Fajn, tohle by sedělo, jen ta kapacita 1uF u tlačítka je trochu moc, stačí tam klidně i 10x menší (0,1uF = 100nF). A pro zamezení náhodnýho stavu po zapnutí napájení je potřeba ještě jeden "nulovací" RC člen - ten nulovací vstup (vývod 15) spojit odporem přibližně 10 - 100kΩ s "kostrou" a od kladnýho přívodu napájení na ten samej resetovací vstup připojit kondenzátor 10 - 100nF (keramika, kapacita není moc kritická) - ten těsně po zapnutí hlavního napájení vyvolá na nulovacím vstupu kratičkej kladnej impuls a tím se 4017 "nastavá na výchozí bod". Po zbytek času bude nulovací vstup přes ten odpor "staženej k zemi" a nebude se na funkci obvodu podílet, dokud nedostane další kladnej impuls od výstupu Q3.
Z tohohle schématu si udělej zkušební zapojení a otestuj, jestli bude stabilní i v autě v podmínkách impulsního rušení - jinak to nemá vůbec cenu zkoušet nějak rozvíjet dál.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...