Udělení komentáře po 60 dnech na EBAY

Dotazy na technické problémy, vlastní řešení technických problémů

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

Udělení komentáře po 60 dnech na EBAY

#1 Příspěvek od cputakt »

Zdravím,potřebuji udělit hodnocení na ebay (dvě negativní a jedno pozitivní) ale po 60 ti dnech se ztratila možnost udělit hodnocení.Hledal jsem na svém účtě ale nemůžu ty transakce najít.Máte někdo radu jak na to?

Uživatelský avatar
Kvicala_r
Příspěvky: 3221
Registrován: 19 led 2005, 01:00
Bydliště: Haná / N.J.

#2 Příspěvek od Kvicala_r »

V purchase history je nevidíš, ani když změníš období na celý 2015?
V mailu bys měl mít odkaz (potvrzení koupě) na zboží - možná by se dalo dostat k hodnocení i z této strany...
Případně v activity bys mohl najít, že jsou očekávány nějaké komentáře.
Přílohy
ebay.png
(42.73 KiB) Staženo 61 x
ebay2.png
(29.84 KiB) Staženo 50 x

Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od cputakt »

Ebay se dost změnil a po uplynutí 60 dní se ztratí možnost udělit hodnocení.Když zobrazím celý rok 2015 tak to zboží tam vidím ale není tam žádná možnost udělit hodnocení.
Přílohy
ebay.jpg
(16.17 KiB) Staženo 64 x

Uživatelský avatar
rob_brno
Příspěvky: 209
Registrován: 12 říj 2012, 02:00

#4 Příspěvek od rob_brno »

Myslím, že ty už to ted nezměníš. Jednou jsem měnil stav po limitu, ale to bylo na vyžádání prodejce, kdy dostal prve ode mně negativ a já po vrácení peněz byl ochoten mu dát pozitív.

Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od cputakt »

To mě právě štve,objednal jsem zboží které mi nepřišlo.Napsal jsem prodejci že zboží nepřišlo a ten že mi ho pošle znovu.Bohužel ani po 8mi týdnech zboží nepřišlo.Jeden prodejce mi vůbec nevrátil peníze za zboží a hraje mrtvého brouka,druhý že mi vrátí peníze ale vrátil jen jednu čtvrtinu ceny kterou jsem zaplatil a tak když už víc neudělám tak jsem jim chtěl napsat aspoň negativ aby o prodejcích věděli i ostatní kupující.Zase se mi stalo že taky zboží nejdříve nedorazilo a tak že mi ho pošle znovu a opravdu zboží přišlo ale bylo už pozdě na udělení pozitivu.Nebo další prodejce co mi bez problému vrátil peníze za zboží které nepřišlo tak mu taky nemůžu udělit pozitiv.
Poslední dobou se mi zdá že na ebay je to už horší jak na aliexpres tam i když je freeshiping tak většinou pošlou i s číslem zásilky která se dá dohledat a pokud je problém tak peníze vrátí po ukončení sporu aliexpres.

Uživatelský avatar
Peedros
Příspěvky: 349
Registrován: 07 dub 2009, 02:00
Bydliště: Plzeň

#6 Příspěvek od Peedros »

cputakt: Mam stejny problem,objednaval jsem zvysujici menic u cinana ve trech kusech nekdy zacatkem kvetna. Neprislo nic, tak mu pisu, ze to nedorazilo, tak at pockam do konce cervence a ze to pak kdyztak repostne. Tak jsem mu napsal, cinan ze ok,ze to repostne, ale bohuzel uz v pripade,ze ten balik neprijde uz udelit komentar nemuzu :/

Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od cputakt »

Jestli vůbec přijde a jestli ti potom vrátí peníze.Myslím že už na to přišli že i když udělá podvod nedostane negativ (Hodnocení pro ně dost znamená) a neobjeví se mu to v jeho celkovém hodnocení.Třeba na aliexpres mi zboží někdy přijde i do 14 dnů někdy měsíc vyjimečně po delší době a většinou je tam číslo balíku to na ebay vůbec nedávají a ohání se tím že to je freeshiping proto to posílají jako dopis.Ale na alie to je většinou taky free ale většina balíčků má číslo k dohledání.

Uživatelský avatar
Peedros
Příspěvky: 349
Registrován: 07 dub 2009, 02:00
Bydliště: Plzeň

#8 Příspěvek od Peedros »

V mem pripade ten balik stal celkem 2 stovky. Neni to moc, spis mi sere princip,koukal jsem na cinanovo hodnoceni a mam tam za posledni mesic asi 5 negativu, ze balik neprisel. Psal mi,ze maji nejaky problem na poste (neco se skenovanim zasilek ci co). Nevim no, jeste zkusim pockat, pokud bude cinan delat mrtveho brouka, obetuji dva dolary a udelam mu nehezky komentar. U toho aliexpressu jsem nemel nikdy problem a jak pises, dal se ten balik vetsinou tracknout. Ja na ebay moc u cinanu nenakupuji,spis flasky z rusky, ukrajiny a rumunska, nikdy nebyl zadny problem.

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od PotPalo »

Dodnes som objednával asi 50x z eBay, problémy boli len pár krát:

1) tovar neprišiel, napísal som mail predajcovi. Vraj ho pošle znovu, ale ani tak neprišiel. Hodnotenie sa už dať nedalo. Strata asi 2 eurá.

2) tovar neprišiel, napísal som predajcovi a hneď vrátil peniaze.

3) tovar neprišiel, tak som išiel cez históriu nákupu, tam je možnosť reagovať "nedostal som tovar", hneď to ponúkne dve možnosti kontaktovania predajcu: "chcem naspäť peniaze" alebo "chcem tovar". To zároveň otvorí prípad, takže sa po 2 mesiacoch automaticky neuzavrie. Po skúsenosti s prvým prípadom som chcel radšej peniaze. Predajca že sa na to pozrie, nech napíšem adresu, atď, vymenili sme si niekoľko mailov a po čase tovar prišiel (aj keď som chcel peniaze). Ebay sa ma pýtal či som bol s riešením spokojný a či má zatvoriť prípad, alebo ho vystupňovať. Hodnotenie sa dalo dať aj potom, aj keď to bolo po asi troch mesiacoch, dal som mu pozitívne, nakoľko vec nakoniec prišla. Bol to predajca s 99.7%...

4) predajca sám od seba napísal že sa mu tovar vrátil a vracia mi naspäť peniaze. Tak aj bolo.

Občas pretlačené microUSB konektory, raz odtrhnutý SMD kondenzátor aj s plôškou (evidentne spôsobené pri balení), ale inak OK, všetko fungovalo primerane k cene. Tiež niekedy príde niečo trošku iné, napríklad lacné microSD čítačky prišli iné, obálka bola rozrezaná a zalepená izolepou s logom "CHINA POST", tak neviem kto čo kde zamenil.

Ako je to s trackovaním balíku neviem, niekedy to malo číslo, ale vtedy bolo aj drahšie poštovné, nie zdarma. Nebude to "Standard shipping", ktoré je za príplatok, doporučený list? Zvyčajne free je "Ecomony shipping" a to chodí ako obyčajný list.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od cputakt »

Na alie je skoro vždy číslo,někdy se dá dohledat i u české pošty (track and trade) a někdy ne ale zase tam prodejce napíše odkaz na stránku (většinou čínská ale několikrát i holandská tuším) kde bylo číslo v evidenci.1z 5 případů je to číslo nedohledatelné a na 95% nakupuji s Free shiping pokud to nejde stejně je cena s poštovným+ zboží stejná nebo většinou nižší než na ebay.

Uživatelský avatar
PotPalo
Příspěvky: 4565
Registrován: 13 kvě 2009, 02:00
Bydliště: BA-Petržalka :(
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od PotPalo »

Čo som porovnával Aliexpress a eBay, tak rozdiel tam bol cca 20 centov. To sa mi neoplatí špekulovať a registrovať na ali...

Zásielky s číslom sa dajú sledovať aj cez slovenskú poštu: http://tandt.posta.sk/ Len je zaujímavé, že sú akoby podané v krajine v Európe, nie priamo v Číne, akoby to jednou službou poslali do EU, a odtiaľ potom druhou doporučene k zákazníkovi.
Zlu sa neustupuje, proti zlu sa bojuje.

Uživatelský avatar
cputakt
Příspěvky: 1234
Registrován: 01 lis 2005, 01:00
Bydliště: Karvínsko
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od cputakt »

U nás když zadám číslo tak mi někdy ukáže datum kdy byla v Číně zásilka podána potom to trvá tak 14 dní než se objeví v Praze na celním,tam už dostane české číslo a tak 2-4 dny a mám ji doma.

Uživatelský avatar
badoch
Příspěvky: 586
Registrován: 23 úno 2005, 01:00
Bydliště: SM
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od badoch »

Poznatek, nebo vlastní úvaha po několika problémových obchodech . Pokud reklamuji nefunkci a nebo , že zboží nedorazilo vůbec je reakce vesměs taková, počkejte, týden, potom znovu po kontaktu počkejte týden, , potom tedy, že zboží bylo znovu odesláno (podle mne nebylo) čas stále běží a potom je ten konec možnosti udělit komentář. Takže sice nemá žádné hodnocení, ale hlavně nemá prodejce negativ.
Ale abych byl spravedlivý , tak nechovají se tak všichni, ale většina, a hlavně jsem několik zásilek mnou odepsaných dostal díky telefonu na adrese a smutné je to, že zboží dorazilo přes půl zeměkoule, a naše pošťačky, které se zde střídají nečtou adresy a balík hodí u nás na vesnici jinde do schránky. Potom jen záleží na tom kdo to má ve schránce, jestli je ochoten to vrátit a nebo se mu to na něco hodí. Takže já jsem ve finále naštvaný na číňana , ale obere mne našinec. At už poštačka svým lajdáctvím tak dotyčný kterému příjde věc zdarma, která mu nepatří. ale líbí se mu.
Toto jsou postřehy po cca 70 nákupech. Pokud se bavíme o dražším zboží tak to má sledovací číslo a to naštěstí i když se clem dorazilo vždy.
Naposledy upravil(a) badoch dne 12 srp 2015, 07:26, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
pocitujlasku
Příspěvky: 1757
Registrován: 12 pro 2005, 01:00

#14 Příspěvek od pocitujlasku »

PotPalo píše:Čo som porovnával Aliexpress a eBay, tak rozdiel tam bol cca 20 centov. To sa mi neoplatí špekulovať a registrovať na ali...
Na ali je moznost predlzit cas pre prijatie zasielky, to je dost velka vyhoda.
Osobne nakupujem radsej na ali, ako na ebay.
No vidis, a tak si sa bal

Uživatelský avatar
rob_brno
Příspěvky: 209
Registrován: 12 říj 2012, 02:00

#15 Příspěvek od rob_brno »

Pokud zásilka do 5-6týdnů nedojde, napíšu prodejci, že chci vrátit peníze do cca 4dnů(nemá smysl nechat znuvu posílat protože to nejspíš dopadne stejně a projde lhůta), pokud peníze nedojdou po 4dnech dávám prodejci další 4dny s upozorněním, že pak už dostane negativ, a pak po 4dnech dávám ihned negativ. Většinou reagují a peníze pošlou zpět. Měl jsem ale i případ kdy tvrdili, že peníze pošlou a protahovali tak dlouho až vypršelo 60dnů, v ten moment přestali komunikovat. Objednal jsem tedy stejný výrobek, který kupodivu došel a napsal jsem, že nedošel(nelhal jsem ten první skutečně nedošel) - opět stejná taktika získávání času, ještě před koncem lhůty dostali negatív, teprve v ten moment odeslali peníze. Doporučil jsem jim, aby vyvolali změnu hodnocení, že jsem ochoten jim přidělit neutral.

Odpovědět

Zpět na „Poradna“