Tak asi se před ostatníma kočkama styděj. Ty se divíš, když u toho chybí jeden válec?kejki píše:Patrně jim HTP nepřijde dost nóbl.
Detekce kočky na autě
Moderátor: Moderátoři
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Zas další pokus o ukradení málo známého Cimrmanova (plánovaného) vynálezu - třítaktní motor... Dokonce ani wiki o něm raději nepíše, asi proto, že mu tu myšlenku "vyfoukl" Wankel, i když se s ní dost nadřel...
Kočky budou asi znalkyně.
Kočky budou asi znalkyně.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
- monterjirka
- Příspěvky: 2761
- Registrován: 14 čer 2003, 02:00
- Bydliště: Blížejov
Kočka na kapotě zvětší kapacitu karosérie vůči okolí - detekce. Auto ji pak může třeba vytroubit.
Uvedené zapojení kmitá na 17kHz, to je na detekci kočky asi málo. Zmenšit zusmo kapacitu C3 na minimální hodnotu, kdy to ještě kmitá. Podobné ale citlivější zapojení (kmitá na stovkách kHz) je na obr. níže.
Uvedené zapojení kmitá na 17kHz, to je na detekci kočky asi málo. Zmenšit zusmo kapacitu C3 na minimální hodnotu, kdy to ještě kmitá. Podobné ale citlivější zapojení (kmitá na stovkách kHz) je na obr. níže.
- Přílohy
-
- simple-capacitive-touch-sensor3_orig.gif
- Kapacitní snímač
- (18.26 KiB) Staženo 40 x
Na fóru EEVblog byl odkaz na video (nedaří se mi to dohledat), kterak plaší kočky u auta v Austrálii.
Zpočátku používali rozprašovač se studenou vodou.
Později přešli na ledovou vodu pod vysokým tlakem.
Zpočátku používali rozprašovač se studenou vodou.
Později přešli na ledovou vodu pod vysokým tlakem.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Ono uplne staci brat auto ako auto, co sluzi, nie ako nalestenu popolnicu na ozdobu Auto ma sluzit cloveku, nie naopak, spinave bude vzdy uz len z principu, kto ho chce mat nalestene na ozdobu, nech ho zavrie do garaze do vitriny Ja osobne som mojho kocura ci inu macku videl ovela radsej na kapote ci na streche, ako pod autom a pod kolesami - a lepsie sa tam aj hladkaju
- ZdenekHQ
- Administrátor
- Příspěvky: 25593
- Registrován: 21 črc 2006, 02:00
- Bydliště: skoro Brno
- Kontaktovat uživatele:
Opozici jsem čekal, nejslavnější je pětitaktní motor s "odpočinkem", ale ve filmu "Jára Cimrman ležící spící" mluví o třítaktním motoru, a klidně dodám zdroj i přesnou minutu. Byl prostě geniální...monterjirka píše:Já myslel, že Cimrman vynalezl 6-i taktní motor, sání - stlačení - výbuch - výfuk - mazání - odpočinekZdenekHQ píše:... Cimrmanova (plánovaného) vynálezu - třítaktní motor...
Jen mu asi časem došlo, že pět taktů je lepší - Wankel to nepochopil, a třeba Wartburg šel naopak cestou tříválcového dvoutaktního motoru s náhodnými výbuchy"
DODATEK: Mimochodem, jestli tohle čte někdo z druhého konce světa, který to nechápe jako recesi, tak se předem omlouvám.... Samotní Němci to doufám chápou.
Pro moje oslovení klidně použijte jméno Zdeněk
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]
Správně navržené zapojení je jako recept na dobré jídlo.
Můžete vynechat půlku ingrediencí, nebo přidat jiné,
ale jste si jistí, že vám to bude chutnat[?]