg
- (225.69 KiB) Staženo 35 x