Konečně!!!!

Vše, co se týká elektroniky v automobilech, motocyklech a jiných samohybech

Moderátor: Moderátoři

Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#106 Příspěvek od EKKAR »

Honza tím "ojebané" myslel jinej případ než ty, satame - ty myslíš DOjebaný nesprávným používáním, on myslel Ojebaný už při konstrukci a výrobě = laciný materiály, poddimenzovaná konstrukce ... Takže tam, kde konstruktér přemejšlel a následně jeho výmysly neDOjebali ekonomové, tam se FlashLube používat nemusí, bo to daná konstrukce zhryzne. Bohužel protože o prachy jde dneska vždycky až v tý první řadě, mají škrabáci volný pole, takže můžou DOjebávat původně soldátenfest konstrukce jak chtějí a výroba pak produkuje Ojebaný výrobky, který se bez dodatečnejch opatření právě typu používání FlashLube velice rychle DOjebou .... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
satam
Příspěvky: 562
Registrován: 21 led 2010, 01:00
Bydliště: Cheb

#107 Příspěvek od satam »

Beru.
Jen pro objasnění: Jsem zažranej "plyňák" a proto i tady jsem to asi trochu přehnal a psal v podstatě jen o plynu. Omlouvám se, ale mně už benzín skoro nic neříká :P
A vůbec toho nelitutju!!!

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#108 Příspěvek od EKKAR »

U Honzy je závislost na plynu trochu jinýho druhu - on nejezdí na plyn proto, že by jeho baworský (moto)káře benzín nechutnal, ale právě proto, že jí chutná AŽ MOC ... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
satam
Příspěvky: 562
Registrován: 21 led 2010, 01:00
Bydliště: Cheb

#109 Příspěvek od satam »

Hele, EKKARe, proč jsi pod dozorem moderátorů a co to znamená? Jsou z toho nějaká omezení nebo je to jen sranda?

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#110 Příspěvek od TAKJAN »

Karle, není to motokára. Má to asi 1800kg s dobrou výbavou.
Zase s tím ledacos přetlačíš:-)

Uživatelský avatar
EKKAR
Příspěvky: 29689
Registrován: 16 bře 2005, 01:00
Bydliště: Česká Třebová, JN89FW21

#111 Příspěvek od EKKAR »

Proto jsem taky napsal to BAWORSKÁ a půlku slova dal do závorek.

2 satam - to je následek toho, že tady jedinec řekne do očí pravdu křiváckýmu bonzákovi zocelenýmu komančovskou minulostí.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...

A kutilmile - nelituju tě :mrgreen: :mrgreen: !!!

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#112 Příspěvek od Nakadah »

Hoši plynoví - setkal se už někdo z vás s ucpanou nebo nebo přicpanou trubkou pro přívod kapalné fáze LPG od nádrže do reduktoru?

Uživatelský avatar
soucek
Příspěvky: 656
Registrován: 24 bře 2005, 01:00

#113 Příspěvek od soucek »

@Nakadah: A reduktor jsi někdy odkaloval ? Dole na tom tělese bývá výpustný šroub nebo šroubovací zátka.
Pivo lahvový....a půl je hotový.

Uživatelský avatar
satam
Příspěvky: 562
Registrován: 21 led 2010, 01:00
Bydliště: Cheb

#114 Příspěvek od satam »

Nakadah píše:Hoši plynoví - setkal se už někdo z vás s ucpanou nebo nebo přicpanou trubkou pro přívod kapalné fáze LPG od nádrže do reduktoru?
Poměrně běžná závada, která se obvykle dá snadno odstranit odpojením přívodní trubky na reduktoru a "profouknutím" plným tlakem plynu z nádrže. Mohu vás ale ubezpečit, že u většiny vozidel na LPG se s touhle závadou nemusíte po celou dobu životnosti setkat.
POZOR! Nedoporučuji provádět amatérsky doma, hlavně ne s cigaretou v puse. Nechte to na odborníkovi - plynaři v servisu!
K ucpání/přicpání může dojít také "zamrznutím" té přívodní trubky, obvykle to vyřeší vypnutí plynového zařízení. Za nějaký relativně krátký čas (řekněme v řádu desítek minut) by měla být trubka volná. Přitom také může pomoci upuštění tlaku z té trubky povolením šroubení na reduktoru.

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#115 Příspěvek od Nakadah »

Mám systém komplet po repasi. Nádrž se měnila, MV, zůstala jenom původní 15let stará trubka. Volnoběh OK, v otáčkách nad 3000 to už běží do chuda čím víc to točím a pokles tlaku z 1bar pod 0,8bar a občas i níže. Nemám ale sekvenci - je to kontinuál "vstřik" dva krokové motory a řízeno lambádou (LandiRenzo IGS). Systém si to podle lambády doladí za chodu, ale letí to moc přes limit. Je to prostě takový mezityp, v ČR vím osobně jenom o dalších dvou autech. Sám Karel Barták jich namontoval před lety ne víc než 30ks. Tady to nikdo neumí, čuměli na to jak puci. Možná sem měl spíš investovat do předělávky na sekvenci, ale už je to jak to je.

Reduktor vypucovaný do smítka + nové membrány, ventily, pružiny. Nové filtry, hadice, membrány v rozdělovači, dávkovač s krokáčema (ten byl zatraceně drahý). Vše origo díly LR.

Zbývá mi už jenom trubka. Jedu dnes za Šedou do Rychvaldu, zkusíme na to mrknout. Jinak mě už nic nenapadá. Na benál chod 100%, údaje v ECU a adaptace naprosto v normě. Na plyn taky jede bez vad, ale povolená odchylka od mapy je +-20 kroků, mě to nad 5000rpm letí přes +50 kroků a to je limit, víc jednotka nepustí. Lambda u toho visí na nule, je to chudé.
Mapa je origo tovární od LR přímo pro ten motor co mám. Ladit na to novou mapu jde, ale je to šílená anabáze (podle otáček a podtlaku v sání lítá po mapě kurzor a ten se musí několik vteřin držet ve 12-ti pozicích různě po tabulce mapy). Zkoušel sem to a výsledek byl vždy horší než originál.

Uživatelský avatar
Jurawood
Příspěvky: 60
Registrován: 31 pro 2008, 01:00

#116 Příspěvek od Jurawood »

Když jste u té směsi, víte někdo, kolik je směšovací poměr LPG pro největší točivý moment? (vynecháme drobné odchylky pro různé typy motorů) Jak je u benálu 14,7 stechio největší výkon 12,6. propan,butan má stechio 15,6 a 15,8 tj 15,7.
Nevíte někdo?

Uživatelský avatar
TAKJAN
Příspěvky: 5866
Registrován: 17 lis 2011, 01:00

#117 Příspěvek od TAKJAN »

A jak by se nastavil?

Uživatelský avatar
Jurawood
Příspěvky: 60
Registrován: 31 pro 2008, 01:00

#118 Příspěvek od Jurawood »

Odpověď otázkou?

Uživatelský avatar
Nakadah
Příspěvky: 1312
Registrován: 06 říj 2013, 02:00
Bydliště: Ostrava

#119 Příspěvek od Nakadah »

Leda širokopásmovou lambáda sondou. Úzkopásmovou klasikou těžko.
Poměr já sám osobně neznám, pokud ladit na výkon tak jedině na brzdě.

Uživatelský avatar
Jurawood
Příspěvky: 60
Registrován: 31 pro 2008, 01:00

#120 Příspěvek od Jurawood »

brzdu mám, ale tam dělám jen předstih, směs je lepší na testovacím úseku. Wideband a EGT s datalogerem je samozřejmost ..
Ptám se na ten poměr, překvapuje mě, že to nikdo neví. Ani v servisech když jsem se ptal.
Naposledy upravil(a) Jurawood dne 03 úno 2017, 11:12, celkem upraveno 1 x.

Odpovědět

Zpět na „Auto - Moto technika“