Dobrý den,
já sice chápu, že je před Vánocema, ale přesto prosím o vysvětlení následujícího postupu pošty :
Z popisu služby : Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
Tracking balíku :
https://www.postaonline.cz/cs/trackandt ... 009798653X
Nejenom, že to šlo 4 dny (z toho 2 pracovní), pošta Kralupy také uvádí, že se tyto balíky dají vyzvednout až od 15:30, ale ještě týž den v 19:00 mě přijde upozornění o blížícím se konci úložní doby. Nemělo by tam náhodou být spíš 7 pracovních dnů, když je pošta 5 dní z těch sedmi kalendářních zavřená ?
Díky za rozumnou odpověď.
----
Dobrý den, pane inženýre,
dle záznamu naší centrální databáze byla zásilka Vámi uvedeného podacího čísla převzata.
Pokud pošta balík "Na poštu" nedodá ve sjednané lhůtě, odesilatel má právo uplatnit reklamaci a to na kterékoli poště předložením originálu podací stvrzenky.
V případě nedodání balíku "Do ruky" v sjednaném termínu pošta vrací cenu (dle ceníku).
Za způsobené nepříjemnosti přijměte, prosím, omluvu.
Zároveň si dovoluji sdělit, že podání klientů jsou vyřizována chronologicky v takovém pořadí, v jakém docházejí.
V současné době je do naší centrální schránky
Info@cpost.cz zasíláno větší množství podání zákazníků oproti standardnímu stavu a v důsledku tohoto přetížení dochází k časově prodlevě při zpracovávání odpovědí.
----
Dobrý den,
děkuji za odpověď a potvrzuji, že jsem balík hned druhý den po jeho převzetí příjemcem na poště odeslal, čímž jsem asi totálně zmátl automatický i personální systém ČP, proto jeho doručení trvalo déle. Porušil jsem tím nejen chronologii pořadí balíků, ale zřejmě jsem nechtěně i přetížil call-centrum a způsobil větší časovou prodlevu pro pochopení dotazu.
Přeji hezký den a omluvu přijímám.