Elektronický zapalování Hitachi TID12-07 12R-10

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

Elektronický zapalování Hitachi TID12-07 12R-10

#1 Příspěvek od forbidden »

Mám tu na kontrolu tohle zapalování z motorky. V podstatě funguje, jen při otáčkách nad asi 6000 nějak blbě pálí. Není vůbec jistý, že je to vada toho zapalování, mám to víceméně jen na omrknutí. Je to už dost starý, tak jsem šel samozřejmě po těch elytech, zdají se v pořádku, až na dva. Mají 0,22 µF/50 V a ESR asi 300 Ω (podle Zajícoměru). Zatím jsem je nevyndával a neměřil přesněji, protože jsou pěkně opaplaný chemoprénem. Navíc takto malý hodnoty ani nemám na výměnu. Ale i tak se mi zdá ESR moc velký.
Spíš mě zajímá, jakej důvod měl konstruktér k použití elytů těchto hodnot, když kvalitní svitek by byl podle mě ve všech ohledech lepší. Jsou tam ještě dva 0,47 µF/50 V, ty bych nahradil případně svitkem taky.

Díky.
Přílohy
z1.jpg
el. zapalování Hitachi TID12-07 12R-10
(137.15 KiB) Staženo 70 x

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Habesan »

Třeba byly o halíř lacinější...
Taky bych dal samý svitky.

Někteří lidé věří, že elyty nestárnou, nikdy neodcházejí, a když už shoří plamenem, tak to není jejich vina, ale vliv rušení v obvodu.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)

Uživatelský avatar
mirosne
Příspěvky: 2806
Registrován: 07 kvě 2008, 02:00
Bydliště: Blue rock,VK-SR

#3 Příspěvek od mirosne »

Majiteľ kontroloval najprv sviečky,palivový systém a sondy?(pripchatý prívod z nádrže,upchaté karburátory,prasknuté membrány,chyba v podtlakovom systéme,vstrekovanie,hallovu sondu,atď...,neviem,čo je to za motorku)Nechce sa mi veľmi veriť,že chybu spôsobuje táto RJ,no možné je všetko.Najprv by však mal skontrolovať,tie veci okolo RJ,potom sa venovať oprave RJ.
Pozdravujem Vás, Miro.

Uživatelský avatar
denis15
Příspěvky: 641
Registrován: 21 čer 2005, 02:00
Bydliště: Opava

#4 Příspěvek od denis15 »

Teď jsem to řešil s kamarádem-nad 6tis/ot kuckala (Varadero). Furt se motal kolem zapalování, karburátoru, ale nikoho nenapadlo dát k otevřeným výfukům otevřený filtr....
Hledej spíše chybu v karbecu (membrány, podtlakové hadičky které již nejsou gumové atd).
Jo, začalo mu to dělat až po zahřátí.

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od forbidden »

Přesnej model motorky nevím, je to stará Yamaha předělaná na plochodrážní speciál. Je to bráchovo. Zkusím vyměnit elyty za normální svitky, tím snad nic není co zkazit. Uvidíme, nevím co už před tím kontroloval. Díky za rady.

hakamusai
Příspěvky: 943
Registrován: 17 dub 2007, 02:00

#6 Příspěvek od hakamusai »

Viděl bych problém jinde. Jseš si jistej že je to tím ?

Uživatelský avatar
forbidden
Příspěvky: 8808
Registrován: 14 úno 2005, 01:00
Bydliště: Brno (JN89GF)
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od forbidden »

Já motorkám nerozumím vůbec, brácha mi to jen donesl na kontrolu, jen kdyby tam něco náhodou bylo. Kromě těch dvou podezřelých elytů, jsem nic nenašel. Říkám si ale, že jejich výměnou nic nezkazím.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“