Čistění kolíků starých elektronek
Moderátor: Moderátoři
Čistění kolíků starých elektronek
Máte někdo prosím osvědčený prostředek pro čistění kolíků starých použitých elektronek, které jsou často velmi zčernalé/zoxidované s náznaky opálení obvykle na kolících žhavení ?
Zo všetkého sa mi najviac osvedčilo pero, čo uviedol taz. U nás ho má avelmak a je fakt super, ale pracovať nad košom, lebo tie vlákna ako napísal Kvicala_r sa zapichujú všade. Používam ho aj na silové kontakty aj na dps.
„Hľadáme nepoznané, spoznávame nehľadané. Strácame to cenné, ceníme si až stratené. Milujeme všetko zradné a zrádzame milované.”
Pozdravuje Vás Martin
Pozdravuje Vás Martin
Milan- to pero se skleněným vláknem koupíš třeba v Brně u Vágnera. Původně je totiž určeno pro opravy chyb na pauzáku, kam se kreslí tuží. Jinak mám v práci ještě stejné pero, které má ale místo skleněných vláken mosazné drátky. Taky výborná věc, i na ty lampy by asi šlo použít. Objenával jsem jej kdysi snad z Trutnova, z nějaké firmy, která měla vybavení pro hodináře.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
- radioelectrum
- Příspěvky: 2055
- Registrován: 11 lis 2011, 01:00
- Bydliště: Oslavany
- Kontaktovat uživatele:
ahoj
(z jiného soudku) třeba to někomu pomůže:
na zkorodované kovy a nerozebiratelné spoje (jako např nýty)
pokud jde celá součástka vymontovat vykoupu ji v aurexu (čistí barevné kovy) cca půl hodiny veškerá koroze zmizí pak to vypláchnu v lihu nebo v okeně je jako nová pokud koroze někde zůstala dorazím jí párátkem a leštící pastou TEMPO na auto karoserie (nebo zubní pastou) obojí zanechává film takže pak opět koupám v lihu
(toto jsem použil na zkorodovanou pružinu v náramkových hodinkách už zase tikají )
(z jiného soudku) třeba to někomu pomůže:
na zkorodované kovy a nerozebiratelné spoje (jako např nýty)
pokud jde celá součástka vymontovat vykoupu ji v aurexu (čistí barevné kovy) cca půl hodiny veškerá koroze zmizí pak to vypláchnu v lihu nebo v okeně je jako nová pokud koroze někde zůstala dorazím jí párátkem a leštící pastou TEMPO na auto karoserie (nebo zubní pastou) obojí zanechává film takže pak opět koupám v lihu
(toto jsem použil na zkorodovanou pružinu v náramkových hodinkách už zase tikají )