problem s mrazakem

Poruchy, opravy, rady, návody

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
sas

problem s mrazakem

#1 Příspěvek od sas »

zdar nevite nekdo cim to muze byt,motor se sepne na par sekund a zase se vypne.vzadu u motora je jeste potenciometr,tak nevim.dik za radu

Uživatelský avatar
lobcob
Příspěvky: 100
Registrován: 23 zář 2006, 02:00
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od lobcob »

A máš tam chladící médium? Neni namrazenej? Co termostat? Je vpořádku? Už mě nic nenapadá!!!!
příjemný den
PEPA

Uživatelský avatar
jpirat
Příspěvky: 10
Registrován: 01 dub 2006, 02:00

#3 Příspěvek od jpirat »

V kompresoru je taky bimetal když se to zahřeje. Nepřehřívá se motor, není na něm porucha? Možná uteklo médium.

Uživatelský avatar
marostv
Příspěvky: 430
Registrován: 13 říj 2006, 02:00
Bydliště: BARDEJOV
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od marostv »

Tak ten kompresor to už asi ma zasebou je ešče jednamožnosť skusiť vymeniť tu cievku čo je na kompresore,ale podĺa mna je to na 100 percent vadny kompresor .Aj keby ušlo chladiace medium tak by musel isť akurad by to nechladilo.(mal som už s tym dočinenie)

Uživatelský avatar
Sandal
Příspěvky: 2393
Registrován: 22 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Posázaví (JN79LT)

#5 Příspěvek od Sandal »

Jo může být nízký tlak refrigerantu a vypíná presostat nebo přerušený hlavní vinutí.Chvilku s tim točí rozběhový vinutí a pak ho relé odpojí a motor se přestane točit.

Uživatelský avatar
vrky
Příspěvky: 1738
Registrován: 28 lis 2004, 01:00
Bydliště: pod Black Mount

#6 Příspěvek od vrky »

Ta civka v zadu je připojování rozběhového vinutí. Při zapnutí napájení do motoru se zároveň připne i toto rozběhové vinutí. Po rozběhnutí kompresoru zaregistruje bimetal průchod proudu rozběhovým vinutím, ohřeje se a vypne. Pokud je komresor v háji bimetal ihned vypne. Po vychladnutí o pět naběhne a takhle to cykluje. Zkusit vyměnit cívku rozběhového vinutí a bimetal ( v jednom pouzdru). Pokud to nepomůže tak je kompresor v ....

Uživatelský avatar
Hurvo
Příspěvky: 156
Registrován: 09 kvě 2006, 02:00
Bydliště: Pod Javorinou

#7 Příspěvek od Hurvo »

Kompresor sa môže vypnúť v dôsledku preťaženia, od toho je tam ten bimetal. Mohla sa upchať kapilára alebo filter v chladiacom okruhu, a kompresor nemôže pretlačiť chladivo, tak zvýšený prúd prechádzajúci kompresorom a "kvázi špirálkou pri bimetale" spôsobí jej nažhavenie a bimetal vypne. Už sa mi stalo, že postačilo vymeniť len filter.

Uživatelský avatar
tibi
Příspěvky: 390
Registrován: 14 dub 2006, 02:00

#8 Příspěvek od tibi »

vrky to opisal dobre! zavady su vselijake vecsinov byva chyba v tej rozbehovej cievke ktora nerozpoji pomocne vinutie a tym sa potom motor hned prehreje.

Odpovědět

Zpět na „Bílá technika“