Ministerstvo dopravy zase perlí
Moderátor: Moderátoři
Ministerstvo dopravy zase perlí
Odteď platí pro všechny auta kategorie N kromě obytnejch aut
Jinak řečeno, velká obytná kráva tam může, ale můj kombíček už ne-é
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
To je jasný, protože jsi s kombíkem nežádoucí osoba, stejně, jako já. A neopovažuj se na dálnici se zákazem jízdy nákladáků v rychlém pruhu předjíždět nějaký kamion !!! To už je totiž skoro veřejné ohrožení... Když jsi auto koupil s odpočtem daně, měl jsi za trest vzadu mříž bránící naložit cokoli dlouhého, teď, když už přepážky nejsou, vymysleli jiný trest, protože odpočet DPH, to je okrádání státu a jen tak to nikomu neprojde
Mříž jsem tam nikdy neměl a nepodnikám, mám to jako soukromý přibližovadlo. Ovšem v kategorii N
Za chvíli mě, co by řidiče náklaďáku, pošlou do Calais převážet přes tunel ty nebohý promrzlý parazity a teroristy, negramotný a nevzdělaný vědce, doktory, architekty a právníky
Za chvíli mě, co by řidiče náklaďáku, pošlou do Calais převážet přes tunel ty nebohý promrzlý parazity a teroristy, negramotný a nevzdělaný vědce, doktory, architekty a právníky
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
- monterjirka
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 14 čer 2003, 02:00
- Bydliště: Blížejov
A mříž nemříž, jestli s tím jezdíš do Rakouska, koukej, ať tě v Dolních Rakousích a zejména ve Vídni nechytí bez známky IG-L!
Povinná je tu pro všechna vozidla kategorie N, dá se objednat na některých STK u nás asi za dvanáct stovek a čtrnáct dní, časově omezená registrací auta, vázaná na VIN.
Ve Štýrsku je tato známka povinná zatím jen pro auta nad 7,5 tuny, podobně, jako v Horních Rakousích kolem Lince.
Známka IG-L se mimo Rakousko neuznává (pro Německo a pro nás je ta velká kulatošestiúhelníková pro vejzd do městských center, tu zase neuznávají v Rakousku).
To jen tak pro radost.
Pořád jsou ještě dvě možnosti
- vypravit se na obec individuálně pro výjimku (to bude pro obec vítaný kšeft) nebo
- vypravit se na obec hromadně a požadovat k této značce dodatkovou tabulku s vyznačenou minimální hmotností vozidel, pro která platí. To bude obec pro změnu něco stát, ale je to schůdnější řešení.
Povinná je tu pro všechna vozidla kategorie N, dá se objednat na některých STK u nás asi za dvanáct stovek a čtrnáct dní, časově omezená registrací auta, vázaná na VIN.
Ve Štýrsku je tato známka povinná zatím jen pro auta nad 7,5 tuny, podobně, jako v Horních Rakousích kolem Lince.
Známka IG-L se mimo Rakousko neuznává (pro Německo a pro nás je ta velká kulatošestiúhelníková pro vejzd do městských center, tu zase neuznávají v Rakousku).
To jen tak pro radost.
Pořád jsou ještě dvě možnosti
- vypravit se na obec individuálně pro výjimku (to bude pro obec vítaný kšeft) nebo
- vypravit se na obec hromadně a požadovat k této značce dodatkovou tabulku s vyznačenou minimální hmotností vozidel, pro která platí. To bude obec pro změnu něco stát, ale je to schůdnější řešení.
Naposledy upravil(a) Hill dne 05 úno 2016, 19:09, celkem upraveno 1 x.
Dodávku nemám, tak mi to ani moc nevadí. Ale tuhle značku neměli rušit.
Když jedu přes tenhle přejezd předpisovou třicítkou
https://goo.gl/maps/aaSWkq85DDH2
tak si připadám jako malej blbec. A ti co jedou za mnou si to o mně určitě myslí taky. Ale co kdyby v těch autech seděli cajti a ještě neměli splněný plán výběru pokut?
https://goo.gl/maps/emSSdwPHhpt
Když jedu přes tenhle přejezd předpisovou třicítkou
https://goo.gl/maps/aaSWkq85DDH2
tak si připadám jako malej blbec. A ti co jedou za mnou si to o mně určitě myslí taky. Ale co kdyby v těch autech seděli cajti a ještě neměli splněný plán výběru pokut?
https://goo.gl/maps/emSSdwPHhpt
Svět je divadlo, které se jen proto tak špatně hraje, abych já se měl čemu smát. Ladislav Stroupežnický
Zjišťoval jsem si to, bo můj Drobek jest taky N1 - na místní STK firmy DEKRA stojí tahle výlepka 1100,- Kč, opravdu se na ni čeká 14 dní - ALE JEJÍ PLATNOST NENÍ ČASOVĚ OMEZENÁ - auto ji získává prostě jednou profurt.Hill píše:A mříž nemříž, jestli s tím jezdíš do Rakouska, koukej, ať tě v Dolních Rakousích a zejména ve Vídni nechytí bez známky IG-L!
Povinná je tu pro všechna vozidla kategorie N, dá se objednat na některých STK u nás asi za dvanáct stovek a čtrnáct dní, časově omezená, vázaná na VIN.
.....
A k těm změnám z N na M - u některejch aut to jednoduše nelze, pokud už jednou byly přehomologovaný z M1 do N1, vrácení zpátky je nemožný, protože přestavbou došlo k mechanický úpravě konstrukce auta - například zavaření úchytů bezpečnostních pásů vzadu a to prostě obnovit nelze...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Takhle to nevnímám jako časový omezení - to je třeba dálnička na 10 dní (měsíc, rok). Tu si koupím a platí určitou dobu omezenou datem od-do. Ta rakouská vychcanost se koupí jednou - a podruhý na to samý auto už se kupovat nemusí. Dokud bude auto jezdit, bude plnit (teoreticky) tu normu podle který bylo homologovaný i kdyby to bylo 100 let - to omezení platnosti bych proto nevnímal jako časový, ale spíš trvale spojený s existencí danýho vozidla, protože část jeho VIN musí bejt do nálepky vyražená.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!