Konečně!!!!
Moderátor: Moderátoři
Bohužel, podstatně vyšší termodynamická účinnost dehťáků nedokáže vyvážit nesmyslný ekoteroristický požadavky na jejich "takzvanou čistotu". Pokud to někoho zajímá, stačí si čuchnout k vejfucku dýzla spalujícího "neekologickou" neboli čistě minerální naftu - a porovnat to s čuchnutím si k vejfucku "moderního dieselu s redukcí NOx pomocí močoviny", spalujícího navíc "moderní ekologickou bionaftu". Ten první smrdí prostě po spálený naftě, ten druhej produkuje kyselej štiplavej a k dávení nutící produkt, "chuťově" přirovnatelnej k yperitu - protože prostě JE ŽÍRAVEJ...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
To je snad první věc v historii, za kterou si <|> zasluhuje pochvalu. Ještě, kdyby vyrobili civilní auto, který se stane legendou, protože žádný takový ještě nestvořili. Pežžžotek má snad jedinej legendární model, a to ten, se kterým jezdil Columbo, Citroën je jedinej, kterej jich do půlky 90. let stihnul dost (2CV, DS, GSA, SM, Méhari, XM,...), protože se nebál experimentovat, nebál se vyniknout.
No ale ať jsme blíž našemu oboru - Tesla není Tesla. A krásně hoří. Proč mám ten pocit, že za požár může vznícení poškozenýho lithiovýho článku?
Vysoce reaktivní lithium bych pod podlahou mít nechtěl, zlatá toxická kombinace niklu a kadmia.
No ale ať jsme blíž našemu oboru - Tesla není Tesla. A krásně hoří. Proč mám ten pocit, že za požár může vznícení poškozenýho lithiovýho článku?
Vysoce reaktivní lithium bych pod podlahou mít nechtěl, zlatá toxická kombinace niklu a kadmia.
Naposledy upravil(a) MetalGod dne 08 zář 2016, 20:33, celkem upraveno 1 x.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
Náhodou já na nafťáka nedám dopustit.Tak krásný točivý momenty v malejch otáčkách s benzínem asi nikdo nedokáže.To že diesely smrděj je fakt.Ale když tu naftu nevysmrdim já,vysmrdí ji někdo jinej.A budou smrdět dokud nedojde nafta.Tak nejni to jedno?
A až skončej diesely v autech a všichni budou mít benzíňáky,tak se ekoteroristi zaměřej zase na ně.Pak snad už konečně přijdou nařadu elektromobily.
Znám dva lidi co jezděj k nám do práce s Renckama v naftě a maj to neustále rozbitý.Motory tam maj teda hrozný.Turba a hlavy jim lítaj jedno zadruhym.
A až skončej diesely v autech a všichni budou mít benzíňáky,tak se ekoteroristi zaměřej zase na ně.Pak snad už konečně přijdou nařadu elektromobily.
Znám dva lidi co jezděj k nám do práce s Renckama v naftě a maj to neustále rozbitý.Motory tam maj teda hrozný.Turba a hlavy jim lítaj jedno zadruhym.
Naposledy upravil(a) Sandal dne 08 zář 2016, 20:35, celkem upraveno 1 x.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Vono se s turbem taky musí umět jezdit, třeba že nesnáší krátký couračky, okamžitý chcípnutí po dojezdu do cíle a tak. Taky vyžaduje kvalitnější olej, když už je to vysokootáčkovej stroj, ne zpola mazut a zpola grafit.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
To je pravda.Kdo neměnil včas olej tak brzo skončil.Škoda jen že přestali dělat vodou chlazený turba.Měl jsem ho na svym minulim autě a to turbo mělo namotáno 330000 a ani nekápnul olej.MetalGod píše:Vono se s turbem taky musí umět jezdit, třeba že nesnáší krátký couračky, okamžitý chcípnutí po dojezdu do cíle a tak. Taky vyžaduje kvalitnější olej, když už je to vysokootáčkovej stroj, ne zpola mazut a zpola grafit.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Heh, jak co, něco dokáže úsporným režimem jet za 5/100, ale má solidní výkonovou rezervu. Ale to není můj případ - můj monďáček 1.8i 16V jede dost solidně, ale pod 7/100 se nedostanu. Povětšinou ale mám tuze těžkou nohu, takže 9-10/100 si to veme. Na oplátku nemusím čekat na roztočení turbíny, šlápnu a jedu. A taky to má krásnej zvuk, ne jako traktor.
Táhne mi to sice až od cca 2000ot./min. a pořádně od 3500ot./min., ale zas to můžu točit do 6500ot./min.
Mám ale v plánu si do toho sehnat vodní olejovej chladič, co se dává mezi blok motoru a olejovej filtr - přece jen ten motor dostává čouda, tak ať ten olej příliš netrpí.
Táhne mi to sice až od cca 2000ot./min. a pořádně od 3500ot./min., ale zas to můžu točit do 6500ot./min.
Mám ale v plánu si do toho sehnat vodní olejovej chladič, co se dává mezi blok motoru a olejovej filtr - přece jen ten motor dostává čouda, tak ať ten olej příliš netrpí.
Kdo není ve dvaceti levičák, nemá srdce,
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
kdo je levičák ve čtyřiceti, nemá rozum.
— Winston Churchill
A ten elmobil zase vypouští smrady tam, kde stojí jeho nabíjecí elektrárna... Jedinej cíl ekoteroristů je, aby všichni chodili jen pěšky, k jídlu žvejkali syrový zrní (protože živočišná výroba znamená emise metanu coby skleníkovýho plynu) a ke vzájemný komunikaci používali zvuk bubnů nebo v noci světlo svíček - všecko ostatní je NEEKOLOGICKÝ ... Srát na ně, hajzly - jednou bych je chtěl vidět, jak by si poradili v noci, v dešti někde v lese, kdyby si měli postavit stan a zatopit nějakej táborák, aby nezmrzli zimou - a měli k tomu jen pár sirek, sekyrku a nůž. Celej slavnej Grýn-piss a podobná sebranka by byla v prdeli jak slavnej Baťa s dřevákama, kdyby neměli moderní techniku a všechny ty jima opovrhovaný "neekologický" technologie ...Sandal píše: A až skončej diesely v autech a všichni budou mít benzíňáky,tak se ekoteroristi zaměřej zase na ně.Pak snad už konečně přijdou nařadu elektromobily.
...
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Výměník je dobrá věc.Zezačátku olej rychlejc ohřeje a pak zase olej chladí.Je to ale častej zdroj problémů,protože výměníky často tečou.Buď voda do oleje nebo olej do vody.MetalGod píše: Mám ale v plánu si do toho sehnat vodní olejovej chladič, co se dává mezi blok motoru a olejovej filtr - přece jen ten motor dostává čouda, tak ať ten olej příliš netrpí.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
To je přece jednoduchý.Březová kůra to jistí.Hoří mokrá.EKKAR píše:Srát na ně, hajzly - jednou bych je chtěl vidět, jak by si poradili v noci, v dešti někde v lese, kdyby si měli postavit stan a zatopit nějakej táborák, aby nezmrzli zimou - a měli k tomu jen pár sirek, sekyrku a nůž.
Lepší jednou ukázat, než desetkrát vysvětlovat ![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)