Zdravim,
zakoupil jsem si diagnostiku OBDII Bluetooth z Ciny. Po pripojeni a spusteni programu Torque a nacteni zavad byla nalezena chyba P0118 - Pohonna jednotka - Engine Coolant Temperature Circuit High Input.
Podle Googla by se melo jednat o cidlo teploty chladici kapaliny.
http://www.skoda-dily.cz/eshop/06a91950 ... aliny.html
Skoda Fabia I 2003 - chybovy kod P0118
Moderátor: Moderátoři
Jo je to možný. Celkem běžná závada. Projevuje se tak, že ručka teploměru zůstane občas ležet na levém dorazu i po ohřátí motoru a probere se k životu až vypnutím zapalování a dalším nastartováním.
Čidlo nekupuj čínské, většinou pak blbě ukazuje teploměr.
Identifikace vadného čidla ohmmetrem, alespoň v mém případě, nevedla k cíli, výměna však 100% pomohla.
Čidlo nekupuj čínské, většinou pak blbě ukazuje teploměr.
Identifikace vadného čidla ohmmetrem, alespoň v mém případě, nevedla k cíli, výměna však 100% pomohla.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
To je zbytečný, měřák nic neobjeví (alespoň v mém případě) a kontakty a kabely byly OK. Výměna to vyřeší - čidlo není drahé.
Pak je ještě jedna možnost - chybu smazat a sledovat jestli se objeví znovu. Jezdit se s tím dá bez bez problémů(platí pro 1,4 44kW AZF), jen občas neukazuje teploměr.
Pak je ještě jedna možnost - chybu smazat a sledovat jestli se objeví znovu. Jezdit se s tím dá bez bez problémů(platí pro 1,4 44kW AZF), jen občas neukazuje teploměr.
Člověk se celý život učí jenom proto, aby ve stáří všechno zapomněl.
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
„Když už člověk jednou je, tak má koukat aby byl. A když kouká, aby byl, a je, tak má být to, co je, a nemá být to, co není, jak tomu v mnoha případech je.“ J. Werich
Nevim jestli je OK jezdit se spatnym cidlem teploty chlazeni.
Mozna nebylo uplne ve zkratu, jen melo nizkej odpor...
Vymenou asi nic nepokazis... jen se mozna nas***s, kdyz pak zjistis, ze to byla voda v konektoru, nebo zapeceny privody nekde...
BTW jaka je chyba na diag. kdyz cidlo odpojis uplne? Stejnej kod?
Mozna nebylo uplne ve zkratu, jen melo nizkej odpor...
Vymenou asi nic nepokazis... jen se mozna nas***s, kdyz pak zjistis, ze to byla voda v konektoru, nebo zapeceny privody nekde...
BTW jaka je chyba na diag. kdyz cidlo odpojis uplne? Stejnej kod?
Treba vymazat zavadu, na studenom motore pozriet merane hodnoty v diagnostike Teplotu pre RJ motora a teplotu pre budiky. Pokial budu tieto teploty rovnake, tak neriesit. resp. hladat zavadu skor v kabloch. To cidlo je totiz dvojite, jedna polovica mera pre motor a druha pre budiky, porovnanim na studenom motore sa zhruba identifikuje funkcnost. To ze ukazuju blbost budik, este neznamena zle udaje pre motor.