Česká pošta.

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
dreamer
Příspěvky: 380
Registrován: 22 říj 2014, 02:00

#16 Příspěvek od dreamer »

ZdenekHQ píše:JOvšem já být zaměstnancem ČP, tak díky buzeraci s "produkty" a minimální mzdě na to taky kašlu. "Máme pro vás sice více práce, ale za to dostanete třeba nižší plat a jako kompenzaci srážku za nesplněnou úkolovou mzdu".
No já nevím ale ostatní přepravci se vždy snaží zásilku doručit - před lety jsem zažil že mi přepravce doručil zásilku ve 21:45 a moc se omlouval že nepřijel dřív ale kdyby zásilku nedoručil tak jednak přijde o peníze a bude muset stejnou zásilku doručovat druhý den - bylo to před vánoci kdy mají přepravní služby opravdu napilno.
Zažil jste snad někdo že by ČP doručovala zásilky po 15 hodině? Vždyť je to přece nejjednoduší a nejrychlejší předstírat doručování zásilek v době kdy nikdo z pracujících lidí není doma :-D

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#17 Příspěvek od rnbw »

U nas tiez vymysleli balik na postu. Zajtra jeden posielam, tak som zvedavy, ci sa adresat vobec dozvie, ze nieco dostal...

Do 1 kg je ale stale najlepsie posielat vsetko ako list.

Uživatelský avatar
kejki
Příspěvky: 2270
Registrován: 10 lis 2009, 01:00
Bydliště: u Velvar, mezi D8 a R7

#18 Příspěvek od kejki »

Nejen, že jezdí před vánoci i po 15 hodině, ale jezdí s prioritními balíky i v sobotu.
A DPH už dost dlouho pošta platí, ale ne ze zisku, ale z uskutečněného plnění.
Pokud někomu nereaguje na stížnosti pošta, může využít nadřízeného orgánu, je to nějaký henten úřad a protože dává podniku slušné pokuty vede jeho zásah ke zlepšení služby ke stěžovateli.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od ZdenekHQ »

Já jsem taky u ČP zažil, že mě balíkář volal, že je náledí a doveze balík až druhý den. Zázrak... Taky jsem mu to druhý den řekl a poděkoval.

Otázka asi je, kdo platí ty telefony a jak moc můžou zaměstnanci ČP volat zákazníkům.

Ale já s ČP vedu zásadní debaty i na mimozemské úrovni, protože rozumně a pozemsky to s nima občas nejde:


Dobrý den,

já sice chápu, že je před Vánocema, ale přesto prosím o vysvětlení následujícího postupu pošty :

Z popisu služby : Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.

Tracking balíku : https://www.postaonline.cz/cs/trackandt ... 009798653X

Nejenom, že to šlo 4 dny (z toho 2 pracovní), pošta Kralupy také uvádí, že se tyto balíky dají vyzvednout až od 15:30, ale ještě týž den v 19:00 mě přijde upozornění o blížícím se konci úložní doby. Nemělo by tam náhodou být spíš 7 pracovních dnů, když je pošta 5 dní z těch sedmi kalendářních zavřená ?

Díky za rozumnou odpověď.

----

Dobrý den, pane inženýre,

dle záznamu naší centrální databáze byla zásilka Vámi uvedeného podacího čísla převzata.

Pokud pošta balík "Na poštu" nedodá ve sjednané lhůtě, odesilatel má právo uplatnit reklamaci a to na kterékoli poště předložením originálu podací stvrzenky.
V případě nedodání balíku "Do ruky" v sjednaném termínu pošta vrací cenu (dle ceníku).

Za způsobené nepříjemnosti přijměte, prosím, omluvu.

Zároveň si dovoluji sdělit, že podání klientů jsou vyřizována chronologicky v takovém pořadí, v jakém docházejí.

V současné době je do naší centrální schránky Info@cpost.cz zasíláno větší množství podání zákazníků oproti standardnímu stavu a v důsledku tohoto přetížení dochází k časově prodlevě při zpracovávání odpovědí.

----

Dobrý den,

děkuji za odpověď a potvrzuji, že jsem balík hned druhý den po jeho převzetí příjemcem na poště odeslal, čímž jsem asi totálně zmátl automatický i personální systém ČP, proto jeho doručení trvalo déle. Porušil jsem tím nejen chronologii pořadí balíků, ale zřejmě jsem nechtěně i přetížil call-centrum a způsobil větší časovou prodlevu pro pochopení dotazu.

Přeji hezký den a omluvu přijímám.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
Celeron
Příspěvky: 16140
Registrován: 02 dub 2011, 02:00
Bydliště: Nový Bydžov

#20 Příspěvek od Celeron »

Tý, to je síla! 8O O čem to vlastně ten pošťák píše? Není nějak totálně mimo?

Já mám zase příšerný zkušenosti s dobírkama přes ČP. Vloni jsem posílal 3 vždy s platbou na účet a oni snad hrajou na to, že odesílatel zapomene na to, že mu mají nějaký peníze přijít. Všechny 3 se objevily na účte až měsíc po podání reklamace, kde se peníze ztratili. 30 dní vždy vyšetřovali, jestli byl balík doručen a kam šly peníze z dobírky. Omluva nikdy žádná!!!
Jirka

Uživatelský avatar
monterjirka
Příspěvky: 2761
Registrován: 14 čer 2003, 02:00
Bydliště: Blížejov

#21 Příspěvek od monterjirka »

Pošta funguje naprosto skvěle :x

Dnes podáte, zítra dodáme.
Že to šlo 100km 4 dny je jedna věc, ale když v pátek v 11:45 dostanu SMS, že si mohu vyzvednout na poště zásilku, ale u nás pošta v pátek zavírá v 11 hodin a odpoledne ani v sobotu tam nejsou, tak to je ukázka proč zkusit něco jiného!

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#22 Příspěvek od Kvicala_r »

Často se mi stává, že ačkoliv byl někdo doma ve schránce se objeví oznámení o uložení balíku - pokus zazvonit nula.
Vrchol byl, když sem si balík cestou z práce vyzvedl a druhý den ráno pochůzkář bez zazvonění vhodil něco do schránky, když sem vyběhnul a z dálky volal, co to je za balík, raději paní jen mávla a uháněla pryč. Jak mi můžou vůbec hodit výzvu, když už u nich na pobočce ten balík fyzicky není.

Co na to říct - každá země má v jiné jedno velvyslanectví. Jen peklo má u nás dvě...

ČD a ČP

Uživatelský avatar
Michal22
Příspěvky: 7655
Registrován: 28 bře 2012, 02:00
Bydliště: Brno

#23 Příspěvek od Michal22 »

Já jsem před těmi čtyřmi roky nebo kdy to zavedli, objednával něco z HP Tronicu. Zadal jsem tam poctivě doručení na poštu.
Chvíli se nic nedělo, potom mě došla v pátek SMSka Váš balík je připraven k vyzvednutí. Tak jsem se domluvil s máti, aby mě jej v pondělí vyzvedla. Ovšem v pondělí ráno překvapení- další SMSka ve znění že jsem si balík nevyzvedl a že byl poslán zpět k dodavateli. Tak už jsem žhavil drát, na HP Tronicu jsem se domluvil ať to pošlou znova a poštmistrovou u nás na poště přesvědčil ať ten balík neposílá ani za zlaté prase nazpět.
Takže po týdnu bojů, poté co HP Tronic zaplatil dvakrát poštovné, jsem s balíček v pátek vyzvedl.
Hurá.
Už nikdy!!!
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...

Uživatelský avatar
henniger
Příspěvky: 3
Registrován: 03 úno 2015, 01:00

#24 Příspěvek od henniger »

No a to ještě existuje další pekelná pobočka celní pošta 120..
To je teprve terno...
Znevěrohodní Vám zásilku i v hodnotě 18USD aby, získali výpalné 96,-Kč.
I když jim dodáte veškeré dostupné doklady o nákupu, tak trvají na tom, že zásilka má vyšší hodnotu:2 měsíce to řeší a pak vás dokonce vyzvou,abyste přijeli na osobní ústní jednání na obhájení ceny zásilky.. ( z druhého konce republiky jim pojedete osobně říct, že zásilka opravdu stála 18 USD - jednalo se o 2ks sprchových gelů s Izraele!!!) To samozřejmně odmítnete jet 300km tam a 300km zpátky + ztráta času..a tak to obhajuje celní deklarant české pošty a ten na toto jednání NEDODÁ žádné doklady, které jste jim poslali ( odkaz na obchod nákupu vč. slevových kuponu, PayPal výpis) A nakonec přijdou s argumentem , že v americe to zboží stojí 29USD a to už podléhá celnímu řízení a DPH ( úplní magoři - a muj argument, že právě proto, že je to levnější v Izraeli, kde se to vyrábí, tak si to objednáváím tam, tak vůbec nebrali zřetel). Tak jsem je to nechal na jejich náklady vrátit odesílateli a s ním jsem se domluvil, že to rozdělí do 2ks zásilek.. Stěžoval jsem si na na všechny tyhle osoby, které se dopouštěli těchto kroků a výsledek....
Česká pošta mi vypověděla plnou moc na zastupování v celním řízení pro soukromé a dokonce i firemní zásilky bez udání důvodů
Krásná soudružská práce místních kádrováků..
A pak proč zdražují - pokud je tohle jejich produktivita práce tak to budou zdražovat neustále..
A při stížnosti a žádosti na vyčíslení nákladů a zisků z téhle akce mi napsali, že z pohledu české pošty se nejedná o řízení s nulovým výsledkem. Ombudsmanka české pošty je úplně zbytečná osoba.. všechny je jen kryje a obhajuje a hlavnš odpovídá jen na to, na co má odpověd.. Na to co se jí nehodí, prostě neodpoví..
Aktuálně teď řeším, jestli mi vlastně česká pošta může zakázat zastupování v celním řízení. Je to přece instituce zřízená ministerstvem vnitra a jako taková má poskytovat služby občanům bez kádrování a omezení..

Uživatelský avatar
xxxe
Příspěvky: 2340
Registrován: 12 zář 2005, 02:00
Bydliště: Trutnov

#25 Příspěvek od xxxe »

Asi Intime ,většina prodejců už to taky udělala kde byla PPL.

Uživatelský avatar
ZdenekHQ
Administrátor
Administrátor
Příspěvky: 25593
Registrován: 21 črc 2006, 02:00
Bydliště: skoro Brno
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od ZdenekHQ »

dreamer píše:Zažil jste snad někdo že by ČP doručovala zásilky po 15 hodině? Vždyť je to přece nejjednoduší a nejrychlejší předstírat doručování zásilek v době kdy nikdo z pracujících lidí není doma :-D
Ono to není jen o ČP, ale třeba i o doktorech a dalších "službách". V naší vesnici nemá normálně pracující člověk téměř šanci zajít si k obvodní lékařce, protože funguje jen dopoledne dvakrát v týdnu + jedenkrát ve středu odpoledne, ale to často sabotuje "dovolenou". Pak se stát diví, že se "zneužívá" RZ. Navíc ta baba má paušální platbu i za "zdravé" jedince, a to jen proto, že je reálně nedostupná.

Sorry za OT.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?
]

Uživatelský avatar
starecd
Příspěvky: 2662
Registrován: 17 srp 2010, 02:00
Bydliště: kousek od Zlína

#27 Příspěvek od starecd »

rwb: taky mám "dobrou" zkušenost se Slovenskou poštou, šlo to přes jednoho člověka s účtem na dražitelkám portále. Poslal jsem číslo zásilky, aby ho přeposlal danému člověku. Dal mu vědět, ale ten byl mimo Blavu a šel si pro balík až v pátek. Na přepážce mu paní sdělila, že to byl "súrny" a že ho poslali zpět. Díval jsem se na sledovačku a balík byl pořád na poště, tak jsem znovu kontaktoval kupce a ten zjistil to samé. A nakonec se balík "zázračně" na poště objevil.

Uživatelský avatar
PavelFF
Příspěvky: 4796
Registrován: 18 úno 2008, 01:00
Bydliště: Brno

#28 Příspěvek od PavelFF »

Jak to má ČP s mezinárodními zásilkami - najmě z Číny.
Objednám si voltmetřík za 1,55 dolaru (nebo i levnější cetku) a poštovné z Číny je zdarma (což mi při nízké ceně předmětu připadá vůbec nepochopitelné). Přijde to do ČR(dejme tomu do Prahy) a tady to pošta převezme a doručí mi domů. Musí si něco strhnout.
Kdyby mi tu samou věc někdo poslal z pošty v Praze, stálo by to třeba 17Kč(obyč. psaní do 100g), ale možná i víc, pokud by to nebylo psaní ale balíček.

Kolik vlastně zaplatí za poštovné ten Číňan a kolik si strhne ČP? Vždyť z toho předmětu už nemůže být skoro žádný zisk....

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od badoch »

Nevím přesně kolik,nebo jak, ale oni to mají dotované vládou v rámci nějakých pobídek.

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#30 Příspěvek od Kvicala_r »

Mám dojem, že to poštovné čínská vláda financuje - podpora exportu.
Taky je to zboží kolikrát za týden u nás a přes celní a půl republiky jim to zabere už jen dva týdny :evil:

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“