Renault Laguna II a ELM327 OBD2 diagnostika
Moderátor: Moderátoři
Hlavně je to LEVNÝ AUTO. Nikdo se s ním nijak extra nepiplal, prostě se nějak udělalo, aby to jezdilo, brzdilo, svítilo, troubilo a zatáčelo, drželo to pohromadě a odolalo i nějaký tý ráně a hlavně aby to moc nestálo - a ten zbytek je bonus. Plastový světlomety jsou dneska naprostej standart, neměkčený plasty na palubovce a ve dveřích má i ochcáfka, naopak u Dácií pokládám za větší výhodu neojebaný atmosférický motory = jednodušší a tím i spolehlivější technika, nevyžadující extra paliva nebo extra chování k permanentně rozžhavenýmu turbu u daunsajzovejch podmotůrků typu "s bídou litr" TFSI/TDCi, který aby trochu jely, musejí se honit pedálem zadupnutým do podlahy v režimu, kdy žerou i trávu z pangejtu mimo město a chodce z chodníku ve městech. I když dnešní Dácie nejsou proti starším kopiím R12 žádný krasavci, prostě poslouží - a furt s levnějším servisem i menšíma požadavkama na provoz, než ty ostatní namachrovaný daunsajzy.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Neodři si čelo - já sám bych se třeba rozpakoval si Dácii koupit, mně vadí třeba ty jejich řadicí systémy spáchaný konstruktérama "vod 3,14či na kapotě", u kterejch je těžký rozlišit, jestli držíš v ruce šaltrklacek nebo gumovou dámskou náhražku chlapa - a při řazení nevíš, jestli tam "spadla" trojka nebo zpátečka... S jedním Loganem kombi (1,6i beneli) jsem měl tu pochybnou "čest" pár stovek km ujet a VEEELIKOU úlevou jsem se zase vrátil ke svýmu "folksfágnu" ... Prostě jsou to laciný káry pro lidi, kterým nevadí "sem tam nepřesnost" - neboli že se na ně při montáži i při samotný konstrukci dost kašle.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Jak jsem již uvedl, jezdím s nima 10 let, Mercedesy to pravda nejsou, ale zatím si na nepřesnosti ani dílenské zpracování nemohu stěžovat. Přitom ta nejstarší (Logan MCV) má už přes 400 tis. km a řazení je sice volnější, ale pořád docela přesné, určitě není třeba kvalty hledat. Ale třeba mám jen docela štěstí.....
Hele, já ti tvoji spokojenost neberu, říkám že prostě někomu to stačí. Ale já po zhruba 90 000km ve formanu a dalších cca 70 000km v roomsteru mám u toho Logana (je to auto ve vzdálenějším příbuzenstvu, takže pořád vím jak vypadá) pocit, jako bych zase řadil ve starý šáde s vyklochtanýma kloubama na táhle řazení i vydranou kulisou ve špajzce, kde jsem musel opravdu boční vyklonění šaltrklacku držet silou až na dorazu, dokud "kvalt opravdu nezabral" - přece jen ty VW koncernový "špajzky" se proti těm žabožroutskejm gír-pixlám dají řadit dvěma prstama i v největším kvaltu - a pozičně jsou v nich kvalty přesný jak helvítský hodinky.
Nasliněný prst na svorkovnici domovního rozvaděče: Jó, paninko, máte tam ty Voltíky všecky...
A kutilmile - nelituju tě !!!
A kutilmile - nelituju tě !!!
Robo, proc si chtel poradit jakou koupit,,ja napisi, nekupuj hlavne tu modrou.
A ty napises tak jsem koupil 2 modre
Ale abych te uklidnil, uz mam 2 bile a oba padelky taky. Ale s temi modrymi se resi dost problemu, ze nejede vubec nic. U tech bilych alespon obd2 jede. Proto jsem ti to psal. Neber modre.... Jakou mas verzi cipu 2.1, za 90,-kc, co stoji u elmu litr je cip?
A ty napises tak jsem koupil 2 modre
Ale abych te uklidnil, uz mam 2 bile a oba padelky taky. Ale s temi modrymi se resi dost problemu, ze nejede vubec nic. U tech bilych alespon obd2 jede. Proto jsem ti to psal. Neber modre.... Jakou mas verzi cipu 2.1, za 90,-kc, co stoji u elmu litr je cip?
Už to bylo objednané dříve a jen jsem doufal že ta co stála asi 200 bude ta správná. Je na tom stejně jak ta za 90kc. Jedná je revize s nižším číslem a ta druhá je snad 2.1 a jak jsem hledal info tak ta snad 1.5 by měla fungovat i s mojí lagunou 2. Prodejce měl moji káru v seznamu. Jen mám strach ji pripojit. Nechci dojebat ŘJ auta.