Skoda Fabia I 2003 - chybovy kod P0118

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
ferro0
Příspěvky: 619
Registrován: 31 kvě 2011, 02:00
Bydliště: Jablonecko

Skoda Fabia I 2003 - chybovy kod P0118

#1 Příspěvek od ferro0 »

Zdravim,

zakoupil jsem si diagnostiku OBDII Bluetooth z Ciny. Po pripojeni a spusteni programu Torque a nacteni zavad byla nalezena chyba P0118 - Pohonna jednotka - Engine Coolant Temperature Circuit High Input.
Podle Googla by se melo jednat o cidlo teploty chladici kapaliny.

http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a91950 ... aliny.html

Uživatelský avatar
Eleman
Příspěvky: 3439
Registrován: 21 úno 2011, 01:00
Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)

#2 Příspěvek od Eleman »

Jo je to možný. Celkem běžná závada. Projevuje se tak, že ručka teploměru zůstane občas ležet na levém dorazu i po ohřátí motoru a probere se k životu až vypnutím zapalování a dalším nastartováním.
Čidlo nekupuj čínské, většinou pak blbě ukazuje teploměr.
Identifikace vadného čidla ohmmetrem, alespoň v mém případě, nevedla k cíli, výměna však 100% pomohla.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#3 Příspěvek od PixelOrgy »

vypada to, ze kdyz se prerusi zem mezi RJ a cidlem, nebo jde cidlo samotny do zkratu, RJ vyhodi tuhle chybu. Zkus cidlo propipnout merakem jestli nejde do zkratu

Uživatelský avatar
Eleman
Příspěvky: 3439
Registrován: 21 úno 2011, 01:00
Bydliště: Český Středozápad (JO70AD)

#4 Příspěvek od Eleman »

To je zbytečný, měřák nic neobjeví (alespoň v mém případě) a kontakty a kabely byly OK. Výměna to vyřeší - čidlo není drahé.
Pak je ještě jedna možnost - chybu smazat a sledovat jestli se objeví znovu. Jezdit se s tím dá bez bez problémů(platí pro 1,4 44kW AZF), jen občas neukazuje teploměr.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich

Uživatelský avatar
PixelOrgy
Příspěvky: 1933
Registrován: 04 zář 2007, 02:00

#5 Příspěvek od PixelOrgy »

Nevim jestli je OK jezdit se spatnym cidlem teploty chlazeni.

Mozna nebylo uplne ve zkratu, jen melo nizkej odpor...

Vymenou asi nic nepokazis... jen se mozna nas***s, kdyz pak zjistis, ze to byla voda v konektoru, nebo zapeceny privody nekde...

BTW jaka je chyba na diag. kdyz cidlo odpojis uplne? Stejnej kod?

Uživatelský avatar
xmurgi
Příspěvky: 402
Registrován: 23 dub 2007, 02:00

#6 Příspěvek od xmurgi »

Treba vymazat zavadu, na studenom motore pozriet merane hodnoty v diagnostike Teplotu pre RJ motora a teplotu pre budiky. Pokial budu tieto teploty rovnake, tak neriesit. resp. hladat zavadu skor v kabloch. To cidlo je totiz dvojite, jedna polovica mera pre motor a druha pre budiky, porovnanim na studenom motore sa zhruba identifikuje funkcnost. To ze ukazuju blbost budik, este neznamena zle udaje pre motor.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“