Je to reálné ?
Moderátor: Moderátoři
Najděte chybu a budete vědět, v čem je podvod:
Takže komu se nezdá, že by se proudem 1A během 3 hodin PLNĚ NABILA kapacita 33,3Ah, ten je na správný stopě ... Někdo tady vysloveně vědomě sere na fyziku a snaží se o tom přesvědčit ostatní, aby od něj ten podvod koupili ....Technické údaje zařízení
Kapacita baterie: 33,3 Ah
Velikost: 136 mm (L) x 75 mm (š) x 25 mm (H)
Hmotnost: 235 g
Výstupní napětí: 12V
Výstupní port USB: 5V / 2A
Režim nabíjení: 12V / 1A
Plná doba nabíjení: 3 hodiny
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Jo, desetinná čárka - taková prkotina a takový rozdíl znamená ![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
prodává to víc obchodů a ti tupci to snad od sebe opisují. To, že by mohla speciální Li-Pol baterie dát přes 100A do skoro zkratu, tomu by se snad i dalo věřit.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
prodává to víc obchodů a ti tupci to snad od sebe opisují. To, že by mohla speciální Li-Pol baterie dát přes 100A do skoro zkratu, tomu by se snad i dalo věřit.
Naposledy upravil(a) Artaban001 dne 29 črc 2016, 19:27, celkem upraveno 1 x.
no tak zas moc nemožný to není
tahle krasavice má slušný parametry
Technické údaje nVision LiPol Racing 4200mAh 11.1V 60C Deans
Typ: LiPo
Použití: RC modely aut
Konfigurace článků: 3
Kapacita: 4200 mAh
Napětí: 11.1 V
Rozměry: 25 x 47 x 139 mm
Hmotnost: 360 g
Maximální trvalý vybíjecí proud: 252 A (60C)
Nabíjecí proud: 12.6 A (3C)
Konektor silový: Deans
Konektor pro balancér: JST-XH
tahle krasavice má slušný parametry
Technické údaje nVision LiPol Racing 4200mAh 11.1V 60C Deans
Typ: LiPo
Použití: RC modely aut
Konfigurace článků: 3
Kapacita: 4200 mAh
Napětí: 11.1 V
Rozměry: 25 x 47 x 139 mm
Hmotnost: 360 g
Maximální trvalý vybíjecí proud: 252 A (60C)
Nabíjecí proud: 12.6 A (3C)
Konektor silový: Deans
Konektor pro balancér: JST-XH
- Přílohy
-
- nvision-lipol-racing-4200mah-111v-60c-deans.jpg
- (10.12 KiB) Staženo 11 x
Zdárec,Pravoslav píše:Tak jestli je to Ah, či Wh je stejně jedno, nemám pravdu? ...
ne, nemáš. Mícháš jablka a hrušky. Nastartuješ, ale podmínkou je Accupack složený z kvalitních článků. Mrkněte např. na tohle.
-- Gepard --
- Artaban001
- Příspěvky: 9457
- Registrován: 01 dub 2004, 02:00
- Bydliště: Pendrov
Rozhodující je vnitřní odpor zdroje - na vlastní bulvy jsem viděl dvoulitr 6-vál ve fordu Sieře natočit po jejím celodenním používání v elektroletu z baterky 12V 2200mAh. Ta baterka byla za ten den nabitá a zase vybitá snad 20X - taky na to byla příslušně připravená, byl to 10-článkovej akupack NiCd "se sintrovanýma elektrodama" = schopnej extrémního vybíjecího i nabíjecího proudu a v danej moment v něm bylo cca 50% náboje. Spolu s příslušným průřezem spojovacích kabelů pak opravdu stačilo motor "dvakrát vokulit" a běžel. Zkratovej proud těchhle sintrovanejch článků naprosto bleskově utavoval plochý maticový klíče velikosti 12 - 17mm stejně jako to umí běžná olověná autobaterie. Přitom se jen stěží dá předpokládat, že podobnýma vlastnostma bude oplývat škatulka velikosti mezi audio a videokazetou, napojovaná kabílkama stěží 2,5mm² pomocí krokosvorek "na pár hran". I kdyby vestavěnej Li-Ion článek byl schopnej vydat tolik proudu, jen sériový spojení by vyžadovalo minimálně 4ks takovejch článků PŘÍSLUŠNĚ DOSTATEČNĚ ODOLNĚ SPOJENEJCH do baterie ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
To jsme si špatně rozuměli. Nechtěl jsem zaměňovat energii za kapacitu. Jen jsem chtěl poukázat, že pokud by tam bylo Wh, nebo Ah by baterii nijak nevyhouplo, tzn. že pokud by tam bylo skutečně Wh, stejně bychom si ji tady brali na paškál - tzn. stojí za prd.gepard píše:Zdárec,Pravoslav píše:Tak jestli je to Ah, či Wh je stejně jedno, nemám pravdu? ...
ne, nemáš. Mícháš jablka a hrušky.
Ach pardon, tu původní baterii jsem úplně vypustil.rnbw píše:Preco by si nenastartoval? Ak tam je li-pol a da napr. 150A + pomoze povodna bateria v aute (necha sa to tam pred startovanim chvilu pripojene), tak to moze fungovat.