Sháním konektor ke zdroji TT Start
Moderátor: Moderátoři
Sháním konektor ke zdroji TT Start
Zháním konektor do regul. TT START Typ 545/209.Jedná se o zdroj pro model.železnici.
Duplicitní vlákno bylo smazáno. Ten obrázek co tam byl jsem nahrál sem jako další a k tomu i EKKARŮV příspěvek. Killroy
Duplicitní vlákno bylo smazáno. Ten obrázek co tam byl jsem nahrál sem jako další a k tomu i EKKARŮV příspěvek. Killroy
- Přílohy
-
- P1000901.JPG
- (110.84 KiB) Staženo 30 x
-
- tt_piko.jpg
- (20.6 KiB) Staženo 21 x
- serviceman
- Příspěvky: 4005
- Registrován: 09 črc 2013, 02:00
Ten konektor je nesehnatelnej, byly to dva pružný plíšky zacvaknutý do dvojdílnýho futýrka z polypropylénu, nikdo jinej než ten výrobce z DDR to nedělal. V tý obdélníkový dutině na fotce jsou protikontakty na krátkejch svislejch stranách.
Nejjednodušší úprava je odvrtáním trubičkovejch nejtků v rozích pixličky rozebrat to trafo (dno je z pertinaxu) a dovnitř přímo nabastlit dvojlinku s nějakým běžným konektorem na konci.
Nejjednodušší úprava je odvrtáním trubičkovejch nejtků v rozích pixličky rozebrat to trafo (dno je z pertinaxu) a dovnitř přímo nabastlit dvojlinku s nějakým běžným konektorem na konci.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
U starého PIKA k vláčkům byly šroubky na které byly nasazeny dlouhé matičky s vroubky. Dnes by se daly sehnat i izolované.
Vzhledem k bezpečnému napětí by vyhověly i celokovové.
Jinak já být ním tak tam hodím starý pětikolík DIN5. Je to spolehlivé. A může dokonce spojit vždy dva kolíky.
Vzhledem k bezpečnému napětí by vyhověly i celokovové.
Jinak já být ním tak tam hodím starý pětikolík DIN5. Je to spolehlivé. A může dokonce spojit vždy dva kolíky.
Naposledy upravil(a) Mira_A dne 27 čer 2016, 10:33, celkem upraveno 1 x.
Tyto konektory se používaly jenom u levné řady napáječů "Start" pro levnější vláčkové soupravy s menší spotřebou. Jeden typ byl dokonce pouze s dvěma plochými bateriemi a přepínačem odporů. Konektory se většinou poškodily nebo ztratily - kde jsem měl možnost tyto napáječe vidět tak měly už jenom vytažené vodiče.
Standardní napáječe měly většinou zmíněné neizolované šroubovací svorky:
- typy "F" (Fahrt) s výstupem 12VDC pro pohon
- typy "Z" (Zubehör) s výstupem 16VAC pro příslušenství
- kombinované "FZ"
- starší typy "STr"
Standardní napáječe měly většinou zmíněné neizolované šroubovací svorky:
- typy "F" (Fahrt) s výstupem 12VDC pro pohon
- typy "Z" (Zubehör) s výstupem 16VAC pro příslušenství
- kombinované "FZ"
- starší typy "STr"
- vasilceral
- Příspěvky: 380
- Registrován: 09 led 2011, 01:00
- Bydliště: Hradec Králové
To už bych asi raději volil repro konektor - větší kontakty a nezaměnitelnost (+ a - ,pokud to ten zdroj má) rovněž zaručena.Mira_A píše:Jinak já být ním tak tam hodím starý pětikolík DIN5. Je to spolehlivé. A může dokonce spojit vždy dva kolíky.
Honza - kokúň
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
__________________________
Žádný učený z nebe nespadl, ale pitomce jako by shazovali
S tou nezaměnitelností si nejsem jistý - v dané době neměla zvláštní význam. Vláček jel nanejvýš "uhlákem napřed". Ale byla zásada že model má mít ve směru jízdy + pól na pravé kolejnici. Při správném zapojení měl směr jízdy odpovídat směru natočení regulátoru (v uzavřeném kruhu platí na straně ovládání).
-
- Příspěvky: 3886
- Registrován: 06 kvě 2007, 02:00
- Bydliště: Zlín
- Kontaktovat uživatele: