42PFL6008K/12

Servisní část určená pro profesionály

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
kutil 2
Příspěvky: 64
Registrován: 17 úno 2006, 01:00

42PFL6008K/12

#1 Příspěvek od kutil 2 »

Prosím o radu !
Mĕl jsem tv na opravĕ ještě v záruce kvůli po zapnutí čára po lcd udajnĕ vymĕnĕn celý panel po dvou dnech to samé znova reklamace tak laborovani se základní deskou ,po přivezeni domů nešel ambilight a tv nevidĕla ani jeden vstup hdmi .
Další reklamace .Teď jak tak jde ale zas nechodí připojení LAN je bez odezvy wifi chodi ,ale tu nepoužívám .
Uživatelsky FW je aktuální i je OK.
Je možný že je tam nahrát zas nĕjaky špatný driver pro LAN (net po kabelu) ?

Mezi tím firma co to opravovala zkrachovala a televizi prošla záruka.

Uživatelský avatar
Habesan
Příspěvky: 6924
Registrován: 12 led 2009, 01:00
Bydliště: Plzeňsko
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Habesan »

To se nedivim...
Mimochodem, oprava má také svoji záruku.

Kontaktuj správce konkurzní podstaty, třeba z nich ještě vylámeš nějaké koruny na další opravu.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)

Uživatelský avatar
kutil 2
Příspěvky: 64
Registrován: 17 úno 2006, 01:00

#3 Příspěvek od kutil 2 »

To se už nevyplatí řešit to přes nĕjakou reklamaci záruční opravy firma už je v tahu a tv je stará 2 roky.

Co já vím zkoušeli přehrávat ten základní FW a od té doby to nejde .
Je možné že by tam chyběl driver pro tu LAN kartu ?
Při zpuštĕni připojení k síti kabelem tak na obrazovce to hledá ,ale router ani neblikne .

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#4 Příspěvek od EKKAR »

Zkus kontaktovat technickou podporu výrobce - třeba ti poradí.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Odpovědět

Zpět na „Servis televizorů, monitorů a projektorů - PROFI sekce“