Odpojovač baterie Škoda Octavia
Moderátor: Moderátoři
Odpojovač baterie Škoda Octavia
u této Octavie je pořád jakýsi odběr 500mA.At je to uzamčeno a počkám 2 min.ten odběr je na plusovém kabelu od interiéru.jak ten odpojím,Odběr zmizí,ale v interiéru nejde vůbec nic.
Ani autoelektrikář na to nemůže přijít.
Vyřeší se to bateriákem..A je vyřešeno.Dá se na mínus pól.
Jen ted ta otázka,Přemýšlím kam ho umístit.nechci ho zas pod kapotou,protože to bych musel vždy otevírat kapotu atd...Až by se jednou urvalo lanko,tak s autem neodjedu.
Řešil prosím toto někdy někdo na octavii? kde je takové šíkovné místo? Já právě ted u toho auta nejsem,abych se podíval.Proto bych byl rád za nějakou inspiraci
Ani autoelektrikář na to nemůže přijít.
Vyřeší se to bateriákem..A je vyřešeno.Dá se na mínus pól.
Jen ted ta otázka,Přemýšlím kam ho umístit.nechci ho zas pod kapotou,protože to bych musel vždy otevírat kapotu atd...Až by se jednou urvalo lanko,tak s autem neodjedu.
Řešil prosím toto někdy někdo na octavii? kde je takové šíkovné místo? Já právě ted u toho auta nejsem,abych se podíval.Proto bych byl rád za nějakou inspiraci
Ověřit jestli ten odběr nebere startér. Pokud ne, tak bych neodpojoval vyloženě cellý obvod (to vyžaduej silný kabely a silnej odpojovač). Odpojoval bych jen plusový přívod na pojistky na akumulátoru. Stačily by na to kabely o průřezu cca 16-25mm² a natáhnout si to klidně do kabiny a tam to odpojovat buď klasickým odpojovačem dimenzovaným na proud cca 200A nebo nějakým jiným podobně dimenzovaným spínačem.
Ale lepší je samozřejmě najít zdroj odběru - já ho naposled u BMW hledal termokamerou, protože se to prostým ampérmetrem špatně hledalo...
Ale lepší je samozřejmě najít zdroj odběru - já ho naposled u BMW hledal termokamerou, protože se to prostým ampérmetrem špatně hledalo...
Nene startér to nedělá.Po tom jsem šel také.takto to auto mají rodiče.Jenže do toho auta chcalo.Byla u spolujezdce často na zemi kaluž.to sice tak nějak vyschle,ale kdo ví kam napršelo.protože za jízdy se občas sami aktivují stěrače a nejdou zastavit.jedině vytažením pojistky na stěrače.A zlobí stahování oken.z 80procent nejde vůbec.Pak stačí vypnout zapalování a nastartovat znova.pak již jede,
Ovšem nikdo s tím autem nechce mít nic společného.Všichni řekli,dej tam ten odpojovač a máš jistotu,že v noci celý neshoří.
Ovšem nikdo s tím autem nechce mít nic společného.Všichni řekli,dej tam ten odpojovač a máš jistotu,že v noci celý neshoří.
Baterku jsi kupoval new - ale auto asi ne, co? Já tipuju nějakou sviňárnu typu GPS/GSM poziční sledovač a alarm. To se dává do interiéru a má to za úkol sledovat pozici auta podle GPS a pravidelně informovat GSM datovým přenosem někoho, kdo spravuje elektronickou knihu jízd, monitoruje okamžitou pozici, rychlost atd. Už se toho o takovejch službách i tady na Bastlírně napsalo dost. Prověř, jestli předchozí majitel neměl v autě tuhle věc ... Jinak to často může dělat i špatně připojený autorádio - nestopnou se koncový výkonový integráče a trvale žerou klidovej proud - pak obvykle stačí na ISO konektoru přehodit žlutej a červenej drát (travlej +12V a spínanej +12V od zapalování...).
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě
!!!
A kutilmile - nelituju tě
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nic takového jsme tam nenašli když jsme to řešili.Autorádio mě taky napadlo,ale tím to není.,To bylo celé vypojené.
když odpojím červený drát (druhý od leva) na FUSE BOXU na plusu baterky,tak odběr zmizí,ale celý interiér je bez napájení.Kontrolky,vše je tím odpojené
Možná by stačilo vypínat jen tento drát.A ne celý systém.je to 16ka průřez
když odpojím červený drát (druhý od leva) na FUSE BOXU na plusu baterky,tak odběr zmizí,ale celý interiér je bez napájení.Kontrolky,vše je tím odpojené
Možná by stačilo vypínat jen tento drát.A ne celý systém.je to 16ka průřez
- tesla_webpark_cz
- Příspěvky: 24
- Registrován: 03 bře 2006, 01:00
- Bydliště: okres Karviná
já vím,ale nikdo s tím nechce nic mít.Radši jdou od toho pryč.Já sám zas tak autoelektriku neznám,abych mohl něco dělat. Zkoušel jsem mít připojen ampérmetr na baterce a postupně vyndávat interiérový pojistky.Ovšem to vůbec nepomohlo...zřejmě z toho důvodu,že auto není ve ,,spícím" režimu. A zas nemám tolik času,abych vše rozebíral a kontroloval.. Já tam dám ten bateriák,na ten plusový drát,co jde do pojistkovnice do interiéru.Holt při příjezdu domů (když se bude očekávat,že již auto bude pár dní stát) si prostě naši zamknou auto manuálně.
to je prostě něco ,co je připojeno na stále plus
To auto taky už není žádná voňavka,.Spíš na doježdení.
to je prostě něco ,co je připojeno na stále plus
To auto taky už není žádná voňavka,.Spíš na doježdení.