V roce 2010 byla udělena "Cena Švédské národní banky za rozvoj ekonomické vědy na památku Alfreda Nobela" za tentýž poznatek třem (!!!) ekonomům najednou.
V roce 2010 koupit nové auto znamenalo objednat si ho a počkat 3 (!!!) měsíce, až se ho uráčí vyrobit. Tak jsme radši koupili ojetinu.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Když sem byl ve škodovce, tak prý na OC RS se čeká rok, než Ti ho vyrobí a každé z těch cca 1300ks OC, co denně sjedou už má majitele. Nechápu, ale asi nemají důvod mlžit.
K těm čekačkám - ono je to docela finančně náročný přestavět linku na výrobu TAK ODLIŠNÝHO provedení, jako je RS - běžný odchylky ve výbavě nebo v motorech jsou častější, takže přestavění linky se vyplatí (například) 1x za měsíc - pak se vyrobí dejme tomu 5 000ks nějaký modifikace a linka se přestaví na jinou. Než se shromáždí aspoň 1 000 zájemců o RS aby se přestavění vyplatilo, může to klidně trvat i půl roku. Přestavění kvůli jedinýmu kusu by asi neučunili ani pro Oblbámu ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
OBVYKLE se skládá určitá záloha - a záleží na prodejci, jestli do objednávací smlouvy napíše vratná (v případě nespokojenosti a odstoupení od objednávky se vrací) anebo nevratná (nutí zákoše odebrat auto i když výrobce prodlouží čekačku hrozbou propadnutí zálohy) - už jsem se setkal s oběma přístupama. Celou cenu (doplatek do plný vejšky) ale má prodejce nárok požadovat až v momentě, když má auto na saloonu a je připravený k předání ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...