Podivná pojistka pro triakový regulátor
Moderátor: Moderátoři
Podivná pojistka pro triakový regulátor
Potřeboval bych sehnat tuhle prapodivnou pojistku. Nejspíš bude rychlá stříbrná a tudíž i drahá. Ale není mě jasný, proč jsou dvě paralelně. Že by nebyla vhodná velikost v řadě pro triak 80A/1600V a pomohli si dvěma 40A paralelně? Ale bastl to není, vypadá to originál fabrika. Nebo Vás někoho napadá jinej důvod tohodle řešení?
Jinak Bussmann už neexistuje...
Díky
Jinak Bussmann už neexistuje...
Díky
- Přílohy
-
- DSC01640.JPG
- (123.33 KiB) Staženo 102 x
-
- DSC01639.JPG
- (138.53 KiB) Staženo 135 x
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Mezitím jsem vyčmuchal, že ti Taliánští výrobci regulace použili dvojtý tyristory, který dělalo ČKD Praha, nyní Tunkr.cz. Už vím, že to jistí tyristory 80A/1600V (cena pouhých 6100,- bez DPH ). Takže to budou zcela určitě dvě paralelní pojistky 40A, což by asi odpovídalo značení BS88:4 na obou pojistkách.
Bohužel, ten odkaz na 110EET jsou proudy podstatně větší. Rozměr a uchycení je sice stejný, ale je to nepoužitelný. 80A jednováleček sice taky mají, ale rozteč je je o 7 mm menší a pouze na M6 šrouby, originál je M8. Nějakej bastl si tam nemůžu dovolit, ta cena spínacího bloku už není sranda.
Zkusil jsem poptat Eaton, na webu je info, že Bussmanna pohltil.
Díky za pomoc.
Bohužel, ten odkaz na 110EET jsou proudy podstatně větší. Rozměr a uchycení je sice stejný, ale je to nepoužitelný. 80A jednováleček sice taky mají, ale rozteč je je o 7 mm menší a pouze na M6 šrouby, originál je M8. Nějakej bastl si tam nemůžu dovolit, ta cena spínacího bloku už není sranda.
Zkusil jsem poptat Eaton, na webu je info, že Bussmanna pohltil.
Díky za pomoc.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
http://www.cooperindustries.com/content ... _CT_ET.pdf
EET značí pouzdro. Mě teda velikost na obrázku sedí s DS.
EET značí pouzdro. Mě teda velikost na obrázku sedí s DS.
Jé, ono to je vyražený na tom plechu! Toho jsem si vůbec nevšiml. A nebo si musím pořídit o dioptrii víc. Ale našel jsem v starým katalogu, že to značení BS88:4 je Bussmannácký značení patrony pojistky BS88 je typ a :4 je 40A.rnbw píše:110EET je napisane aj na tych tvojich fotkach
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Souhlas, tenhle odkaz jsem po upozornění rnbw našel taky na Farnellu. Pouzdro sedí, ale proudově jsou od 90A výše. A to je moc. Dala by se tam použít 80A z řady FE nebo ET ale ta je o 7 mm kratší.Nakadah píše:http://www.cooperindustries.com/content ... _CT_ET.pdf
EET značí pouzdro. Mě teda velikost na obrázku sedí s DS.
Před chvílí přišel email od Eatonu, cena za kus 466,- minimální odběr 10 ks Co budu dělat s těma dalšíma devíti, netuším. Šanpónkovi na stříbro.
Jirka
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
Proč mi nemůže všechno chodit hned ?!!
BS88:4 znamena British Standard 88 part 4.
Tu mas katalog, je tam aj tvoja 110EET:
http://www.chscontrols.com/fileadmin/us ... _Fuses.pdf
Tu mas katalog, je tam aj tvoja 110EET:
http://www.chscontrols.com/fileadmin/us ... _Fuses.pdf
Takových pojistek je mnoho v různých "západních" strojích. Nahrazoval jsem to pojistkami pro jištění polovodičů z Letohradu, ale kupoval jsem i nový držák. Nejprve jsem používal ty šroubovací, potom i nožové. V katalógu mají i válcové, i s držákem to bylo lacinější než kupovat originál. Hodnota v Ampérech bývá i vyšší jako povolený proud tyristorem, pokud jich je 6 v můstku a je to společný uzel. Například 6 tyristorů 56A a pojistka 80A. Odcházely nám při výpadku elektrické energie, kdy stejnosměrný motor jel v generátorovém režimu. Pokud odešly v normálním provozu, byl zlý tyristor - někdy měl jenom nižší závěrné napětí.