Odpojení zátěže
Moderátor: Moderátoři
Ono to spolu hodně souvisí - třeba ta felda 1,9 NEMÁ turbo ale komůrkovej diesel označenej 1,9 SD(i), zatímco většina naftovejch oktávek je "nafta f turbu" - i když i tam jsou výjimky a určitej počet oktávek "jedniček" s (prastarým) atmosféricky plněným motorem 1,9 SDI z brány fabriky vyjel.Phreil píše:Konkretne ja mluvim o Octavii 1 1.9 tdi, ale spis jsem myslel, ze nekdo poradi nejake to zapojeni nez se bavit v ebastlirne o motorech
A protože každá varianta motoru má jinej způsob zjišťování informací o okolí kvůli stabilizaci chodu motoru - tak nejde říct z fleku "tohle si postav a bude to hrát", dokud nenapíšeš přesnější informace. Jsme bastlíři a velkou většinou víme, co může nedostatek informací a z něj vzniklý omyly způsobit.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... y&start=15 - skus pozriet toto
diky, diky, mam to vse procteny, jak na octaviaforum tak na dieselpower, nechci menit starter, baterii, nechci ani zmenu softu, potrebuji jenom schema zapojeni bez rele., ale vypada to ze jsem zde zbytecne.misocko píše:http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... y&start=15 - skus pozriet toto
Můžeš zkusit tohle:
- Přílohy
-
- start teplého motoru2.png
- Optorelé je typu "normall closed"
- (7.76 KiB) Staženo 17 x
Naposledy upravil(a) masar dne 21 lis 2014, 21:55, celkem upraveno 2 x.
Phreil, to, ze mas vsetko precitane, este neznamena vobec nic A ked si myslis, ze si tu nedostal dobre rady, tak to uz je tvoj problem, tipov si dostal dost...ako uplne prve a najjednoduchsie by bolo posunut startovaciu davku aj mapu teplot zhavenia viac do plusu, ak to diagnostika umoznuje...ak nie, tak to zhavenie dodatocne aktivovat pri vyssich teplotach motora - ono totiz vobec neskor nezapina, takze nie je co predlzovat...nechapem, ake rady chces este pocut, urcite je rozumnejsie upravit relatko zhavenia, ako sa serkat do snimacov teploty a nejako ich premostovat potom...vsetko za predpokladu, ze to pomoze, co si mal skusit ako prve...je kludne mozne, neviem, ci si sa to docital inde, ze mozes mat v prdeli cerpadlo, opotrebovane diely vo vysokotlakej hydraulickej hlave, kedy po zohriati zvacsi vole a cerpadlu dlhsie trva, kym natlakuje okruh a pretlaci trysky, pricom studene startuje bez problemov...takze ako vidis, tych problemov moze byt cela rada Ale do buducnosti si radsej dobre zapamataj, pre vlastne dobro, ze vzdy je rozumnejsie a ucinnejsie riesit pricinu problemu, nie ho obchadzat a riesit nasledky, raz sa ti to moze poriadne vypomstit Neber toto osobne, ale ja ked mam opravovat elektriku v aute po takychto zasahoch magorov, ktori pomrvia, co sa da, pricom clovek ani netusi, co vsetko a ako pomenili, najradsej by som vtedy od zlosti ruky lamal
Naposledy upravil(a) PeteBurns dne 21 lis 2014, 20:43, celkem upraveno 1 x.
Tusim od zaciatku spomenul, ze sa jedna o diesel Ak ti to robi benzinak, tak je najvacsia pravdepodobnost v netesnych vstrekovacoch, odkvapkava a odparuje sa benzin, ktory je v nich stale pod tlakom a vo valcoch je prilis bohata zmes, preto par sekund trva, kym sa preplachnu a sviecky zacnu iskrou zapalovat...ale problem byva aj u benzinakov pri zodratych kruzkoch, hlavne stieracich, kedy olej zalepuje sviecky a tie potom vynechavaju...
ta otazka, ci je to benzin alebo diesel, nejako zahadne zmizla
ta otazka, ci je to benzin alebo diesel, nejako zahadne zmizla
Tak to ti jde o dost málo - jak napsal PeteBurns a já s ním v tomhle zcela výjimečně souhlasím, snažit se opravovat následky závady namísto řešení příčin je kravinismus maximus - a za podobný kráfoviny by se mělo nas*at do ruk a nepustit tejden k vodě... Sám vím, jaký to je opravovat elektroniku (v čemkoliv, nejenom v autě!!!) po nějakým diletantským zásahu podobnýho typu...Phreil píše:... jedna se mi o to schema a ne tu resit zavady na motoru...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
a co si udělat malé tlačítko na palubku, v klidu sepnuté . . .
když to nebude chtít nastartovat s teplým motorem, po dobu startování zmáčknout a po nastartování zase pustit . . .
žádná elektronika . . .
když to nebude chtít nastartovat s teplým motorem, po dobu startování zmáčknout a po nastartování zase pustit . . .
žádná elektronika . . .
- Přílohy
-
- start_tepleho_motoru3.png
- (5.21 KiB) Staženo 24 x