Autobusy Yutong zk6126hga
Moderátor: Moderátoři
Autobusy Yutong zk6126hga
Zdravím všechny, asi moc neuspěju, protože hodně lidí jezdí autem přesto se zeptám. Jezdí někdo tímhle autobusem případně je i servisuje? Díky předem za reakce.
yutong zk6126hga
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... A_(01).jpg
yutong zk6126hga
https://commons.wikimedia.org/wiki/File ... A_(01).jpg
U nás s tím jezdil jeden dneska už důchodce, kterému říkali Tankista.. jezdil v tom pár let a nadával na to od rána do večera, že to sice bylo levné ale jinak neskutečný vergl..
Dokonce sem teď objevil i nějaký skoromístní článek
http://www.regionvalassko.cz/aktuality_ ... 412&page=1
Dokonce sem teď objevil i nějaký skoromístní článek
http://www.regionvalassko.cz/aktuality_ ... 412&page=1
Právě o to jde ty články mám načtené, reakce řidičů se kterými jezdím jsou stejné, jen pan ředitel Holubář si myslí, že je všechno OK. Mezery mezi sedáky malé, hlučný motor(číňan nepovažoval za nutné odhlučnění) vzadu je slyšet i drnčení plechu, tudíž tam není pod deklem asi nic. O odpružení se nedá mluvit, skáče to i na sebemenším hrbolu. A vrchol je, že se přehřívá motor a musí se "ulehčovat" pouštěním topení.
Takže lacinou koupi(s dotacemi EU) doslova odskáčeme my cestující, protože samozřejmě vyhrála nejnižší cena.
Takže lacinou koupi(s dotacemi EU) doslova odskáčeme my cestující, protože samozřejmě vyhrála nejnižší cena.
Ta značka asi není zase tolik blbá, ale ten konkrétní zakoupený model jo.
https://en.wikipedia.org/wiki/Yutong
http://en.yutong.com/thtml/p3-34-31-943-0-0-0.thtml
https://en.wikipedia.org/wiki/Yutong
http://en.yutong.com/thtml/p3-34-31-943-0-0-0.thtml
Jo na stránkách výrobce jsem byl, ale tento model jsem nenašel, asi nějaký výběhový typ a dobrá koupě pro miliardáře Zemka. Proč nekoupit šunt za asi 4,2mil.a s dotacemi od EU, když např. Crossway stojí zhruba 7mil. To, že v něm budou jezdit lidi a ne dobytek, to toho pána nezajímá. Pokud někdo bude mít možnost, ať se s ním sveze a ohodnotí sám. Všude se píše o nadstandartním komfortu, ale proč jsou mezery mezi sedadly tak malé nikdo nenapíše, stejně jako hlučnosti motoru, který není nijak tlumen. V horkých dnech je cítit typický zápach z plastů a hodně rozehřátých pneumatik(nevím z čeho vyrobených).
Jiné společnosti obsluhující Zlínský kraj tyhle autobusy nekoupily-používají Karosy,Crosswaye, Mercedesy a SOR. Proč asi?
Jiné společnosti obsluhující Zlínský kraj tyhle autobusy nekoupily-používají Karosy,Crosswaye, Mercedesy a SOR. Proč asi?
Horší kvalitu autobusu bych i snesl, však v tom nesedíme celý den. Ale co vyloženě nesnáším, jsou reklamy nalepené na oknech a lidé musejí koukat ven přes nějaké poblblé kolečka jako králíci nebo co. Tomuhle říkám cestovat jak dobytek. V Havířově s takto celoplošně polepenými okny jezdí MHD běžně. Proti tomuto je i rozřachtaný autobus zlatý. Jen ti řidiči to odskáčou, to je fakt.
Myslím, že toto je odpověď: Yamaha CDX-500.
Sháním hasičák s CO2 "sněhový", raději funkční.
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
(Nemusí mít platnou revizi.)
(Celkově budu raději, když se to obejde bez papírů.)
Habesan:máš samozřejmě pravdy Ty, protože nové přehrávače nemají duši.
Co se týká městských autobusů a u nás i trolejbusy jezdí s reklamami. Pokud není na okně, tak mi nevadí, ale že není vidět ven a taky dovnitř, jak je "vůz" obsazen, to mě s**e.
Jinak příspěvek vznikl po papouškovém hovoru s panem ředitelem společnosti Vsetín, který neustále opakoval, že tyto autobusy splňují všechna kritéria jako ostatní u nás vyráběné, bohužel ale byly nejlevnější.
Mně by zajímali lidi, kteří se s ním už svezli, podle nějakého článku by měly jezdit v Berouně, možná v Prievidzi. Také je velký rozdíl svézt se MHD 3 zastávky nebo jet 15km po našich "kvalitních" cestách, to je pak jako jet žebřiňákem.
Co se týká městských autobusů a u nás i trolejbusy jezdí s reklamami. Pokud není na okně, tak mi nevadí, ale že není vidět ven a taky dovnitř, jak je "vůz" obsazen, to mě s**e.
Jinak příspěvek vznikl po papouškovém hovoru s panem ředitelem společnosti Vsetín, který neustále opakoval, že tyto autobusy splňují všechna kritéria jako ostatní u nás vyráběné, bohužel ale byly nejlevnější.
Mně by zajímali lidi, kteří se s ním už svezli, podle nějakého článku by měly jezdit v Berouně, možná v Prievidzi. Také je velký rozdíl svézt se MHD 3 zastávky nebo jet 15km po našich "kvalitních" cestách, to je pak jako jet žebřiňákem.
Já jezdívám (ne jako řidič) SORem (myslím typ C10,5) - jezdí pod stejnou společností (Vsetíňáci), ale tohoto číňana jsem ještě nepotkal. Můžu se zkusit zeptat řidiče (mistni jsou dva a oba dobře znám) jezdí kromně místních dědin i Hradiště (ze Zlína), tak by se s tímto vývorem mohli setkat - ale neslibuju, že se ozvu hned.
Párkrát jsem tuto černou věc zahlédnul (namá rámy mezi oknama, tak je docela nápadná), ale mým směrem jezdí snad jenom jeden takový autobus (možná Halekovice, nevím), takže nemůžu sloužit.
Párkrát jsem tuto černou věc zahlédnul (namá rámy mezi oknama, tak je docela nápadná), ale mým směrem jezdí snad jenom jeden takový autobus (možná Halekovice, nevím), takže nemůžu sloužit.
Ohryzek 36: řidiči se mezi sebou znají, tudíž určitě se pobaví i o této hrůze. Jeden skutečně vidívám jezdit směrem na Otrokovice, ale ještě jsem nikdy nestíhal přečíst tabuli, další by měl jezdit na Valašské Meziříčí, možná až na Vsetín. SOR měli zpočátku také problémy s místem i poruchovostí, teď se to snad zlepšilo, aspoň, co se týká pohodlnosti sezení, hluku a "drncání"
Tuhle jsem se bavil s řidičem Krodosu, který jezdí s Crosswayem a říkám mu, že jsem radši počkal na něj, než jet s tím "žebřiňákem". Usmál se a říká číňan, jo slyšel jsem a bylo vidět, že s ním jezdit nemusí.
Tuhle jsem se bavil s řidičem Krodosu, který jezdí s Crosswayem a říkám mu, že jsem radši počkal na něj, než jet s tím "žebřiňákem". Usmál se a říká číňan, jo slyšel jsem a bylo vidět, že s ním jezdit nemusí.
Jenom by mě zajímalo, jak se do výběrovýho řízení dostalo Made in PRC. Že by Zeman & Krteček?
To už by bylo lepší, kdyby nakoupili autobusy provozovaný v Indii. Tam se jich veze 200, žádná údržba, ale jede to a jede.
U tohohle, aby se člověk bál, že tu bambusovou kastli sežerou myši.
To už by bylo lepší, kdyby nakoupili autobusy provozovaný v Indii. Tam se jich veze 200, žádná údržba, ale jede to a jede.
U tohohle, aby se člověk bál, že tu bambusovou kastli sežerou myši.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill