Mám tu na kontrolu tohle zapalování z motorky. V podstatě funguje, jen při otáčkách nad asi 6000 nějak blbě pálí. Není vůbec jistý, že je to vada toho zapalování, mám to víceméně jen na omrknutí. Je to už dost starý, tak jsem šel samozřejmě po těch elytech, zdají se v pořádku, až na dva. Mají 0,22 µF/50 V a ESR asi 300 Ω (podle Zajícoměru). Zatím jsem je nevyndával a neměřil přesněji, protože jsou pěkně opaplaný chemoprénem. Navíc takto malý hodnoty ani nemám na výměnu. Ale i tak se mi zdá ESR moc velký.
Spíš mě zajímá, jakej důvod měl konstruktér k použití elytů těchto hodnot, když kvalitní svitek by byl podle mě ve všech ohledech lepší. Jsou tam ještě dva 0,47 µF/50 V, ty bych nahradil případně svitkem taky.
Díky.
Elektronický zapalování Hitachi TID12-07 12R-10
Moderátor: Moderátoři
- forbidden
- Příspěvky: 8808
- Registrován: 14 úno 2005, 01:00
- Bydliště: Brno (JN89GF)
- Kontaktovat uživatele:
Elektronický zapalování Hitachi TID12-07 12R-10
- Přílohy
-
- z1.jpg
- el. zapalování Hitachi TID12-07 12R-10
- (137.15 KiB) Staženo 70 x
Třeba byly o halíř lacinější...
Taky bych dal samý svitky.
Někteří lidé věří, že elyty nestárnou, nikdy neodcházejí, a když už shoří plamenem, tak to není jejich vina, ale vliv rušení v obvodu.
Taky bych dal samý svitky.
Někteří lidé věří, že elyty nestárnou, nikdy neodcházejí, a když už shoří plamenem, tak to není jejich vina, ale vliv rušení v obvodu.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Majiteľ kontroloval najprv sviečky,palivový systém a sondy?(pripchatý prívod z nádrže,upchaté karburátory,prasknuté membrány,chyba v podtlakovom systéme,vstrekovanie,hallovu sondu,atď...,neviem,čo je to za motorku)Nechce sa mi veľmi veriť,že chybu spôsobuje táto RJ,no možné je všetko.Najprv by však mal skontrolovať,tie veci okolo RJ,potom sa venovať oprave RJ.
Pozdravujem Vás, Miro.