Našiel som len toto
Ak sa ti tam zmestia.
El. kartáč ZELMER nekartáčuje.
Moderátor: Moderátoři
- PetrSinger
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 kvě 2008, 02:00
Dalo by se použít tohle?
V motoru by zkrat neměl být, protože se vždy točil a proměřoval jsem jeho odpor po celé otáčce - viz. předchozí stránka vlákna.
V motoru by zkrat neměl být, protože se vždy točil a proměřoval jsem jeho odpor po celé otáčce - viz. předchozí stránka vlákna.
- PetrSinger
- Příspěvky: 110
- Registrován: 11 kvě 2008, 02:00
Takže použít se ta cívka dá jakákoliv (100uH 1A a výš), jo?
Elektrika není moje hobby, ale nemohl ten termistor sloužit jako "tlumič" proudového nárazu při rozběhu motoru? No a pokud jsem jej vyřadil, tak motor krátkodobě při rozběhu vzal víc než cívky snesly?
Mimochodem, jak zjistím, jestli je v motoru zkrat?
Třeba plácám nesmysly - to prosím posuďte vy.
Elektrika není moje hobby, ale nemohl ten termistor sloužit jako "tlumič" proudového nárazu při rozběhu motoru? No a pokud jsem jej vyřadil, tak motor krátkodobě při rozběhu vzal víc než cívky snesly?
Mimochodem, jak zjistím, jestli je v motoru zkrat?
Třeba plácám nesmysly - to prosím posuďte vy.
na odzkoušení se vykašli na tlumivky, ty vyklemuj. MÍSTO té světlemodré placky dej cca 250Wattovou halogenu (měly by stačit i dvě 100W světelné koule
). též vyměň ten diodový můstek co po minulém pokusu již bude celovodičem. Zapni do zásuvky bez motoru, žárovky se nesmí rozsvítit, zkontroluj napětí na fastonech co vedou k motoru. (cca 315 Volt STEJNOSMĚRNÝCH). POTÉ PŘIPOJ MOTOR, zapni a pokud je dobrý tak by se měl roztočit, musíš mít sundaný řemen. žárovky slabě žhnou. Pokud svítí na plno, motor je ve zkratu nebo se nedá mechanicky protočit. Pokud žárovky nesvítí, že by uhlíci?? Pokud motor se točí přibližnýma otáčkama tak přibržďováním rukou se rozsvěcí žárovky.
R..
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
R..