Arduino - Lze získat obsah proměnných do Android aplikace?
Moderátor: Moderátoři
Arduino - Lze získat obsah proměnných do Android aplikace?
Ahoj, napsal jsem app pro Android ale uvízl jsem na tom, že nevím jak získat z Arduina obsah proměnných které se plní/mění přímo v tom kódu nahraného uvnitř toho Arduina. Neřešil to někdo? Nějaký nápad? Díky
Musíš vědět IP adresu jedné strany, tam si poslouchat na nějakém portu a z druhé strany se pak k němu připojit. Jak otevřeš socket, tak do něj na jedné straně sypeš data, na druhé vypadávají, funguje to obousměrně. Třeba tady: https://arduino.cz/napojeni-arduina-na-ethernet/ nebo googli cokoli dalšího, s arduinem nedělám, ale TCP/IP není závislé na platformě.
Nemusí. Je to plně ve vaší režii, jak si komunikaci zorganizujete. Nicméně, sledovat stav proměnných v paměti pomocí posílání dat ven je skutečná nouzovka. Takhle se dělá spíš logování, kdy se ven pošle zpráva o vzniku nějaké události doplněná popřípadě daty. Pro sledování a analýzu dat v paměti je to metoda problematická, protože než přenesená data vyhodnotíte, je procesor "o 10 km dále".janpav píše:Díky, tak že Arduino musí neustále posílat data ...
K plnohodnotnému sledován dějů v procesoru je třeba HW debugger, který procesor zastaví v určeném místě a je možno v klidu analyzovat stav dat. Pro složitější úlohy než jen aplikace stáhnuté knihovny pro Arduino na nějakou periferii bych doporučil přenést projekt z IDE Arduina do Atmel Studia a použít nějaký HW debugger, například Dragon nebo Atmel ICE.
To mi nevadí, obsah promenných které potřebuji získat se budou měnit cca 1 minutu. Nejedená se o debuggování chyb. Dokonce vlastně ani ty udaje kód nemusí neustále zjišťovat/plnit, stačí když je naplní jen když je budu opravdu potřebovat. Jinak díky za info.mtajovsky píše: ..protože než přenesená data vyhodnotíte, je procesor "o 10 km dále".