Je to reálné ?

Prostor pro osobní dotazy, které nelze jinde dopasovat, případně které přímo nesouvisí s bastlením či elektrotechnikou obecně (protože i bastlíři jsou většinou normální lidé, co nedrží v ruce štípačky a šroubovák 24 hodin denně). Neslouží pro přeposílání obecně známých informací z komerčních webů.

Moderátor: Moderátoři

Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
renda4
Příspěvky: 62
Registrován: 12 dub 2005, 02:00
Bydliště: Havířov
Kontaktovat uživatele:

Je to reálné ?

#1 Příspěvek od renda4 »


Uživatelský avatar
kachle
Příspěvky: 276
Registrován: 23 lis 2015, 01:00

#2 Příspěvek od kachle »

Je to kravina, zase jeden vytahovák na peníze z lidí. Chtěl bych vidět nějaký opravdový test.

Pravoslav
Příspěvky: 138
Registrován: 28 zář 2013, 02:00
Bydliště: Kolín

#3 Příspěvek od Pravoslav »

Dle mého názoru - 5400 mAh, startovací proud 200 A? Tam bude určitě nějaké zaklínadlo, které znají jen výrobci. A za ty prachy, co by ne? Dneska jsou ty formule drahé.

Uživatelský avatar
buddyns
Příspěvky: 588
Registrován: 05 říj 2012, 02:00
Bydliště: Brno [JN89GE]

#4 Příspěvek od buddyns »

Technické údaje zařízení
Kapacita baterie: 33,3 Ah 8O 8O ??

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#5 Příspěvek od EKKAR »

Najděte chybu a budete vědět, v čem je podvod:
Technické údaje zařízení
Kapacita baterie: 33,3 Ah
Velikost: 136 mm (L) x 75 mm (š) x 25 mm (H)
Hmotnost: 235 g
Výstupní napětí: 12V
Výstupní port USB: 5V / 2A
Režim nabíjení: 12V / 1A
Plná doba nabíjení: 3 hodiny
Takže komu se nezdá, že by se proudem 1A během 3 hodin PLNĚ NABILA kapacita 33,3Ah, ten je na správný stopě ... Někdo tady vysloveně vědomě sere na fyziku a snaží se o tom přesvědčit ostatní, aby od něj ten podvod koupili ....
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#6 Příspěvek od Artaban001 »

Jo, desetinná čárka - taková prkotina a takový rozdíl znamená ;-)

prodává to víc obchodů a ti tupci to snad od sebe opisují. To, že by mohla speciální Li-Pol baterie dát přes 100A do skoro zkratu, tomu by se snad i dalo věřit.
Naposledy upravil(a) Artaban001 dne 29 črc 2016, 19:27, celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Bernard
Příspěvky: 3614
Registrován: 27 kvě 2005, 02:00

#7 Příspěvek od Bernard »

Asi je to jen překlep, místo Ah mělo být Wh.

Pravoslav
Příspěvky: 138
Registrován: 28 zář 2013, 02:00
Bydliště: Kolín

#8 Příspěvek od Pravoslav »

Tak jestli je to Ah, či Wh je stejně jedno, nemám pravdu? Tady se shodneme, že auto nenastartuješ.

Zatímco zde vedeme diskusi, výrobci si už řádně namastili kapsu, šupáci!

Uživatelský avatar
rnbw
Příspěvky: 32312
Registrován: 21 bře 2006, 01:00
Bydliště: Bratislava

#9 Příspěvek od rnbw »

Preco by si nenastartoval? Ak tam je li-pol a da napr. 150A + pomoze povodna bateria v aute (necha sa to tam pred startovanim chvilu pripojene), tak to moze fungovat.

Uživatelský avatar
dobrman
Příspěvky: 1470
Registrován: 12 srp 2012, 02:00
Bydliště: J H

#10 Příspěvek od dobrman »

no tak zas moc nemožný to není

tahle krasavice má slušný parametry

Technické údaje nVision LiPol Racing 4200mAh 11.1V 60C Deans

Typ: LiPo
Použití: RC modely aut
Konfigurace článků: 3
Kapacita: 4200 mAh
Napětí: 11.1 V
Rozměry: 25 x 47 x 139 mm
Hmotnost: 360 g
Maximální trvalý vybíjecí proud: 252 A (60C)
Nabíjecí proud: 12.6 A (3C)
Konektor silový: Deans
Konektor pro balancér: JST-XH
Přílohy
nvision-lipol-racing-4200mah-111v-60c-deans.jpg
(10.12 KiB) Staženo 11 x

Uživatelský avatar
gepard
Příspěvky: 1690
Registrován: 05 úno 2007, 01:00
Bydliště: Liberec - tam na severu Čech

#11 Příspěvek od gepard »

Pravoslav píše:Tak jestli je to Ah, či Wh je stejně jedno, nemám pravdu? ...
Zdárec,
ne, nemáš. Mícháš jablka a hrušky. Nastartuješ, ale podmínkou je Accupack složený z kvalitních článků. Mrkněte např. na tohle.
-- Gepard --

Uživatelský avatar
Artaban001
Příspěvky: 9457
Registrován: 01 dub 2004, 02:00
Bydliště: Pendrov

#12 Příspěvek od Artaban001 »

Pokud to má podobný parametry, jako kdysi ta "Optima", tak by to dokázalo roztočit startér z takovou razancí, že pokud motor dobře fungoval, tak chytil hned asi po 2 vteřinách. Ta baterie měla 10Ah.

Uživatelský avatar
mikollar
Příspěvky: 1406
Registrován: 26 pro 2004, 01:00
Bydliště: Košice - okolie

#13 Příspěvek od mikollar »

Cisla su samozrejme PMPO :), ale nastartovat to nastartuje, ak je to len zdochnutou baterkou

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#14 Příspěvek od EKKAR »

Rozhodující je vnitřní odpor zdroje - na vlastní bulvy jsem viděl dvoulitr 6-vál ve fordu Sieře natočit po jejím celodenním používání v elektroletu z baterky 12V 2200mAh. Ta baterka byla za ten den nabitá a zase vybitá snad 20X - taky na to byla příslušně připravená, byl to 10-článkovej akupack NiCd "se sintrovanýma elektrodama" = schopnej extrémního vybíjecího i nabíjecího proudu a v danej moment v něm bylo cca 50% náboje. Spolu s příslušným průřezem spojovacích kabelů pak opravdu stačilo motor "dvakrát vokulit" a běžel. Zkratovej proud těchhle sintrovanejch článků naprosto bleskově utavoval plochý maticový klíče velikosti 12 - 17mm stejně jako to umí běžná olověná autobaterie. Přitom se jen stěží dá předpokládat, že podobnýma vlastnostma bude oplývat škatulka velikosti mezi audio a videokazetou, napojovaná kabílkama stěží 2,5mm² pomocí krokosvorek "na pár hran". I kdyby vestavěnej Li-Ion článek byl schopnej vydat tolik proudu, jen sériový spojení by vyžadovalo minimálně 4ks takovejch článků PŘÍSLUŠNĚ DOSTATEČNĚ ODOLNĚ SPOJENEJCH do baterie ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Pravoslav
Příspěvky: 138
Registrován: 28 zář 2013, 02:00
Bydliště: Kolín

#15 Příspěvek od Pravoslav »

gepard píše:
Pravoslav píše:Tak jestli je to Ah, či Wh je stejně jedno, nemám pravdu? ...
Zdárec,
ne, nemáš. Mícháš jablka a hrušky.
To jsme si špatně rozuměli. Nechtěl jsem zaměňovat energii za kapacitu. Jen jsem chtěl poukázat, že pokud by tam bylo Wh, nebo Ah by baterii nijak nevyhouplo, tzn. že pokud by tam bylo skutečně Wh, stejně bychom si ji tady brali na paškál - tzn. stojí za prd.

rnbw píše:Preco by si nenastartoval? Ak tam je li-pol a da napr. 150A + pomoze povodna bateria v aute (necha sa to tam pred startovanim chvilu pripojene), tak to moze fungovat.
Ach pardon, tu původní baterii jsem úplně vypustil.

Odpovědět

Zpět na „Nezařaditelné“