Mercedes-Vito.
Moderátor: Moderátoři
- vasilceral
- Příspěvky: 380
- Registrován: 09 led 2011, 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
Mercedes-Vito.
Syn mě zásobuje lahůdkami a tak se s Vámi podělím.
Ovládání zrcátek, centrálu a stahování oken, tu fungovalo tu ne.
Závada, přerušení vodičů v gumovém krku mezi dveřmi a karosérií. Jak když se vezmou štípačky a cvak. Jen pár vodičů naoko celých a jak jsem za ně vzal tak přetrhli. Hold nová zkušenost na opravy.
Ovládání zrcátek, centrálu a stahování oken, tu fungovalo tu ne.
Závada, přerušení vodičů v gumovém krku mezi dveřmi a karosérií. Jak když se vezmou štípačky a cvak. Jen pár vodičů naoko celých a jak jsem za ně vzal tak přetrhli. Hold nová zkušenost na opravy.
Minulý týden jsem spravoval synovi elektriku na Oplu Astra. Přelámaný svazek levých zadních dveří . Než vyhořela pojistka stahování oken a centrálu, tak stačil vyhořet svazek v celým levým prahu. Drátoval jsem to nově, půl dne a to jsem použil toto
http://www.aci.cz/3746e01-opravna-sada- ... 22605.html
cena 1500,- Kč , včetně pošty.
http://www.aci.cz/3746e01-opravna-sada- ... 22605.html
cena 1500,- Kč , včetně pošty.
Před dvaceti lety mě mlaďoši (tenkrát vrstevníci) dovezli Žigula 1600, že se jim zakouřilo z palubovky a přestaly svítit všechna zadní světla.
Příčina? Při výměně žárovky sundali i fastony z objímek, pak připojili živé vodiče na fastony kostry, které byly vedle objímek.
Za jedno odpoledne jsem jim přetahal komplet elektriku na celý zadek žigula, protože oba kabelové svazky se spekly ve dva štrúdly.
Tohle asi bylo na podobný způsob.
Příčina? Při výměně žárovky sundali i fastony z objímek, pak připojili živé vodiče na fastony kostry, které byly vedle objímek.
Za jedno odpoledne jsem jim přetahal komplet elektriku na celý zadek žigula, protože oba kabelové svazky se spekly ve dva štrúdly.
Tohle asi bylo na podobný způsob.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
Jenže KOLIK měl ten Jighul v tom svazku zepředu dozadu drátů? Dyť to byl kchár optimalizovanej pro výrobu a hlavně obsluhu věčně ožralýma ruskýma mužikama ... Dvakrát blinkr, jednou brzdy, jednou společný napájení obrysovek a číslovek, osvětlení pro zpátečku měl až jako zvláštní vejbavu - a v ní taky bylo rozdělený napájení pravý a levý obrysovky.
Srovnej s dnešníma kchárama - couvací senzory, extra kabeláž k zásuvce pro vlek, každá skupinofka má svou vlastní kabeláž až od řídicí jednotky, plus svazky pro zadní dveře - stahovačka okna, centrál, repráky ...
Srovnej s dnešníma kchárama - couvací senzory, extra kabeláž k zásuvce pro vlek, každá skupinofka má svou vlastní kabeláž až od řídicí jednotky, plus svazky pro zadní dveře - stahovačka okna, centrál, repráky ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Oddělený napájení obrysovek bylo už u Š100, stejně jako mám třeba u hadráka zvlášť okruh. Čili i žigul. Zpátečky i brzdovky byl u šestnáctky do každé sdružené lampy zvlášť od pojistkovky. K tomu dobastlená mlhovka.
A když ti volové zapojili u obou lamp ten živý faston na kostru, tak asi si umíš představit, jak ty svazky vypadaly. Místo pojistek byly nějaké kroucence z lanka asi 2,5mm².
Ano, tažný nemělo žádný řízení, tak bylo krutisvorkami rozbočené až u lamp.
A když ti volové zapojili u obou lamp ten živý faston na kostru, tak asi si umíš představit, jak ty svazky vypadaly. Místo pojistek byly nějaké kroucence z lanka asi 2,5mm².
Ano, tažný nemělo žádný řízení, tak bylo krutisvorkami rozbočené až u lamp.
Civilizace založená na oboustranné lepící pásce nemůže dobře skončit...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
I kdyby se z tebe jednou stal král, neodsuzuj lidi, kteří ti nebudou provolávat slávu- raději se zeptej sám sebe, proč tomu tak není...
To je stará skúsenosť . To čo je vyrobené v RVHP teda v súčasných štátoch bývalého socialictického bloku PL,HU,CZ,SK,RU,RO,atď je ochudobnené o kvalitné materiály .vasilceral píše: Závada, přerušení vodičů v gumovém krku mezi dveřmi a karosérií. Jak když se vezmou štípačky a cvak. Jen pár vodičů naoko celých a jak jsem za ně vzal tak přetrhli. Hold nová zkušenost na opravy.
Tie káblové svazky sú vyrobené na Ukraine, Poľsku alebo v Číne. (Na káblovom svazku je niekedy aj štítok taký kus papiera a tam je napísané kde sa to vyrobilo dátum a ešte aj hodina. ) Do výroby sú lacné majú vydržať dva roky a to vydržia. To je požiadavka koncernu pre autá ktoré sa budú predávať v týchto bývalých socialistických krajinách ! Pre západný trh tam idú kvalitnejšie káblové svazky .
Ja tu mám denne Škodovky - Roomstre, Fábie, Octávie ale aj Citroen, Opel a iné s takýmito príznakmy polámané vodiče a nie len vo dverách .
Len taký malý poznatok robil som TV Panasonic TX-29PM1 chasis CP-521F vyrobený v CZ . Všetky elyty boli osadené šmejdmi. V SM su uvedené kapacitory od Panasonicu. Mal som tu ten istý TV ale dovezený z Nemecka .
kapacitory všetky od Panasonicu . Žiadne šmejdy.
Keď výrobca vyváža na "západ" tam si kvalitu ustriehne ! Keď to má ísť na "socialistický trh" tak tam napchá šmejdy na dva roky a samozrejme aj kurvítka . Do všetkých výrovkov ! To je trhová ekonomika západu .
Už začínajú aj politici nielen ľudia hovoriť že saláma (potraviny) sú v Rakúsku inej chuti. Drogéria je tiež inej kvality.
A čo ostatné? Autá, elektronika a iné matrériály ? Ja pochybujem o ich kvalite hoci je to aj Audi . To je sračka vyrobená v Maďarsku ! Audi z Nemecka je o niečom inom .
A takých príkladov by sa našlo .........
To já si užil u jednoho Superba-II závadu: nešlo stahovat levé zadní okno a nefungoval centrál v těchto dveřích. A příčina? Přelmané kabely ve svazku do dvařích...ale řidičových! To jsem nečekal. Dostal jsem se tam až díky podrobnému schématu, kde bylo vidět, že sběrnice z řídící jednotky levých zadnídch dveří vede do řidičových dveří a věděl jsem, že je chyba na sběrnici.
Přidej už i němčoury.Zrovna včera jsem se hrabal ve VW kde ŘJ centrálu nevidí otevřené šoférovy dveře takže se auto pořád samo zamyká.Zatim jsem na to nepřišel ale nejspíš kabely protože zámek je OK.DELONG píše:
To je stará skúsenosť . To čo je vyrobené v RVHP teda v súčasných štátoch bývalého socialictického bloku PL,HU,CZ,SK,RU,RO,atď
Před nějakým časem jsem rozebíral do šroubku jednu Feldu modelový rok 97.
Hlavní kabelový svazek jsem si ponechal pro nějaké drobné opravy. Nedávno došlo na opravu jiné Feliny z roku 99 a nestačil jsem se divit. Očividně byly všechny dráty ve svazku menšího průřezu. Výsledek se taky dostavil. Přestalo chodit originální centrální zamykání. Důvodem byl přerušený vodič mezi pojistkovou skříňkou a řídící jednotkou centrálu.
Hlavní kabelový svazek jsem si ponechal pro nějaké drobné opravy. Nedávno došlo na opravu jiné Feliny z roku 99 a nestačil jsem se divit. Očividně byly všechny dráty ve svazku menšího průřezu. Výsledek se taky dostavil. Přestalo chodit originální centrální zamykání. Důvodem byl přerušený vodič mezi pojistkovou skříňkou a řídící jednotkou centrálu.
- vasilceral
- Příspěvky: 380
- Registrován: 09 led 2011, 01:00
- Bydliště: Hradec Králové