Podvody Vodafonu.
Moderátor: Moderátoři
Podvody Vodafonu.
Už jsem se s nima setkal u jiných lidí, ale nevěřil jsem tomu. Ale když udělají to samé, co mě jiným lidem, tak si přijdou na pěkné desetitisíce ročně zisku a zadarmo.
Dával jsem výpověď Vodafonu v jejich povoleném termínu tak, aby za měsíc měl od nich pokoj. Např. k 10. dni příštího měsíce, tzn. že 10. přištího měsíce s nimi už nemám co dělat. To samozřejmě vzali a potvrdili. Potom jsem ještě požádal o kód pro přenesení čísla, což nebyl také problém. Přišlo to s tím, že nejdríve jde přenášet 3 dny před termínem konce. Převedeno nakonec bylo 11. toho dalšího měsíce. Přišla faktura za ten minulý měsí a zaplatil jsem.
No a teď ten PODVOD OD VODAFONU. Za měsíc, kdy jsem u nich prokazatelně nebyl, tak poslali další fakturu a že tam byl hovor 1 minutu, což je naprostý nesmysl, protože to nebylo možné a mám výpis od nového operátora, že jsem byl už u nich a hovory od nich. Zašel jsem tam osobně, chlapec se podíval do počítače a že když bylo číslo převedeno o 1 DEN později, tak platí ještě 1 MĚSÍC smlouva s Vodafonem a tudíž se jim ještě musí zaplatit i za měsíc, kdy jsem u nich nebyl. Šlo o blbou padesátikorunu, ale je jasné, že takhle podvedou za rok tisíce zákazníků, co dají výpověď v termínu a oni jim zdrží záměrně převod na 5 dní.
Takže si na ty jejich podvody VODAFONU dejte pozor a informujte známé ať se nespálí. Kdyby to totiž mělo tak opravdu fungovat, tak bych převedl číslo až za 3 týdny a neplatil VODAFONU za to, že jsem u nich už nebyl.
Dával jsem výpověď Vodafonu v jejich povoleném termínu tak, aby za měsíc měl od nich pokoj. Např. k 10. dni příštího měsíce, tzn. že 10. přištího měsíce s nimi už nemám co dělat. To samozřejmě vzali a potvrdili. Potom jsem ještě požádal o kód pro přenesení čísla, což nebyl také problém. Přišlo to s tím, že nejdríve jde přenášet 3 dny před termínem konce. Převedeno nakonec bylo 11. toho dalšího měsíce. Přišla faktura za ten minulý měsí a zaplatil jsem.
No a teď ten PODVOD OD VODAFONU. Za měsíc, kdy jsem u nich prokazatelně nebyl, tak poslali další fakturu a že tam byl hovor 1 minutu, což je naprostý nesmysl, protože to nebylo možné a mám výpis od nového operátora, že jsem byl už u nich a hovory od nich. Zašel jsem tam osobně, chlapec se podíval do počítače a že když bylo číslo převedeno o 1 DEN později, tak platí ještě 1 MĚSÍC smlouva s Vodafonem a tudíž se jim ještě musí zaplatit i za měsíc, kdy jsem u nich nebyl. Šlo o blbou padesátikorunu, ale je jasné, že takhle podvedou za rok tisíce zákazníků, co dají výpověď v termínu a oni jim zdrží záměrně převod na 5 dní.
Takže si na ty jejich podvody VODAFONU dejte pozor a informujte známé ať se nespálí. Kdyby to totiž mělo tak opravdu fungovat, tak bych převedl číslo až za 3 týdny a neplatil VODAFONU za to, že jsem u nich už nebyl.
Číslo se přenáší mezi pátou a šestou ranní. Datum přenosu telefonního čísla je součástí přenosového čísla, tři dny na to máš kvůli tomu, že o víkendu ti číslo nepřevedou. Jestli jsi to nechal na den poté, je to tvoje blbost.
Prošvihl jsi datum a Vodafon udělal to, co má v podmínkách napsané - prostě jsi načal další měsíc, tak ti ho naúčtoval.
Prošvihl jsi datum a Vodafon udělal to, co má v podmínkách napsané - prostě jsi načal další měsíc, tak ti ho naúčtoval.
Naposledy upravil(a) Hill dne 09 čer 2015, 14:50, celkem upraveno 1 x.
Nic jsem neprošvihl, v pondělí povel k převodu, v pátek převedeno.To datum byl jen příklad. Mělo to být ve středu nebo ve čtvrtek, ale mě to nebolí, padesátikorunu zaplatím, jde jen o ten princip, že to dělají záměrně. Za sobotu účtovali hovor, který se nedal uskutečnit, protože číslo bylo u jiného operátora a podle výpisu též používáno. Však k tomu "hovoru" ani necekl, jen že výpověď vlastně neplatí, když se převádí číslo a další lži. Chtěl jsem jen vědět, co mi k tomu nalžou a upozornit druhé na tyto podvody Vodafonu.
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
Stačí aby se na zákonnou hranici 5 000Kč "složilo" vícero lidí a podali tzv. hromadnou žalobu. Pak to trestnej čin bude se vším všudy - včetně toho, že pokud si každej z těch asi tak 1000 lidí vezme svýho advokáta, budou Blbafouni po odsouzení nucení zaplatit i soudní výlohy protistraně - což by se jim za takovejch podmínek "poněkud prodražilo" ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Stalo se mi něco podobného u T-Mobile. Ale nakonec se to vysvětlilo. Např. k poslednímu lednu jsem odešel k Eurotelu a 15. února mi přišla faktura od T-Mobile za leden. Ale ona mi přišla faktura od T-Mobile i 15. března, tj. za únor, i když jsem u nich už nebyl. Vysvětlení bylo nakonec celkem jednoduché - asi 30. ledna jsem byl v cizině, telefonoval jsem tam a než se to mezinárodně vyúčtovalo tak to spadlo do období, kdy jsem u T-Mobile už nebyl.
PF
PF