Tvrdí, že splňuje požadavek ČSN EN 61558-2-6. Kanlux snad není čína.. ale věřili byste bezpečnosti u toroidu, kde lze velmi ztěží oddělit mechanicky primár/sekundár? Nemá to ani zalitý střed/sadu pro montáž
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Potřebuji 12V cca 2A.
Moderátor: Moderátoři
Trafa ST-3/R mají v technických podmínkách AŽD uvedeno zkušební napětí mezi vinutími 4000V 50Hz 1minuta. A opravdu to vydrží, vyzkoušeno .Neniu píše:Na trafa ST-3/R trochu pozor, protože jsou určená pro provoz se žárovkou a jsou docela měkká. Chrání tím žárovku proti proudovým nárazům při rozsvěcení.
Jestli toto trafo splňuje podmínky pro bezpečnostní oddělovací trafo nevím, ale docela o tom pochybuji, protože obvody návěstidel jsou napájené z izolačního trafa., stejně, jako zbytek zabezpečovacího zařízení. Pokud si vzpomenu, můžu se v práci na trafo podívat, jaké na něm jsou značky.
Ale to já přeci nezpochybňuji, jen říkám, že nevěřím tomu, že bude na sobě mít tu značku. V pátek mi to nevyšlo se podívat, snad v pondělí ano. Jinak železniční věci jsou většinou, tedy ty starší, docela bombenfest, takže té minutě zkušebního napětí plně věřím, spíše si myslím, že by to sneslo o dost déle.jasin píše: Trafa ST-3/R mají v technických podmínkách AŽD uvedeno zkušební napětí mezi vinutími 4000V 50Hz 1minuta. A opravdu to vydrží, vyzkoušeno .
Tak ono všechno souvisí se vším. Jen se zeptám, jak se dělá kontrola přepálení vlákna?jasin píše:A měkká nejsou pro ochranu žárovek nýbrž proto aby fungovala dálková kontrola přepálení vlákna. Méně sycené jádro totiž naprázdno má menší ztráty a tak lze lépe rozeznat pokles proudu při přepálení žárovky v návěstidle.