STK - emise podle Readiness kódů
Moderátor: Moderátoři
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Sonda musí být samozřejmě zahřátá a provedení kontroly (načtení jednoho z bodů readiness kódů) se dělá na nastartovaném autě.cputakt píše:Myslím že by měla být lambda zahřátá a potom bych to zkusil třeba i s nastartovaným motorem.
V příloze posílám postup z DP pro motoy 1,0/37kW, 1,4/44kW a 1,4/50kW.
Ale pořád mi hlava nebere, že když jsem to udělal přesně podle návodu a měl jsem u obou lambdasond výsledek testu OK, tak že jsem měl ve výsledku v readiness kódech 1, tj. KO. A druhý den tam byla nula. Co je tam teď, to nevím. Mrknu na to až měsíc před STK, což bude v květnu. Ale stejně se chystám se podívat osciloskopem na lambdasondy, jak jsou na tom. Mám malou netěsnost na spoji výfuků za 2. lambdasondou tak nevím, zdali mi to tam nepřisává falešný vzduch. Těsnění za hlavou mám nové, vlnovec taky, sondy mám originál (tj. 15 let staré), ale investovat jen tak zbůhdarma do nových se mi nechce, cena každé je okolo 3.000 Kč.
PF
- Přílohy
-
- 1,0-37 1,4-44 1,4-50.pdf
- (198.44 KiB) Staženo 207 x
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Diagnostiku mam, klasika hex-can + VAG. Par chyb tam je, a mam i par tipu jak je vyresit, ale nejsou nijak kriticky a lenost je strasna nemocpetrfilipi píše:Mohu-li Ti radit, zaplať si jen emise. Když projdeš tak si doplať zbytek STK.PixelOrgy píše:No me to ceka behem tydne, tak uvidime...
A máš-li někoho s diagnostikou tak se u něho na auto mrkni, ať tam nejedeš zbytečně.
PF
Spis se obavam te samotne STK, co si tam najdou za detaily, jako minule - lehce mimo nivelace svetel a slabej ucinek rucni brzdy na jedne strane (to by melo byt uz OK)..
Moje lambdy asi uz original nebudou, taky se me do nich moc nechce... jedna je kolem 2500kc, a jsou tam 4.
Muzu zkusit vymenit jen ty predni jak pise TAKJAN, treba chyby zmizi
http://www.stk-bez-obav.cz/
ještě citace: Btw, kdyby to někoho zajímalo, tak auto s vykuchaným filtrem může projít i teď legálně na emisích, vyzkoušeno.. Je to tedy jen o "kvalitě" konkrétní "úpravy" softu. Jestli je to dobře nebo špatně, je na názoru každého..
_________________
ještě citace: Btw, kdyby to někoho zajímalo, tak auto s vykuchaným filtrem může projít i teď legálně na emisích, vyzkoušeno.. Je to tedy jen o "kvalitě" konkrétní "úpravy" softu. Jestli je to dobře nebo špatně, je na názoru každého..
_________________
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Tak malá změna, viz příspěvek č. 224 tady: http://www.fcd.eu/article.aspx?id=1686
Píše se v něm toto:
V metodice platilo:
3. Ve třetím kroku se kontrolují Readiness kódy (mód 01 dle ISO15031-5/SAE J1979 resp. DM5 dle SAE J1939). Vozidlo má zapnuté zapalování, výsledek se zjišťuje on-line přenosem. Skutečný stav kódů se uvede do protokolu. Nevyhodnocuje se stav kódu týkajícího se klimatizace. Na stavu Readiness kódů závisí průběh některých dalších měření (popsáno v příslušných sekcích). Readiness kódy, indikující kontinuální monitorování (Comprehensive component, Fuel system, Misfire monitoring) musí udávat proběhnuté testy, v opačném případě se vozidlo hodnotí jako nevyhovující. V případě, že Readiness neindikují proběhlé testy u nespojitě monitorovaných zařízení, provedou se doplňková měření, viz příslušné sekce.
ALE TOTO UŽ NEBUDE PLATIT, JAKMILE VYJDE VĚSTNÍK DOPRAVY!
Dnem vydání Věstníku dopravy zase bude platit toto:
"3. Ve třetím kroku se kontrolují Readiness kódy (mód 01 dle ISO15031-5/SAEJ1979 resp. DM5 dle SAE J1939). Vozidlo má zapnuté zapalování, výsledek se zjišťuje on-line přenosem. Skutečný stav kódů se uvede do protokolu. Nevyhodnocuje se stav kódu týkajícího se klimatizace. Na stavu Readiness kódů závisí průběh některých dalších měření (popsáno v příslušných sekcích). V případě, že Readiness neindikují proběhlé testy NA LIBOVOLNÉ POZICI, provedou se doplňková měření, viz příslušné sekce."
A tady: http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/F6624E4 ... 22_VD1.pdf je to oficiálně.
PF
Píše se v něm toto:
V metodice platilo:
3. Ve třetím kroku se kontrolují Readiness kódy (mód 01 dle ISO15031-5/SAE J1979 resp. DM5 dle SAE J1939). Vozidlo má zapnuté zapalování, výsledek se zjišťuje on-line přenosem. Skutečný stav kódů se uvede do protokolu. Nevyhodnocuje se stav kódu týkajícího se klimatizace. Na stavu Readiness kódů závisí průběh některých dalších měření (popsáno v příslušných sekcích). Readiness kódy, indikující kontinuální monitorování (Comprehensive component, Fuel system, Misfire monitoring) musí udávat proběhnuté testy, v opačném případě se vozidlo hodnotí jako nevyhovující. V případě, že Readiness neindikují proběhlé testy u nespojitě monitorovaných zařízení, provedou se doplňková měření, viz příslušné sekce.
ALE TOTO UŽ NEBUDE PLATIT, JAKMILE VYJDE VĚSTNÍK DOPRAVY!
Dnem vydání Věstníku dopravy zase bude platit toto:
"3. Ve třetím kroku se kontrolují Readiness kódy (mód 01 dle ISO15031-5/SAEJ1979 resp. DM5 dle SAE J1939). Vozidlo má zapnuté zapalování, výsledek se zjišťuje on-line přenosem. Skutečný stav kódů se uvede do protokolu. Nevyhodnocuje se stav kódu týkajícího se klimatizace. Na stavu Readiness kódů závisí průběh některých dalších měření (popsáno v příslušných sekcích). V případě, že Readiness neindikují proběhlé testy NA LIBOVOLNÉ POZICI, provedou se doplňková měření, viz příslušné sekce."
A tady: http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/F6624E4 ... 22_VD1.pdf je to oficiálně.
PF
-
- Příspěvky: 2551
- Registrován: 13 zář 2005, 02:00
Tak třeba tady: http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1 ... -udalosti/p32 píše:Včera večer bylo na ČT1 ve zprávách něco k těm emisím. Dá se to někde stáhnout?
Čas 26:53.
PF